Amy's synsvinkel:
Af en eller anden grund skulle jeg ikke opvarme i dag, fordi vi skulle ret hurtigt videre, og pigerne var jo kommet for at se drengene derfor blev jeg taget ud af programet. Jeg havde taget min militærtop på, og en læderjakke uden over, sammen med et par cowboybukser, ikke noget specielt. Dellan havde gjort mit hår lidt rodet på en pæn måde og lagt en normal make-up ikke det store. Jeg hørte Niall's grin på gangen efterfulgt af Louis der sagde noget, typisk, selvom alle vi andre var total smadret kom de altid med en joke eller noget, og så grinte vi alle sammen. Helt ærligt, jeg må nok indrømme at jeg er den heldigste directioner på hele planeten. Aller bedste venner med Niall horan, opvarmer for dem, knebet med Harry Styles, men det sidste siger vi ikke til nogen, shhhh. ''Så'' sagde Dellan og pakkede alle mine ting ned, eftersom vi hurtigt skulle videre. Han forlod rummet. Dellan var nok et var de mest fantastiske mennesker jeg nogensinde har mødt. Der gik 5 minutter før drengene havde indtaget mit omklædningsrum. Først kom Harry og kyssede min kind for derefter at smide sig i sofaen. Så Niall som bare satte sig på mig. ''Hey babes'' drillede Zayn og smed sig i læne stolen. ''Niall du skal være sød'' grinte Liam og satte sig på Harry. Jeg begyndte at grine. ''Så skal vi ikke synge vores sang i aften Harry'' sagde jeg og lavede sad-face mens jeg prøvede at få Niall væk. Harry fik hurtigt skubbede Liam væk og sat sig op. ''Hvorfor?'' spurgte han forvirret. ''Har du ikke hørt det?'' spurgte jeg. ''Nej'' svarede de alle i kor og kiggede undrende på mig. ''Jeg skal ikke opvarme for jer i dag fordi vi har et stramt program'' svarede jeg. ''Hvad er det for noget bullshit'' sagde Harry. Jeg grinte lidt. ''Rolig det skal nok gå, jeg skal se jer alligevel'' sagde jeg med et smil. ''Jeg kunne alligevel godt bruge en pause'' mumlede jeg. Harry gav mig hans 'er du helt sikker på at du er okay' blik. Jeg lavede et lille nik med hovedet, og kiggede ned i jorden. ''Du ser faktisk godt ud med lidt pjusket hår'' komplimenterede Niall og pillede lidt ved det. ''Jesus, dreng, stop med at pille ved mit hår'' grinte jeg og slog til hans hånd. Der blev bankede på døren og ind kom en dame. ''5, drenge'' sagde hun. De nikkede og damen forlod rummet. ''Vi ses Ems'' sagde Niall og krammede mig. Så krammede Liam mig og derefter Zayn, så Louis, og til sidst Harry, som selvfølgelig kyssede min kind. Jeg fulgte efter dem ud af rummet men den anden vej eftersom jeg skulle ud til min plads på tribunen. Jeg gik op ad trappen da nogle fans fik øje på mig. ''OMG! DET ER AMY'' hvinede en pige og pegede på mig. Jeg vinkede akavet til dem og fandt min plads. ''Jeg hedder Cher'' sagde en pige som sad foran mig. ''Hyggeligt at møde dig'' sagde jeg med et smil. Jeg sad ved siden af Georgia som for øvrigt tog hjem i morgen. Cher vendte sig rundt igen. ''Er du egentlig ikke stolt af din bror?'' spurgte jeg. ''Jo, men jeg ser ham bare ikke så tit længere, på grund af min far'' sukkede hun. ''Awww baby, kom her'' sagde jeg og trak hende ind til mig. Vi var blevet ret gode veninder, hun var ekstremt sød, og nok den bedste fan i hele verden. Jeg fandt min mobil. ''Vi tager et før-koncerten selfie'' sagde jeg og gik på instagram. Georgia grinte lidt. ''Okay'' sagde hun, og satte sig lidt tættere på mig. Jeg tog et billede, vi fandt et filter der passede godt til. Lysede i salen forsvandt og alle pigerne begyndte at skrige. Musikken til Story Of My Life stratede og så kom der lidt lys igen men det var mest fra scenen. Jeg kiggede rundt på nogen af alle banerne. Der var en hvor der stod Fuck me Harry på. En lille fornærmet lyd uden slap min mund. Harry og jeg havde måske ikke været de aller bedste venner på det sidste men jeg kunne stadig godt lide ham, ja! Jeg kunne godt lide ham, okay!
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...