Bu pazar sınava girecek olan tüm arkadaşlara iyi şanslar. Özellikle benim için özel olan kardeşim @oBeyzao ya iyi şanslar =)).
Dilerim hepiniz gönlünüzden geçen yerlere gelirsiniz.
Arkadaşlar medya da Yıldız'ın dans ettiği müzik var.
Medya= Khaled (Wahrane Wahrane)
İyi okumalar.
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin benden =D
*******Mâlik, genç kadın üzerindeki simsiyah pelerini çıkınca altından çıkan siyah rakkase kostümü ile karısının bambaşka bir yüzüyle tanışmış oldu. Bu yüzü de diğerleri gibi çok seveceği aşikârdı. Kostümün göğüs kısmı siyah ve gümüş rengi pullarla süslenmişti. Altı ise bacaklarının bütün güzelliğini genç adamın yüreğini durdurmak istercesine göz önüne seren, gümüş rengi cam boncuk ve siyah pullarla işlenmiş bir parça önde, bir parça arkasın da olmak üzere siyah uzun tüllerden oluşuyordu.
Rakkase karısı arkasını döndü ve muhteşem kalçalarını belli edercesine seksi bir şekil de yürümeye devam etti. Genç adamın dudaklarından dökülen sözler ne durumda olduğunun en büyük kanıtıydı belki de. "Kadın, bu dansı bir an önce bitir yoksa hevesin miden de kalır."
Genç kadın kahkaha atarak kocasının şaşkınlıkla söylediği kelimeyi düzeltti ama adam yanlışını anlamayacak kadar afallamış durumda karısını izliyordu. "Benim değil kocam, senin hevesin kursağında kalır. Onun için sakın dansımı sabote etme, yakarım."
"Bende onu diyorum ya işte. Yanıyorum!" Genç kadın kocasını duymazdan gelip, müzik sistemini çalıştırdı ve dans etmeye başladı. Gelen darbuka sesleri ile bileklerini zarif hareketlerle kıvırarak havaya kaldırdı ve müziğin çekici ritmi ile sallanmaya başladı. Kalçaları da bu ritme mutlulukla eşlik etmeye başlamıştı. Gözlerini kapadı ve her ritmi, her notayı için de hissetmeye başladı genç kadın. Dönüyor, kıvranıyor, her azası bu tatlı emirlere isteyerek boyun eğiyordu. Elinde ki siyah hayali tül, onunla beraber bu aşk dansını mecra ediyordu. Her hareketi aşkı çağrıştırıyor, sevgilisini de bu aşka davet ediyordu.
Vazgeçmekten korktuğu için gözlerini açmıyordu Yıldız, biliyordu ki açarsa utanır bırakırdı dans etmeyi. Gizliden gizliye, gelen rakkaselerden ona ders vermesini istemiş, üstelik dillerini bilmediği için anlatması bir hayli güç olmuştu. Altınlarından birkaç tanesini de onlara vermiş karşılığında bu kostümü onlardan almıştı. Bunların hepsini, üç gündür kendisini mutlu etmeye çalışan ve yarasına bile aldırmayan kocasına sürpriz yapmak istediği için yapmıştı Yıldız. Sonunda içinden geçen isteğe dayanamadı genç kadın. Kapalı gözlerini açıp, kocasına baktı.
Genç adamın gözbebekleri büyümüş ve kendisine odaklanmış olduğunu görünce doğru yolda olduğunu anladı. Attığı her adım da kocasına biraz daha yaklaşıyordu. Sonunda gönlünün ilk yangını, dayanamayıp kendisine uzanınca, genç kadın elinde ki tülü kendi bedeninden kocasının bedenine sardı ve genç adamı kendisine çekip öpeceği sırada geri kaçınca Mâlik bir an afalladı.
Genç adam artık sınırdaydı ve kopmasına bu rakkasenin bir bakışı yetecekti. Elindeki tülü burnuna götürdü ve kokusunu içine çekti. Karısının kokusu sinmiş tülü elinde daha da sıkarak raks eden kadına yaklaştı ve arkası dönük kadına sımsıkı sarıldı. Yıldız'ın boynunu koklayarak bir öpücük kondurdu.
Genç kadın da başını çevirip dudaklarını öpünce, Mâlik yine müjdeli bir haber almış gibi coşku ile sardı kadınını. Ama ele avuca sığmayan karısı elinde ki tülü de alıp, gözlerin de ki dileği belli edercesine baktı. Sakinleşmek için dişlerini sıktı ve 'bu dansın sonunda acısını çıkarırım' bakışı ile karşılık verdi karısına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Kelepçe ( Kum Diyarı Aşkları-1/ Tamamlandı)
Roman d'amourAnkara'nın kalabalığında başlayıp, Arap diyarının ıssız çöllerine mahkûm, deli bir sevda. İki kor yürek ve büyük bir acı. Dili ile değil ahireti ile seven bir adam, tutsaklığın da aşkı bulan güzel, mahzun bir peri. Kandırılarak, hükmü-aşka mahkum e...