Pp Nora:
Ik werd wakker met koppijn, ik greep naar me mobiel en keek hoe laat het was want ik had om 13:00 een afspraak met Samir.10:30, ik heb nog wel de tijd.
Ik stond op en liep naar de badkamer waar ik de wassing deed en mijn tanden poetsden.
Na het gebed keek ik in mijn kast wat ik aan zou trekken.
Ik pakte een bruine/beige blousje die aan de zijkanten open zijn, daaronder had ik een zwarte shirt. Ik trok mijn blauwe skinney jeans aan en als laatst mijn beige hakken. (Zie omslagfoto alleen kleur van schoenen is anders)
Ik ging voor mijn make-up tafel zitten en deed lichtjes make-up op. Ik deed een zwarte MK horloge om en ik pakte mijn zwarte MK tas.
Ik deed daar al mijn spulletjes in. Ik deed nog een lekker geurtje op van Dior en maakte wat selfie's.
Ik liep mijn kamer uit en wou naar de trap toe lopen maar stopte voor de kamer van Soumaya.
Ik liep twijfelend naar binnen. Ik keek om me heen en slikte een brok weg. Ik moet me sterk houden ik moet me sterk houden....
Ik haalde diep adem en knipperde een paar keer zodat mijn tranen weer terug naar binnen gingen.
Ik pakte een foto op haar nachtkastje en zag daar een mooie Soumaya staan. Al de herinneringen kwamen naar boven.
Toen die keer onderweg naar Marokko tot aan vorige week. Het waren moeilijke maar ook leuke herinneringen die naar boven kwamen.
Ik ving snel een traantje op en gaf een kus op de foto.
Ik legde de foto terug en liep richting de deur. Ik keek nog één keer naar achter en zei "Soumaya ik zal je nooit vergeten" en liep de kamer uit.
Ik liep naar beneden en trof daar iedereen aan de eettafel aan.
"Sbah slgair(goedemorgen)" zei ik en gaf me ouders een kus en Nassim en Yassir een knuffel en een kus op de wang. "Sbah Nor(goedemorgen)" zeiden mijn ouders.
"Waar ga jij heen vandaag?" Vroeg Yassir. "Uhm ik ga met Samir wat doen" "Nee je gaat niet" zei Yassir en at verder.
"Waarom?" Zei ik tegen hem "Daarom!" Zei hij. Ik haaaaat dat antwoord zo erg he.
Ik keek me moeder aan en ze zei "Yassir weldi(zoon) laat Nora, ze mag wel weer een keertje wat leuks doen"
Yassir keek me moeder aan en hij zei niks terug. Ik keek naar Yassir en stak me tong naar hem uit.
Nassim moest glimlachen en schudde met zijn hoofd.
Ik liep naar de keuken en maakte een tosti voor mezelf.
Na het eten was het alweer 12:30.
Ik ruimde alles op en plofte neer op de bank. Ik scrolde wat op Insta en op dat moment kreeg ik een appje van Samir.
S:Hee prinsesje! Lekker geslapen? Ik wou even zeggen dat ik je wel kom ophalen❤️ ik zie je zo!😘
N: hey, ja ik heb lekker geslapen en jij? Is goed. Iedereen weet dat ik zo met jou uit ga❤️ tot zo!
Kusjes je meisje.Ik sloot mijn telefoon af en trok mijn Woolrich jas aan.
Ik hoorde mijn maag knorren en pakte nog een koekje die ik op at.
Ik hoorde getoeter van buiten en zag de auto van Samir staan.
"Doei mama, baba ik ga!" Riep ik "Yallah beslama benti(oke is goed dochter)" zei baba. "Doe rustig aan he" zei Nassim "geen gekke dingen doen" zei Yassir.
Ik rolde met mijn ogen en zei "Jahaaa" en liep het huis uit.
Ik stapte de BMW van Samir in en hij gaf me een kus op me voorhoofd. "Hoe gaat het met mijn toekomstige vrouwtje?" Ik begon met blozen.
"Gaat goed Alhamdoullilah en met jou" zei ik "ook goed." Zei hij en keek me aan waardoor ik verdronk in zijn groen/blauwe ogen.
Ik hoorde getoeter van de bestuurders en schrok gelijk "SAMIR KIJK UIT!!" gilde ik hield het stuur vast.
Samir begon te lachen en concentreerde zich weer op de weg. "Waar gaan we heen?" Vroeg ik maar hij negeerde mij.
Ik stelde de vraag niet nog eens want hij zou me toch weer skippen. Ik sloot mijn mobiel aan en zette het liedje geen partij van Ismo op.
"Er is geen partij, geen partij. Mama lachte toen niet meer maar nu lacht ze altijd. Ik wil niet weten wie je bent..-" zong ik en Samir zong toen ook mee.
"- Maar je weet van mij" zong hij nog.
Toen we aangekomen waren hield Samir zijn handen voor mijn ogen, en ik liep met hem mee.
Hij stopte met lopen en haalde zijn handen van mijn ogen vandaan. Ik keek om me heen en stond midden in een heel mooi romantisch park.
"Wauw Samir het is hier echt mooi!" Zei ik en keek met glinsterende ogen om me heen.
Hij haalde ook nog eens een grote
Bos rode rozen uit de auto vandaan en gaf die aan mij."Echt heel mooi dankjewel!😍" zei ik en rook aan de bloemen, wat roken ze heerlijk.
"Ik heb je hier heen gebracht om nogmaals te vragen of jij mijn vrouwtje wilt worden?" Zei hij.
"Tuurlijk wil ik dat gekkerd❤️" zei ik en gaf hem een dikke knuffel.
Vote en comment voor een nieuwe deel.. Zijn Samir en Nora een leuk stel samen of moeten ze uit elkaar? Tell me!
Veel leesplezier💋
Xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
De TodoTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...