Pp baba:
"Nassim? Shnoe kgelek?(wat zei hij)"hij zij dat de monteurs pas over 3 dagen kunnen kijken wat er aan de hand is met onze auto" "ASHNOEE??!!"(WAAAT?!) "nu moeten we een hotel gaan zoeken.." "NAASSSIIMMM, BABAAA!!" Riep Yassir.
Pp Yassir:
Ik startte de auto en reed een stukje op de parkeerplaats.Subhannallah ons busje rijd gewoon weer goed."NAASSIIMMM, BABAAA!!" Ze kwamen aan rennen. Baba, Nassim kijk onze bus rijdt gewoon weer goed:)) "MAMAAAA, NORAAA, SOUMAYAA EN SARAAA KOM WE GAAN VERDER RIJDEN!"
Pp Sara:
"MAMAAA,NORAAA,SOUMAYA EN SARAAA KOM WE GAAN VERDER RIJDEN" huh hoorde ik dat goed? Gelti(zo noemt ze haar schoonmoeder dus. En dat betekent tante. Raak niet in de war) hoorde je dat ook?"kom we gaan buiten kijken" zei ze. Nora en Soumaya gingen gelijk naar buiten toen ze dat hoorden. "Yess we kunnen verder!!"
Pp Soumaya:
Nassim schreeuwde dat we verder gingen rijden. Ik en Nora keken elkaar aan en gingen gelijk naar buiten. Ik gaf Yassir een dikke knuffel omdat hij de auto opstartte, als hij dat niet had gedaan dan zouden we hier ergens in een vies hotel verblijven. Ik en Nora wouden helemaal achterin zitten. Dus dat deden we ook;p.
Pp Nora:
Ik en Soumaya gingen gelijk naar buiten toen we hoorde wat Nassim zei. Ik en Soumaya gingen snel achterin zitten. We kletsten nog wat. En we vertrokken eindelijk weer, ik deed nog wat dua's en bedankte Allah(god)
*haven*
Pp Nassim:
Eindelijk we zijn Alhamdoullilah goed aangekomen bij de haven. "Er is echt een lange rij" zei Yassir. "Je hebt gelijk, het is ook erg warm, stap maar even uit iedereen." Zei ik." Waar is de wc?" Vroeg soumaya. "Volgensmij daar, helemaal achter" en wees waar de wc.
Pp Nora:
"Sara ga jij met mij een rondje lopen?" Ja is goed" zei ze. Er waren veel Nederlandse Marokkanen. Ik dagdroomde totdat ze naar mij floten.. Ughh. Ik negeerde het.. Ik keek om me heen alleen Sara was er niet meer? Het begon ook donker te worden. Ik werd wel een beetje bang. Iemand tikte me aan.."Inschallah ya rab is het niet 1 van die jongens"
JE LEEST
Marokkaanse liefde
AcakTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...