Amy's synsvinkel:
Jeg havde tvunget Justin med ud at kigge på en kjole i dag, til næste uges award show, der var alt for mange af dem lige for tiden, og jeg viste ikke om jeg kunne lide det eller ej. Jeg ville ønske jeg kunne tage Niall med ud at kigge på kjoler, men jeg følte ikke helt vi var på talefod endnu. Jeg tog mine solbriller ned fra hylden, og kiggede mig i spejlet. Mit tøj sad som det skulle, og min make-up. Mit hår sad bare glat og langt ned ad ryggen på mig. Jeg tog min lille sorte simple taske, og gik ud fra hotelværelset. Jeg låste døren, og løb ned i lobbyen. Da jeg kom ned af trappen kunne jeg se Justin stå, og vente på mig. ''Hej'' sagde jeg, og vinkede til ham. Hans opmærksomhed lagde sig fuldt ud på mig, og han kom gående hen mod mig. ''Hey babes'' sagde han, og krammede mig. Jeg gengældte hans kram, men ikke ret langtid efter trak vi os ud af krammet. ''Du ser godt ud i dag'' komplimentererede han mig. ''Taaaaak, i lige måde'' sagde jeg langtrukkent, og studerede hans outfit, som var en typisk Justin, hvilket var noget af det der gjorde ham overdrevet lækker, suk. ''Du stiger skat'' grinte han. ''Mmmh! Du er også mega lækker'' sang jeg, og klaskede ham i røven. Han grinte af mig, og tog min hånd for at tage mig hen til den store glasdør, og åbne den. Der stod ekstremt mange beliebers, der var blandet lidt op med nogle Amynators. Jeg slap Justins hånd, og smillede så til ham så han forstod at det ikke var fordi jeg var sur på ham. Han gengældte mit smil, og kyssede min kind. Pigerne skreg lidt, nok mest mine dejlige fans, fordi de ville kæmpe for mig, og ikke give mig hate, og det er derfor jeg elsker dem. Jeg gik hen til nogen af dem jeg kunne se var Amynators. Jeg tog nogle billetter op af tasken som jeg havde som ekstra, men Justin havde fået 2, og resten skulle ligesom gives til nogen. ''Her'' sagde jeg, og rakte dem en billet hver. Så kan i møde mig efter showet hvis i vil'' sagde jeg med et smil. De hvinede. ''Selvfølgelig'' sagde en, og krammede mig. ''Jamen så ses vi'' sagde jeg, og vinkede til dem. Jeg gik hen til Justin igen. Han lagde en arm om min skulder. ''Jeg er stolt af dig'' hviskede han. Jeg smillede til ham. ''Du aner ikke hvor stort det er at du siger det til mig'' sagde jeg, og nærmest savlede ud af øjnene, over hans brune der var som klistrede fast i mine, okay det lød klamt, men altså, whatever. Han grinte lidt af mig. ''Du sød''
Niall's synsvinkel:
Jeg havde set Amy styrte ned af trappen i dag, sikkert for at være sammen med Justin, som hun har de sidste 3 dage, okay, de var så også i gang med hendes album, men alligevel. Jeg smed mig i sofaen. Det var intet spændende ved Liam, for jeg siger dig når den dreng er ny forelsket, så er han ny forelsket, og det er altså også i et godt stykke tid. Jeg gik på Twitter, og ind på en side jeg fulgte kaldede Amy Updates, nej jeg stalker hende ikke.@AmyUpdatess: OMG! Today Amy gav 4 fans meet and greet pass, and she was seen holding hands with Justin Bieber.
Hvad?! Holde i hånd med Justin Bieber? jeg kiggede lidt videre på twitter, og fandt et billede af Justin der åbnede døren for hende, i mens de holdte i hånd, som selvfølgelig var tegnet op med rød. Jeg bliver simpelhen nød til at snakke med pige barnet, og jeg bliver virkelig snart nød til at fortælle hende om Tassi, og mine følelser, ellers er alle mine chancer fuldstændige døde.. ''Hej Niall'' sagde Sophia, og kom ud fra badeværelset. ''Hej'' sagde jeg, og lavede et underligt tegn med mine hænder. ''Hvad er der?'' spurgte hun, og pladserede sig ved siden af mig. Skønt, hun kunne altid se når der var noget galt... ''Tjaa, ser du, Amy, min bedste veninde, render rundt og holder i hånd med Justin Bieber'' sagde jeg irriteret, og rejste mig frustreret op, for derefter at slå min hånd ind i væggen. ''Niall'' gispede Sophia. Jeg førte mine hænder igennem håret. ''Undskyld'' mumlede jeg. Hun trak mig ind i et kram. ''Jeg ved hvordan du føler'' hviskede hun. Jeg gengældte hendes kram. Jeg kunne mærke en tåre glide ned fra mit øje, mens den dansede videre ned af min kind.
Okay! Har i lige set det nye cover! Jeg ELSKER det, seriøst! @CecilieM har virkelig gjort et godt arbejde, og jeg er utroligt glad for det, og fordi hun gider bruge sin tid på det, så elsk til hende!
(Jeg bruger det slet heller ikke som baggrund på min mobil, hæ) (kun lidt) (eller jo det gør jeg, for så forelsket er jeg i det)
ESTÁS LEYENDO
Do you remember {1D}
FanficHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...