Amy's synsvinkel:
Det var nu 3 uger siden jeg havde set drengene, på grund af jul, nytår og andre ting. Men helt ærligt savner jeg dem alle. Niall havde fortalt mig at Georgia (Louis' søster) skulle med os i 2-3 ugers tid. Det var helt fint med mig, eftersom jeg tror det ville være sjovt at få en pige med, da Sophia ikke rigtig var typen jeg hang ud med normalt, og Perrie er tydeligvis sur på mig. Louis havde vist også en kæreste men hende havde jeg ikke mødt endnu, desværre. Jeg smækkede døren til min storebrors Rang Rover, og tog min kuffert. ''Vi ses snart'' sagde jeg med et smil til ham. Han nikkede. ''Ses bette'' mumlede han, og lagde armene om mig. Han kyssede mig i håret, og slap hans greb om mig. ''Pas på dig selv'' sagde han, og vinket til mig. ''Jaja, det er godt'' svarede jeg, og tog min kuffert. Han rystede lidt på hovedet over mig og steg ind i bilen igen. Vi havde altid haft et sjovt forhold til hinanden. Nogen gange hang jeg op og ned ad ham, og andre gange var det ham som var fuldstændig overbeskyttende, men jeg elsker ham nu alligevel. Jeg fortsatte ind i lufthavnen, egentlig var jeg ikke helt klar over hvor jeg skulle hen, men jeg regnede bare med at det var samme sted som sidste gang. Jeg viste sikkerhedsvagten mit ID, og alle de ting han nu ville se, og efter 30 minutter i min verden, blev jeg lukket ind. ''Amyyyyyy'' sagde Louis langtrukket, og omfavnede mig. ''Øhm.. Hej Louis'' grinte jeg, og gengældte akavede hans kram. Jeg kunne se at Harry asocialt sad og gloede ned af hans telefon, typisk. ''Hvad er hans problem?'' Spurgte jeg, og pegede på Harry. Louis trak på skulderne. ''Så vidt jeg ved begyndte han at ses med Kendall Jenner, du ved The Kardashian'' svarede han. Jeg nikkede langsomt. Jeg kiggede lidt rundt, folk farrede ind i rummet, og ud igen. Vi manglede stadig en del mennesker. ''Jeg tager den'' mumlede Louis, og førte min kuffert hen til de andres. ''Tak'' svarede jeg halv akavet. Jeg gik med langsomme skridt hen mod Harry. Shit man, jeg var akavede i dag, okay det var ikke første gang, men ja. ''Hey'' sagde jeg, og trak læberne sammen i en smal streg. Han lavede et nik med hovedet. Jeg havde ærligtalt lyst til at græde, og råbe af ham, men hvorfor var et godt spørgsmål. Jeg vendte rundt, og skyndte mig hen mod det nærmeste badeværelse, jeg kunne se Liam, og Niall komme ind af døren, men jeg lukkede hurtigt døren til badeværelset, og låste. Jeg stod lidt, men lod mig så glide ned ad væggen. Jeg kunne mærke tårerne strømme ned af mine kinder. Jeg tog hånden for munden. Jeg kunne ikke græde over Harry? Hvorfor græd jeg over Harry? jeg var en taber! Jeg tog min mobil op af lommen, og fandt et billede af Kendall. Jeg trippede lidt med foden, og tørrede forgæves mine øjne.
Harry's synsvinkel:
Hvorfor i alverden var Amy bare vendt rundt? Når man sagde 'Hey' var det så ikke fordi man ville snakke? Eller er jeg helt forkert på den? Min telefon vibrerede, det var endnu en besked fra Kendall. Vi havde skændtes lidt dagen inden vi skulle afsted. Vi datede ikke engang, hun viste godt jeg kunne lide Amy, men jeg havde også mine behov og eftersom Amy ikke rigtig ville opfylde dem, måtte man jo finde en anden lækker pige. Okay, det lød en smule forkert. Jeg sukkede, og åbnede beskeden.Kendall: Harreh! Du kan ikke tage afsted uden en snak og det ved du også godt!
Mig: Kendall, jeg ringer når vi er fremme, det sidste jeg ønsker er at være uvenner med dig <3
Helt ærligt så kan jeg lige så godt sige det med det samme, Kendall er min bedste veninde/bolleven, og at være uvenner med hende magter jeg ikke! Hun er den sødeste person nogensinde og så tager hun mig for den jeg er.
Kendall: Okay Haz, still love ya..
Mig: Haz? Frækt ;)
♬Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago♬
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...