Introducing Perrie.

6.9K 86 7
                                    

Amy's synsvinkel:
Jeg små løb hen mod Harry, og trak ham ind i et kram, jeg havde ikke set ham i evigheder, og jeg skulle nu tilbringe det næste års tid med ham, hvilket jeg var virkelig glad for, det kan godt være der ikke er noget mellem Harry og jeg, men han var stadig blevet en af mine rigtig gode venner. Han trak sig ud af krammet og kiggede undrende på min hånd. ''Hvad var det jeg så?'' spurgte han. Jeg fniste lidt, og viste ham siden på min pegefinger hvor jeg havde fået en tatovering hvor der stod Love, med en flot skrift. ''Hmm.... Har du nu tænkt dig at blive over tatoveret'' spurgte han med sjov i stemmen. Jeg rystede på hovedet. ''Nope'' svarede jeg. Han tog mine 2 kufferter og lagde dem i bagage rummet. Han åbnede døren for mig, jeg takkede og steg ind. Vi skulle starte i Amerika, og drengene var kommet for nogle dage siden, mens jeg først kom i dag. ''Er du klar?'' spurgte Harry. Jeg nikkede ivrigt. Han smillede hans Harry-smil, og lod så vejen overtage hans opmærksomheden igen.

***

''Zayn!'' Hvinede jeg, og løb hen til ham. Han tog armene ud, og lagde dem om mig da jeg nåede hen til ham. ''Hej babe'' hviskede han. Okay, jeg må indrømme at jeg har en svaghed for Zayn, han er bare så dejlig! Men han er forlovet med Perrie, tud. ''Jeg har savnet dig'' mumlede jeg. ''Jeg har også savnet dig'' sagde han. Jeg kunne høre en pige hoste i baggrunden. Jeg kiggede op og så en lysehårede pige med en lyse lilla læbestift, stå med krydsede arme. Fuck. Jeg skyndte mig at tage mine arme til mig, og gik hen til Harry, og tog akavet min kuffert. Det var Perrie jeg kunne sagtens se det nu, jeg husker dengang hvor jeg fandt ud af at de var blevet forlovet, jeg sad bare på Google og kævlede hende med mine fingre, hæ det var sjovt, nej, undskyld det var helt og adeles ikke sjovt. ''Hvor skal jeg være?'' spurgte jeg Harry om en smule nervøst. ''Kom'' sagde han, og tog min hånd, og gik hen til en bus hvor Rocky, og Dellan sad i. ''Her'' sagde Harry, og smillede opmuntrende til mig. Jeg tog min kufferter, og smed dem på den ledige køje. Jeg satte mig sukkende ved siden af Dellan. ''Hvad så?'' spurgte han. ''Jeg har lige stået og klamrede mig til Zayn mens hans forlovede gloede på os, og hun er ret så jaloux anlagt fandt jeg ud af'' svarede jeg. Han grinte lidt. ''Undskyld'' sagde han, og kiggede ned i bordet. ''Det går bare godt for dig, var?'' sagde Rocky. Jeg nikkede. ''Det går skønt'' sagde jeg sarkastisk. Drengene der skulle være mit bandet her rundt på Touren kom ind. ''Hej'' sagde jeg, og prøvede at virke glad. ''Amy'' sagde Marcus, trommeslageren, og krammede mig. Vi havde mødtes en gang før, og det var bare hurtigt så vi kunne hilse, og jeg fandt hurtigt ud af at han var fan af mig. ''Marcus'' efterlignede jeg ham, og gengældte hans kram. ''Køjerne er i enden af bussen'' sagde Rocky til dem, og pegede der hen. De nikkede, og gik med deres kufferter ned i enden. ''Wauw, det skal nok blive sjovt'' sagde jeg ironisk. Mig med 6 drenge. Marcus, som sagt trommeslager. Rocky min vagt. Tom, guitar. James, klaver/keyboard. Dellan, min stylist. Justin, bass. Great. ''Jeg smutter lige'' sagde jeg, og bevægede mig hurtigt ud af bussen. Jeg kiggede rundt, og fik øje på noget velkendt sort hår. Tassi. Jeg mærkede hadet stige i mig, hun stod og snakkede med Harry, jeg viste ikke om hun prøvede på noget eller bare snakket. Jeg havde ikke lyst til at slå hende jeg ville gøre noget være. Jeg gik hen til Harry. ''Babe, ved du hvor Lukas befinder sig'' spurgte jeg. ''Selvfølgelig babe, ind i stadionet, og så to døre hen sidder han vist med noget papir arbejde'' svarede han. ''Tak'' sagde jeg, og kyssede hans kind. Jeg gik med faste skrid hen mod stadionet, og hen til det rum Lukas var i. Lukas var drengenes manager der bestemt hvornår deres kærester måtte være her, bestilte diverse ting som vand, og sørgede for at alt var vel. ''Hej Amy'' sagde han glad, og lagde kuglepinden. Jeg lukkede døren. ''Hej'' svarede jeg. ''Øhm.. Jeg har et lille problem'' sagde jeg. ''Spyt ud'' sagde han. ''Okay, Niall kæreste Tassi'' startede jeg. Han nikkede bekymrende. ''Jeg er ikke særlig glad for hende, vi var bedste veninder en gang men så gjorde hun noget forfærdeligt mod mig'' sagde jeg. ''Og? Hvor kommer jeg så ind i billedet?'' spurgte han. ''Jeg vil gerne have du sender hende hjem'' svarede jeg. ''Javel ja'' sagde han. ''Hør Amy, jeg kan ikke tage mig af tøse problemer'' tilføjede han. ''Nej og jeg kan ikke arbejde når der er kællinger i mit område'' sagde jeg, og tog mig til munden. Det var ikke mig at bruge det ord, men jeg hader hende bare så meget. ''Fint, fint, jeg siger til Niall at vi bliver nød til at sende hende hjem'' sagde han, og tog hænderne op foran sig. ''Taaaaaak Lukas!'' Sagde jeg glad, og krammede ham, no love, just friendship. ''Så lidt, pil så af med dig'' sagde han. Jeg nikkede, og gik ud igen. Jeg åndede lettet ud. ''Amy?'' hørte jeg en velkendt stemme sige. Jeg kiggede mod retningen af stemmen. Der stod kællingen, undskyld. Jeg kiggede væk igen, og bevægede mig hen mod scenen, hvor jeg kunne høre det var soundcheck, perfekt. ''AMY'' råbte hun efter mig. Jeg skyndte mig hen mod scenen, for under soundcheck måtte hun ikke være der ude så ville hun blive sendt hjem omgående. Jeg trådte ind på scenen, hvor jeg i samme øjeblik blev overgloede. Jeg vinkede akavet til den lille mængde fans. Drengene kiggede på mig. ''Godt du kom Amy'' sagde Harry, og rakte mig en mikrofon. ''Lad os synge vores sang'' tilføjede han. ''Ja lad os'' sagde jeg og kiggede tilbage. Ingen Tassi at se, jeg åndede lettet ud endnu en gang, og begyndte så at synge.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now