Pp Nora:
Toen we thuis aankwamen vertelde ik alles aan Nassim en Sara"en gaan jullie mee?" Vroeg ik "Ja ik wel" zei Nassim. Ik zag dat Sara twijfelde maar ze stemde ook in. Soumaya had ondertussen haar tikini onder haar jurk aangetrokken, ik kon niet zwemmen omdat het mijn maandelijkse periode was. Iedereen was klaar om te vertrekken. "Zijn jullie klaar?" Zei Yassir "jajaa!" Zei ik. We liepen met z'n allen naar buiten en stapten ons busje binnen. Nassim ging rijden.Strand
We waren aangekomen bij het strand, het duurde gelukkig niet lang want we wonen er vlakbij. We stapten uit en zochten een plekje op het zand "Auuww, mijn voet verbrand!" Zei Soumaya terwijl ze op het zand springt. "Het is zo warm" zei Sara en wapperde een beetje met haar hoofddoek. "Hierr is een mooi plekje!" Riep ik en zette de parasol in het zand. Yassir en Nassim hadden strandstoelen vast en klapte die nu uit. We hadden voor ieder 1. Soumaya had de koelbox ondertussen ook al neergelegd.
Ik pakte gelijk een blikje redbull "willen jullie ook?" "3tini wahda(geef mij 1)" zei baba (jaja mensen mijn vader drinkt ook gewoon redbull). Ik gooide er eentje naar hem "wie nog meer?" "Ik" zei Soumaya en ik gooide er ook 1 naar naar. Ik sloot de koelbox "wacht eh snellejelle ik wil ook" zei Nassim, "ik ook eh vuilniszak" zei Yassir. Ik keek ze droog aan en gooide ook blikjes naar hun toe. Ik ging liggen op mijn strandstoel en keek naar het uitzicht, ik deed mijn zonnebril op omdat de zon fel scheen. Ik deed wat zonnecrème op om me niet te verbranden. "Wie gaat zwemmen met mij?" Vroeg Soumaya "kom Yassir gaan wij ook" zei Nassim "ja isgoed" zei Yassir "Niet te ver!!" Schreeuwde me moeder "Mama we zijn geen kleine kinderen meer" zei Soumaya "Soumaya jij bent en blijft een klein kind" zei Sara op een hc toontje. "Jij moet je bek houden hoertje" zei Soumaya boos "eyy eyy baraka (eyy stop)" zei baba streng. "Yallah kom zwemmen dan" zei Yassir. Ik keek hoe Soum,Nassim en Yassir maar het water rende. Echt mogolen.
Ik zag dat Yassir Soumaya over zich heen tilde en in het water gooide,ik lachte in mezelf. Ik keek even wie er naast ons zaten.. Jongens die mij allemaal aan zaten te kijken en te kwijlen. Dat zijn die jongens van de cabrio, ugh. En aan de andere kant zat een leuk gezinnetje die met mijn ouders zaten te praten. Sara die lag naast en ze was druk bezig op haar telefoon. Ik keek even wat ze deed en ik zag dat ze aan het appen was met iemand, ik kon niet goed zien wie maar er stond wel een hartje achter de naam. Ik nam nog een grote slok van mijn redbull "ahh"
Pp Sara:
Wejow ik haatt Soumaya!! Ik hoop dat ze verdrinkt ofzo. Ik pakte me telefoon erbij en appte met Hamid. Ik zag via mijn ooghoek dat Nora meekeek, ik deed gauw me telefoon weg en staarde naar Soumaya die in het water zwom. "Wie was dat eigenlijk?" Vroeg Nora "oh gewoon een vriendin" zei ik en gaf haar een fake lach. "Oh okee" zei ze."KAMELENN!!" riep Nora, "kom ga je ook rijden??" Zei ze. "Ja ik kom zo" zei ik. "Mama,baba ik ga rijden beslama!(doeii)" zei ze en riep die wijf(Soumaya), Nassim en Yassir.
Pp Nora:
Ik rende naar Soumaya,Yassir en Nassim en riep ze. "IK KOMM!" schreeuwde Soum en rende naar me toe. "Snell eh zeekoee" riep ik. We liepen naar een kameel en vroeg of wij mochten rijden. "Wie gast eerst?" Vroeg Soumaya. "Jij!" Zei ik, ze keek me bang aan en sprong op de kameel, toen de kameel opstond gilde ze het uit"AAAAA IK WIL NIET MEERR!!" ik ging stuk van het lachen en maakte foto's en filmpjes.Op dat moment kwam Sara er ook bij. "Ga jij ook zo?" Vroeg ik "uhm nee" zei ze. "Oh okee" zei ik. Soum was klaar en toen ging ik een rondje rijden. Soumaya maakte nog wat foto's van mij op de kameel, paar minuten later was ik ook klaar en betaalden de man. "Beslama!,shokran(doeii,bedankt)" zei ik en we liepen weer terug naar me ouders.
Soumaya ging weer zwemmen en Sara ging weer liggen. "Mama ik ga beetje lopen" zei ik. "Is goed benti(dochter van me)" ik liep langs het water en trok mijn schoenen uit zodat mijn voeten in het water konden. Ik liep wat totdat ik tegen iemand aanbotste... Ik keek recht in de ogen van die jongen die mij sloeg op de boot
Flashback:
Ik plofte neer op bed, ik pakte me telefoon en wou Leila bellen om te vragen wat er aan de hand was. Maar net op dat moment klopte iemand op de deur. "Dat zal vast Yassir zijn" zei ik. Ik deed de deur open.."ohmygod" dat is die jongen die ik op de haven sloeg.Ik keek hem vies aan. Hij sleurde me mee naar binnen en trok aan me haar "GAAA WEGG AAUUW RAAK ME NIET AAN!!" gilde ik. "HELLPPPP!!"
Ik schudde de gedachtes van me af. "Ewa lekkertje" zei die en gaf me een knipoog. "HOU JE TERINGG BEK DICHT" schreeuwde ik. "Wat is jou probleem" zei hij. "JIJ JIJJ BENT MIJN PROBLEEM!!" "HAMIDD KOM SHISHA!!" Schreeuwde 1 van zijn vrienden. Hij kwam deze kant aanrennen. "Is dit je chick wella?" Zei hij en bekeek me van top tot teen. "IK BEN ZIJN CHICK NIET EN DAT GAAT NOOIT GEBEUREN!" zei ik. Ik keek nog eens goed naar zijn vriend en zag dat het... Nourredine(vriend Samir) was!
Pp Hamid:
Ik zag een lekkere chicka lopen en wou haar fixen. Ik heb Sara al maar eentje erbij mag wel toch?Ik liep op haar af en ze begon te schreeuwen als een gek. Ik keek goed wie dat was en zag dat het dat meisje was van de boot. Nourredine kwam aanlopen. "Is dit je chick wella?" Zei hij maar ze begon weer te schreeuwen. "Wacht maar je gaat spijt krijgen wist je nog" zei ik tegen haar en liep weg.
Pp Nora:
Hij liep weg. Nourredine..hmm hoe kennen ze elkaar en hoelang? Weet Samir dit al, stel Samir is ook bevriend met Hamid?! Nee, Hamid en Samir zijn gewoon tegenovergestelde van elkaar.Ik liep weer terug naar iedereen, ik zag dat Soumm,Nassim en Yassir alweer omgekleed waren. Zo te zien gaan we naar huis. "Nora ghadin msheeuw a dar(we gaan naar huis)" zei mama.
Thuis aangekomen liep ik gelijk naar me kamer en plofte neer op bed. Ik zette alles op een rijtje. Hoe kent Nourredine Hamid? Wie is Hamid precies?? Waarom zegt hij steeds dat ik spijt krijg? Kent Samir Hamid ook?!! Ik schudde de gedachtes snel uit mijn hoofd en dacht gelijk aan Samir, zijn mooie ogen,mooie lach, zijn gespierde lichaam, zijn kaaklijn. Ik schrok 'wakker' omdat ik een berichtje binnenkreeg. Ik zag dat Samir mij appte
S: hey vandaag osso?
N:jaa
S:triq salama (goede reis)
N:dankjewell
Ik bedacht me net dat ik ook nog me koffer moet inpakken. Ik rende anar mijn inloopkast en propte al mijn spullen in mijn koffer. Ik nam nog een warme douche en plofte weer neer op bed. Ik viel langzamerhand in diepe slaap met de onbeantwoorde vragen in me hoofd.Weer een vervolgje! Vergeet niet te stemmen en te reageren!❤️
xoxo
JE LEEST
Marokkaanse liefde
RandomTja waar zal ik beginnen. Ik heet Nora en ik en ik vraag me telkens af Hoe ik hem zo kon vertrouwen?. Hij heeft alles achter mijn rug om gedaan. Mijn familie valt als het ware uit elkaar. Pff ik hoop dat dit allemaal goed komt inschallah! Heel veel...