WHAT?!

6.8K 85 2
                                    

Amy's synsvinkel:
''Amy, Niall dater en pige ved navn Tassi'' sagde Harry hurtigt, mit hjerte gik i stå. Fuck. Den. Bitch. ''Min bedste veninde Tassi'' spurgte jeg panisk. ''Ja'' svarede Harry. Jeg havde lyst til at kylle min mobil ned af trapperne. ''Jeg dræber hende'' mumlede jeg vredt, og strammede grebet om min mobil. ''Amy, rolig, hør efter, hun ankom i går, og her til morgen prøvede hun at lægge an på mig'' sagde han. ''Hvad!? Vi bliver nød til at fortælle det til Niall'' sagde jeg hurtigt. ''Nej! Du skal da tage hævn'' sagde han. Der blev stille i den anden ende. ''Vi kunne fake date, og se om de afsløre noget'' sagde han. Mit hjerte stoppede et sekund fake date Harry? Måske ville det være en god plan. ''I'm in, men ikke noget helt vildt, jeg vil heller ikke være ond' sagde jeg. ''Got it'' sagde han. ''Vi snakkes senere babe'' sagde han lidt højere. Men babe var ikke en ny ting, det kaldte vi altid hinanden for sjov. ''See ya'' svarede jeg, og lagde på.

@Amygreen92: She is just a b*tch! hate her from now on!

Jeg trykkede 'tweet' og lagde surt min mobil i lommen, og gik tilbage til Dellan. ''Hvad så?'' spurgte han. ''Ik rigtig noget vigtigt alligevel bare Harry'' svarede jeg. Han nikkede. ''Jeg tror jeg har set alt jeg har brug for, og heldigvis er din tøjstil meget det jeg havde tænkt mig'' sagde han. ''Dejligt'' sagde jeg med et falsk smil plantede på læben. ''Så lad os tage tilbage til studiet'' sagde jeg, og gik nedenunder for at tage sko på. Tassi skulle nok få igen.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now