Amy's synsvinkel:
Jeg kiggede på mit ny farvet hår, jeg havde fået en anden form for dip dye som var virkelig sødt, vi skulle filme noget af musikvideoen i dag, hvilket jeg glædet mig til. Det havde været vildt hyggeligt at arbejde sammen med Harry, han er virkelig en talentfuld dreng, og jeg tror at hans hjælp og gode råd kan hjælpe mig til tops. "Amy, kommer du vi skal til at i gang" råbte Harry. "Yes sir!" Råbte jeg tilbage, og luntede hen til Harry. Videoen skulle være lidt romantisk, da sangen også var det. Vi havde et ur hængene som ikke virket, så det så ud som om vi var 'stuck in a moment'. Vi skulle danse lidt rundt, og legede kærestepar i den først scene, hvilket jeg ikke havde noget imod da jeg syntes Harry og jeg var blevet en smule mere tætte. Det skulle ligne en sød lille lejelighed, den var moderne, og så alligvel lidt gammeldags. "Okay guys, i danser bare rundt, og leger kærestepar, måske små kys på kinden, igennem hele sangen, for vi kommer til at skifte mellem nogle scener og så videre" sagde han. Jeg nikkede. "Fino" sagde Harry. Vi stillede os op af køkkenbordet, han placerede hans hænder på min hofte, og lagde hans pande mod min, og lagde min hænder på hans skuldre, og musikken begyndte. Der blevet filmet fra flere vinkler. Da vores stemmer brummede ud af højtalerne, begyndte jeg at virke flabet på den måde forstået at jeg løb lidt rundt, og fik Harry til at følge efter mig. Han lavede en hurtig bevægelse, og løftede mig over skulderen, jeg begyndte at grine helt vildt, men instruktøreren gjorde tegn til bare at fortsætte. Han lagde mig ned i sofaen, og der kom en kameramand hen til sofaen. Harry støttede med albuerne, og smillede så flirtende til mig, jeg fniste lidt, han kyssede min pande, jeg blev lidt overrasket men spillede bare med.
Næste scene var faktisk ude i Londons gader. Jeg havde fået skiftet tøj, og sko, og det havde Harry også. Vi gik og holdte i hånd, og lignede sikkert et smask forelsket kærestepar, og folk standsede da også op og gloede.
I tredje scene havde jeg fået en rigtig flot beige farvede kjole på, og sko, og mit hår var også blevet omfarvet til min normale Dip Dye, og min Make-up var blevet ændret. Vi skulle egentlig bare rokke lidt frem og tilbage, og danse på midten af gulvet, egentlig ret sødt hvis du spørger mig. 'Vores lejelighed' var blevet lavet om til alt det lignede det var mørkt udenfor, så det var rigtig romantisk.
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...