Hoofdstuk 22

3.3K 167 27
                                    

Pp Nora:
"Ga liggen!" Schreeuwt de jongen. "HELP!" Schreeuw ik harder. Het was shin illie, "HELPPP"(wel arabisch dus 3takoni!") hij kwam dichter bij en raakte me overal aan. "HELPP" mijn ogen vulden met tranen. Klaar saffi hij gaat mijn trots afpakken...ik vroeg aan Allah swt om mij hieruit te verlossen.
Pp Yassir:
Ik ging naar de wc, maar iemand zat er al in. Na 5 min was diegene nog steeds niet klaar. Is die aan het poepen ofso. Zei ik in me hoofd. Ik hoorde diegene huilen en help schreeuwen, het was de stem van..Nora! "NORA DOE OPEN" schreeuwde ik. "YASSIR HELP,IK KAN NIET" hoe bedoelt ze ik kan niet dacht ik. Ik trapte de deur in no time open en trof Nora daar aan met izjen illie. Ik sloeg die illie totdat hij een bloedneus kreeg. Ik sleurde Nora naar me toe uit de wc. Ik aaide over haar wang en vroeg "Nora wie is dat?!" Ze huilde alleen maar. Ik bracht haar naar het tafeltje waar iedereen zat te eten.
Pp Soumaya:
Ik,Maisara,Farah,Samira,Soufyan en Nassim zaten aan tafel friet te eten. Even later kwamen Yassir en een huilende Nora aanlopen. "Nora?!" Zei ik en rende als eerst naar haar toe.. "Nora wat is er gebeurd?!" "S..Soum..Soumaya" snikte ze en ze liet tranen over haar wangen glijden. Ik ving er een paar op en vroeg nogmaals wat er was gebeurd. Ze reageerde niet. Ze kwam ook zitten en vertelde alles aan ons van a tot z. Nassim sloeg hard op tafel waardoor alle frietjes in de lucht schoten. "HEEFT HIJ JOU AANGERAAKT!!?" Zei Nassim. Nora huilde en lag inmiddels in Farah's armen. "WAAR IS HIJ WOLLAH IK MAAK HEM KAPOT!"
Pp Samira:
"WAAR IS HIJ WOLLAH IK MAAK HEM KAPOT!" Schreeuwde Nassim. Hij stond op maar ik hield hem tegen. "Nassim.. Hier blijven, hij heeft zijn lesje wel geleerd. Yassir heeft hem al geslagen" zei ik en aaide hem over zijn arm. "Dat is niet genoeg!" Zei hij. "N..Nassim, kom we gaan naar huis" zei Nora. "Saffi isgoed ga je omkleden" zei hij. "Samira ga met haar mee, als iemand haar of jou aanraakt moet je mij bellen of roepen." zei hij en gaf me een knipoog.. OhmyAllah vlinderss,vlinders en nogmaals vlinders. "Ja isgoed, Farr kom jij moet je ook omkleden" zei ik. Toen Farah en Nora weer omgekleed waren gingen we naar huis.

*thuis aangekomen*

Pp Sara:
Wejow die vrouw ughh ik haat haar, ik moest haar de hele tijd in de keuken helpen. Het liefst zit ik nu in een lounge maar kan dat helaas niet.Ik plofte neer op de bank. Paar minuten later kwamen Nassim,Yassir,Soufyan,Soumaya,Maisara,Farah,Samira en Nora binnen. Ik grijnsde en stond op. Ik keek goed naar Samira omdat ik wou zien of ze gehuild had of niet.Samira's ogen waren niet rood maar Nora's ogen.. Huh hoe kan dat ik wou dat Hamid iemand op Samira af zou sturen.

Flashback:
Ik en me 'schoonmoeder' waren de hele tijd bezig in de keuken. Even later ging ik naar de 'wc' ik liep de wc in en deed de deur opslot. Ik belde Hamid op en ik vertelde hem over het plan. "Dus jij wilt dat ik iemand op Samira afstuur en dat hij haar verkracht?" Vroeg hij "ja!" Zei ik. "Saff isgoed eh zine(schat) ik doe alles voor je" zei hij. "Owhja Hamid.." Zei ik. "Ja?" "Morgen is die bruiloft alleen ik doe alsof ik ziek ben, dus dan ga ik naar jou toe" zei ik. "Isgoed, ik ga nu iemand zoeken" "doeii" en ik hing op. Ik liep terug naar de keuken en ging verder 'helpen'

Einde flashback

Volgensmij heeft diegene Nora verkracht en niet Samira.pfff.. Ik wil wraak op Samira en niet op Nora terwijl ik haar ook niet mag. Tja komt nog wel een keer. Ze gingen met ze allen op de bank zitten. Nora vertelde alles aan haar ouders en ik luisterde vanuit de keuken alles af. "Huh heeft diegene die Hamid had gestuurd Nora niet verkracht?" Zei ik zacht tegen mezelf.
Pp Nora:
Na het gesprek met me ouders stond ik op om in bad te gaan. Ik liep naar boven en liep me kamer binnen. Ik kleedde me uit en stapte het bad in. Ik verwerkte alles van wat er vandaag gebeurt is. Pff waarom ik? Ik schudde de gedachte uit me hoofd en zei "Alhamdoullilah ten alle tijden" na zeker een halfuur in bad te hebben gelegen stapte ik uit. Ik pakte me paarse huisjurk en me haren deed ik in een vlecht. Ik keek hoelaat het was 21:00 zag ik op mijn beeldscherm van me iphone staan. Ik plofte neer op bed en scrolde wat op Instagram, ik keek nog wat verhalen op Snapchat en als laatst opende ik WhatsApp. Ik stuurde Leila een berichtje heyy leii❤️ we missen je zo erg😭. Hoe gaat het met je en Imane, Hier alles goed alleen vandaag bij het zwembad werd ik betast door izjen illie. Maar gelukkig heeft Yassir mij gered en gaat het nu weer goed Hmdl. En trouwens ik kwam Samir weer tegen😳. Toen ik dat zinnetje typde kreeg ik een warm gevoel binnen en moest ik aan hem denken.. Zijn mooie ogen, zijn lieve lach, alles is zo perfect aan hem. Maar weer back to the point, ik mis je❤️😭 i love you stinkdierr xx. Ik sloot me telefoon af en staarde naar het plafond. Ik hoorde dat Farah helemaal stuk ging beneden. Pff ik ben gewoon zo moe. Ik viel langzamerhand in diepe slaap.

*volgende ochtend*

"NORAA!!" Ik schrok wakker, het waren Samira en Farah die me wakker maakte. "OPSTAAN EH BOLLE AAP,VANDAAG WEDDINGDAYY!" Schreeuwde ze. Owhja! Ik stond gelijk op en rende naar de douche. Ik poetste me tanden deed me wassing en verrichtte het gebed. Inmiddels waren Farah en Samira al beneden. Ik hield me huisjurk aan alleen deed ik me haar opnieuw in een vlecht. Ik opende me iphone 6 en zag dat ik een appje heb binnengekregen van Leila, ik kreeg een bigsmile heyy Noorrr💖, wollah ik mis jullie ook zo erg hé😭. Hier gaat het ook goed Hmdl, Imane is weer helemaal fit Hmdl. Als ik bij jou was had ik die illie allang al doodgeslagen! Niemand raakt jou of Samira of Farah aan, je weet hoe ik ben. Oeehh maar over Samir.. Je ziet hem zo vaak.. Zal hij de ware zijn😍 ...Allahou3lam. En owhhja ik hou van jouu boizan(poephoofd)❤️
Wat hou ik van haar.

Ik rende naar beneden en groette iedereen. Ik kwam aan tafel zitten en begon te vreten. "Kgelti Bismillah?!(heb je Bismillah gezegd)"zei me moeder streng "Ja mama" zei ik. Sara stond op en ze hield zich vast aan haar stoel, "N..Nassim ik ben duizilig" ik zag dat Nassim met zijn ogen rolde en stond op om haar te helpen. "Ik kan niet naar de bruiloft vandaag" zei ze. Me ma stond op en zei "Benti bkgai Lehna(dochter blijf maar hier)" pff me moeder weet niet wat ze bij Samira heeft aangedaan en baba ook niet.
Pp Sara:
Yes ik mag van die heks (ma van Nassim) hier blijven. "Nassim breng haar naar haar kamer" zei zijn vader. Nassim die hield me vast bij mijn arm en hielp me om naar boven te lopen. Eenmaal aangekomen in onze kamer plofte ik neer op bed. Ik belde Hamid gelijk op. "Hamid!" "Ewa Sara" "ik mag gewoon hier blijven" "saff isgoed dan zie ik je vanavond hier bij mij thuis" "stuur adres" "ja isgoed, we gaan leuk dingen doen" "oehh, maar ik moet gaan, Doeii Schatt" zei ik en hing op.

Weer een deel met maar liefst 1285 woorden.. Vergeet niet te stemmen en te reageren!❤️
Xoxo

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu