Wat vooraf ging:
SOUMAYA!' Schreeuwde ik en rende richting de auto.. te laat, de auto reed snel weg..Ik pakte zonder enige twijfel mijn pistool uit mijn zak en schoot het in de banden van de auto waardoor de auto begon te slippen
Pp Yassir:
Ik zag hoe de auto tegen een hek aan crashte. Er kwam een jongen uit de auto en rende snel weg, ik keek nog even of ik hem misschien herken maar hij was er al vandoor, bovendien dacht ik alleen aan Soumaya.Ik rende naar de auto en zag daar Soumaya die hoestte.
'Soum, soum' zei ik en tilde haar uit de auto en legde haar op de grond neer met mijn jas onder haar hoofd zodat ze die als kussen kon gebruiken. Ik pakte haar hoofd tussen mijn handen en gaf haar een kus op haar voorhoofd en kreeg spontaan tranen in mijn ogen.
'Yassir' kwam er moeilijk uit Soumaya's mond. 'Ssht soum, het komt goed'. Ik pakte met trillende handen mijn mobiel om Nourredine te bellen die nog binnen was.
Pp Nourredine:
Mijn mobiel ging af en ik nam op. 'Kom nu nu naar buiten' schreeuwde Yassir door de telefoon 'en deze Sara dan' zei ik 'laat die hoertje daar, kom nu! Soum moet naar het ziekenhuis kom!' Schreeuwde hij en hing op.Ik rende naar beneden en zag daar Yassir zitten naast Soumaya die op de grond lag, het deed mij pijn om zo een broer te zien zitten die helemaal kapot gaat van binnen. 'Schiet op!' Schreeuwde hij naar me.
Yassir tilde Soumaya de auto in en ik drukte hard op het gaspedaal..
Pp Nora:
Ik zat voor mijn make-up tafel en veegde al het make-up van mij gezicht af. Ik keek mijzelf aan in de spiegel en dacht na..Over Souamaya, het leven, de aankomende bruiloft van yassir en farah en ook dacht ik over Samir.. ik heb hem al een tijdje niet gesproken want hij was druk bezig in België met wat 'zaakjes' waar ik nog steeds niets van afweet.
Flashback:
"waarom ga je naar België?" Vroeg ik aan Samir, "ik moet wat zaakjes regelen" zei hij nogmaals "wat voor zaakjes?" Vroeg ik hem"Vertrouw je me niet?" Vroeg hij me een beetje kwaad "nee dat niet maar.. Laatmaar.." Zei ik sip. Hij kwam dichterbij en legde zijn hand op mijn wang.
"Ik kom gauw terug lieverd" zei hij. Ik knikte en hij gaf me een kus op me voorhoofd en omhelsde mij. Hij liep naar Nourredine en gaf hem een mannelijke knuffel en ik hoorde hem zeggen "let goed op Nora"
Als het goed is komt die bijna terug inshAllah, en kan hij eindelijk mijn hand komen vragen waar ik zoveel zin in heb, iedereen zal er bij zijn; mama,baba,nassim,yassir,soumaya,farah,samira,leila en zo kan ik nog wel wat namen opnoemen.
Ik besloot om Samir te bellen.
Pp Samir:
Ik bleef maar door rennen tot ik bij een bankje aankwam, ik ging zitten en zocht naar zuurstof want ik was zo buiten adem geraakt.Niet veel later ging mijn mobiel af: Nora..
'Hey babe' zei ze 'hey schat' reageerde ik er maar op terug. 'Ik mis je zo erg, wanneer kom je terug' vroeg ze. 'Ik kom over 2 dagen terug schat' antwoordde ik, want die sletje denkt nog dat ik in België ben, haahha 'I love you' voegde ik nog toe om nog realer over te komen. Ze zei hetzelfde en hing op.
Wacht maar eh Nora, met je zusje was nog maar het begin..
Deeltje! Vergeet niet te stemmen en om een reactie achter te laten!
Morgen ga ik naar Marokko inshAllah, dus dan zal ik niet zo vaak kunnen uploaden vanwege de internet etc, maar ik ga mijn best doen!
Welke provider is het best in Maroc? Geen inwi want die is zo slecht.
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RandomTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...