Amy's synsvinkel:
Jeg hoppede op på ryggen af Niall. Det var langtid siden vi havde haft en dag sammen, bare ham og mig. ''Hvad laver du?'' grinte han. ''Hopper op på din ryg'' skreg jeg af grin. ''Du er sær'' sagde han, og ruskede mig rundt. ''Nialllllll'' hvinede jeg, og borede mine negle ind i skulderen på ham for ikke at falde af. Han kildede mig i siden. ''Stooooop'' skreg jeg af grin. ''Så hop af'' grinte han. ''Fint'' mumlede jeg surt og hoppede ned fra hans ryg. Jeg kastede mig i sengen. ''Jeg er træææææt'' brokkede jeg mig. ''Man vender sig til det'' sagde han og satte sig på sengekanten. Jeg havde ikke snakket med Harry overhovedet siden Truth or Dare, eftersom hans svar bare var, hun er da sød nok og sådan. Flot idiot så skulle du nok ikke have kysset mig. ''Niall'' sagde jeg sukkende. ''Mhmm'' svarede han. ''Du ved godt vi skal have bygget det her op igen, ik?'' spurgte jeg. Han nikkede langsomt. ''Vi kan starte med at snakke om forskellig ting'' forslog han. Jeg satte mig op og kiggede på ham. ''Okay jeg starter'' sagde jeg. Han kiggede afventende på mig. ''Okay, så for 2 uger siden cirka, kyssede Harry og jeg i en bil'' sagde jeg. Han lavede store øjen og rykkede tættere på mig. ''Amy, hvorfor har du ikke sagt noget'' spurgte han lidt for tøset. ''Jeg troede du ville blive sur?'' sagde jeg undrende. ''Hvorfor skulle jeg dog det'' grinte han. Jeg trak på skulderne. ''I dunno?'' sagde jeg. ''Nu er det din tur, hvorfor slog du op med Tassi?'' spurgte jeg. ''Af forskellige grunde men nok mest fordi at jeg holder mere af dig end hende'' svarede han. ''Søøøødt'' sagde jeg langtrukket. Han smillede til mig. ''Du vil nu altid være pigen i mit liv'' sagde han, og rejste sig fra sengen. ''Hvaaaad?'' spurgte jeg forvirret. ''Du vil altid være nummer et, jeg er sku da ikke forelsket i dig hvis det er det du tror'' grinte han. Jeg nikkede. ''Nu er jeg med'' sagde jeg. ''Nå jeg smutter, Lou skal farve mit hår'' sagde han. Jeg vinkede til ham og i næsten sekund havde Niall forladt rummet. Måske var Niall kommet over mig? Måske havde han aldrig været forelsket i mig? Jeg sukkede og smed mig tilbage i sengen. Drenge nu til dags er virkelig ikke til at forstå.
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...