Niall's synsvinkel:
Det var første gang i 2-3 år vi skulle se hinanden igen jeg var en smule nervøs, for at være helt ærlig. ''Hej'' sagde en høj, flot, slank, brun håret pige. Amy. Wauw, hun var blevet virkelig flot. ''Hej'' svarede jeg, og trak hende ind i et kram. ''Dejligt at se dig, jeg har sådan savnet dig'' sagde hun. ''I lige måde'' svarede jeg. Jeg havde altid haft lidt af et crush på Amy, men da hun fortalte mig at hun var forelsket i mig, var jeg bange for at det kunne ødelægge vores venskab. ''Skal vi gå ind'' spurgte jeg. Hun nikkede, og vi gik ind og satte os. ''Hvordan går det med skolen'' spurgte jeg. ''Godt. Men det er røv sygt at gå på universitet'' svarede hun smillende. ''Hvornår starter din sommerferie?'' spurgte jeg. ''På fredag'' svarede hun. ''Perfekt, vi skal nemlig afsted Lørdag'' sagde jeg. ''Super'' svarede hun. ''Hvad skulle det være'' spurgte tjeneren. ''En nummer 5'' sagde jeg. ''Og en nummer 10'' til mig svarede Amy. Det som hun plejeder. Hey, don't jugde. ''Dejligt at se du ikke har ændrede dig'' sagde jeg. ''Stadig gamle Amy der æder det samme på Nandos hver gang'' tilføjede hun. Da jeg startede X-factor fuldte Amy mig, men hun var der personligt de første 3 uger, hvor vi spiste Nandos ret tit. En af grundene til det er mit favorit sted. Det bringer så mange minder. ''I'm proud of you Nialler'' sagde hun, og smillede til mig. ''Ja! Hvem er det lige der kom ind på universitet i London, var?'' sagde jeg. ''Det ved jeg ikke, hvem?'' spurgte hun dumt. Jeg slog mig selv i panden, og rystede på hovedet. ''Du er stadig født med en forkert hårfarve'' mumlede jeg. Hun grinte lidt. ''I love you too'' sagde hun. Vi spiste lidt i stilhed, da hun så afbrød det. ''Hvor længe skal jeg være med, og hvad er begrænsningen på kufferter'' spurgte hun. ''3 uger cirka, og begrænsning af kuffert kender jeg ikke men hold det varierede'' svarede jeg ''Fino'' sagde hun.
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...