Questions.

6.9K 81 3
                                    

Harry's synsvinkel:
Det var en stor dag, Amy's første Album var ud kommet, og vores single Story of my life. Jeg var så glad på hendes vegne. Niall tog hans telefon langsomt væk fra øret, og så rigtig ked ud af det. ''Hvad er der?'' spurgte Liam. Niall kiggede som en der lige havde mistet hans kæreste eje. ''J-jeg'' stammede han. Vi gik alle hen mod ham. ''Ud med det'' sagde jeg pædagogisk. ''J-jeg har lige mistet min bedste veninde'' det var lidt som om at det var der det rigtig gik op for ham. Jeg trådte et skridt tilbage, vi viste alle hvem hans bedste veninde var, Amy, og det er hans kæreste eje. ''Sagde hun hvorfor?'' spurgte Liam chokeret. ''Hun sagde jeg skulle hilse mine falske kæreste, fra hendes og din eks bedste veninde'' han stemme var ved at knække over. Zayn rystede på hovedet. ''Niall, det var ikke særlig smart'' sukkede Zayn. Det var lidt som ingen af os følte medlidenhed med ham, men nærmere Amy. Selvfølgelig følte vi medlidenhed med ham, men Amy måtte have haft nogle hårde måneder på set sidste. Niall faldet sammen, og rystede på hovedet. Han begyndte at synge wonderwall. Vi lod ham være, i vil sikkert mene vi var nogle lorte kammerater, men vi kunne se på hinanden når vi havde brug for at være alene, så derfor gik vi. ''Det var dumt'' sukkede Zayn, og smed sig i sin seng. ''Ja men vi bliver nød til at støtte ham alligevel'' sagde jeg alvorligt. ''Harry har ret'' sagde Louis. ''Vi er jo tros alt hans bedste venner'' tilføjede han. ''Selvfølgelig, men han skal også vide at det han har gjort ikke er det smarteste'' sagde Zayn. Helt ærligt viste jeg ikke hvad jeg tænkte om det her. Zayn rejste sig. ''Nå men jeg har et telefon interview med Danmark'' sagde han. ''Snyyyyd'' udbryd Liam. Liam elsker Danmark, og jeg måtte indrømme at det havde været sjovt at være der i Maj. Zayn grinte og gik ud af bussen, de andre tjekkede deres urer, og gik så også ud af bussen. Jeg besluttede mig for at tjekke op på Niall.
Jeg fandt ham siddende op af en mur med blodsprængte øjne, og en telefon i hånden, og grinte. Jeg mærkede en byrde blive løftet fra mine skulder, hvorfor viste jeg ikke, men jeg følte lidt at jeg havde ansvaret for den lille skid. ''Oh Hej Harry'' sagde Niall, og satte den på med hør, og sådan kom jeg med ind i deres interview.
Amy's synsvinkel:
Vi havde hørt Niall, og Harry's interview på vej hen til pressemødet, og lige nu satte Dellan mit hår, og lagde min make-up.

Han sprayede et par sidste sprøjt i mit hår, og fin pudsede min make-up. ''Så'' sagde han, jeg åbnede øjnene. Han havde sat mit lange hår til siden og givet det meget volume, han havde givet mig en rimelig naturlig make-up, og den sad perfekt. Jeg havde en løs leopard trøje på med sorte ærmer, og så var den gennemsigtig, så jeg havde en bandeau inden under, og et par cowboy shorts, og som det sidste et par sorte højehælede korte støvler. Jeg kiggede mig selv tilfredst i spejlet. ''Tusind tak'' sagde jeg glad, og krammede ham. ''Så lidt'' svarede han, og smillede til mig. ''Held og lykke'' råbte han til mig, da Rocky og jeg gik ud af døren sammen med nogle andre vagter. Jeg lavede kysse mund til ham, og vi gik hen mod rummet til pressemødet. Jeg kunne så småt fornemme at folk var ved at være klar. Vagten nikkede, og Rocky førte mig ind, Simon sad der allerede, sammen med Michael, og en af One Direction's Tour planlægger. Tidligere havde jeg haft et problem, for jeg havde taget begge mine halskæder med, den der stod Harry på, og den der stod Niall på, men havde så til sidst besluttet mig for Harry. Jeg satte mig på den ledige stol, Rocky klemte min skulder, og gik ud igen. Der skete noget jeg ikke helt fattede, og så begyndte de ellers at stille forskellige spørgsmål. ''Hvordan har du det med at skulle opvarme for One Direction næste år'' spurgte en. ''Godt faktisk, jeg kender dem jo allerede, så det er dejligt'' svarede jeg. ''Hvordan har det været at skrive dit album'' spurgte en anden. ''Nogle dage var lettere end andre, men generelt har det været en sjov oplevelse og noget jeg aldrig vil glemme''

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now