You don't know your beautiful.

7K 96 1
                                    

Niall's synsvinkel:
Vi havde en uge fri, og Harry var taget tilbage til England, jeg havde godt hørt rygterne om at Amy skrev en sang med Harry, men jeg viste ikke om det var rigtigt. "Nialler" råbte Louis. Han klappede mig på skulderen og rakte mig hans telefon. "Rygterne taler vist sandt" sagde han. Jeg kiggede ned på skærmen hvor en 6 sekunders video fra Vine dukkede op. Den var af Amy der spillede på bongotrommer, og Harry grinede virkelig højt. Jeg læste beskrivelsen til han video. 'I love this talentet girl' havde han skrevet. Jeg rakte Louis telefonen igen. "Heldige banan" mumlede jeg. "Hey op med hovedet de skriver bare en sang der skal hjælpe Amy" sagde han. Jeg nikkede. "Kom lad os finde Liam, og spille noget Fifa" sagde han, og gik hen mod bussen hvor jeg bare fulgte med.
Harry's synsvinkel:
"You don't know your beautiful" skrålede Amy, og slog løs på bongotrommerne. Vi var færdige for i dag, og ventede sådan set bare på mad lige nu. "Amy, stop dig selv" grinede jeg. "Harry" hvinede hun. "Jeg var lige midt i min solo" sagde hun, og surmulede. Jeg rystede på hovedet. "Undskyld sweetheart" sagde jeg, og klappede på sofaen, hvor hun hurtig smed sig. Hun havde en cowboy shortsdragt på, med en stram strippede crop top på inden under i sort og hvid, og så havde Jack hentede hendes sorte Dr.Martens for hende. Jeg kiggede på hendes hals hvor, jeg så en halskæde med noget skift på, jeg tog vedhænget i min hånd, og der gik ikke ret langtid før at det gik op for mig at det var Nialls autograf. "Aww, hvor sødt" sagde jeg. Amy rystede på hovedet. "Jeg holder bare af min bedste ven" sagde hun. Jeg nikkede. "Er det så som ven eller kæreste" spurgte jeg med et drillende smil. "Ven" svarede hun bestemt, og tog sin IPhone op af lommen og gik på Instagram, jeg tog hendes mobil, og tog et billede af mig selv hvor man kunne se Amy i baggrunden der lavede duckface. Alt i alt blev det et mega Awesome billede. Jeg lagde det ind med teksten. 'Chillin in the studio'. Jeg var flad af grin over Amy, der lavede Peace tegn, og duckface, hun lignede virkelig en retard.

Do you remember {1D}Onde histórias criam vida. Descubra agora