Amy's synsvinkel:
Vi var på vej mod lufthavnen, alle drengene var taget med, mit problem var bare at Niall ikke havde sagt noget de sidste 2-3 timer, og jeg ville ikke forlade ham som 'uvenner'. Et suk undslap min mund, som tydeligvis fangede Zayn's opmærksomhed. Han klemte forsigtigt mit lår. "Det skal nok gå" hviskede han i mit øre, og smillede til mig, men jeg rystede bare på hovedet. I min vildeste fantasi havde jeg aldrig regnet med det her, og slet ikke at jeg skulle ende med at miste min bedste ven. Jeg havde sådan en træng til at sukke igen, men holdte det inden, jeg magtede ikke mere af Zayn's opmærksomhed. Bilen stoppede, og døren blev åbnet. Louis, og Niall stod omringet af vagter, og Simon blev interviewet. Harry smillede forsigtigt til mig, og gik ud af bilen, derefter Zayn, og til sidst mig. "Amy!" Blev der råbt, men jeg lukkede det ude, jeg magtede ingenting, jeg følte mig tom inden i.
Niall's synsvinkel:
Vi var kommet ind i et lidt mere stille rum hvor vi kunne sige farvel, selvom jeg ikke ville slippe Amy, så var jeg nød til det. Hun støttede mig, og jeg burde også støtte hende, men det var så svært for mig. "Farvel Amy, og held og lykke, du skal nok nå til tops" sagde Louis, og trak sig ud af hans greb om Amy. "Tak Lou Boo" sagde hun, og smillede til ham. Hun kom stille hen mod mig. "Vil du sige farvel" spurgte hun. Jeg studerede hende lidt, inden jeg trak hende ind i et kram. Jeg kunne høre hende snøfte. "Amy" mumlede jeg. "Niall er det her enden" spurgte hun. "Nej, selvfølgelig ikke,og støtter dig 100%" sagde jeg, og kyssede hende i håret,. "Amy" sagde Simon. Hun trak sig ud af krammet. "Vi ses Niall" mumlede hun, og gik hen til Simon hvor hun vinkede til de andre drenge, og efter lidt tid var de ude af syne. Jeg gik hen til det store vindue, og kiggede ud mod flyende, hvor jeg kunne se deres fly lette. "Farvel babe" mumlede jeg, og lagde en hånd på ruden. "Jeg vil savne dig" hviskede jeg. Harry klappede mig på skulderen. "Niall, hun kommer tilbage" sagde han. Jeg nikkede. "Jeg ville bare så gerne fortælle hende at hun er den eneste ene"
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...