Soundcheck.

5.1K 77 9
                                    

Amy's synsvinkel:
Soundchecket havde trukket lidt ud eftersom fansne havde mange spørgsmål. ''Er dig og Harry kærester?'' spurgte en pige om. Jeg rystede på hovedet. ''Ikke endnu'' sagde jeg og smillede et checkey smil til Harry. Jeg var godt klar over rygterne det inde bægeret men Yolo, de tror alligevel at han dater Kendall Jenner. ''Hvem af drengene er du mest glad for'' spurgte en anden. Okay? Var det her blevet til udspørg Amy? ''Nial'' svarede jeg. ''Hvorfor'' spurgte en anden. Jeg trak på skulderne. ''Fordi han er min Aller Bedste Ven, jeg har kendt ham siden jeg kom ud af min mor'' svarede jeg. Nogle andre piger skiftede emne og begyndte at udspørge drengene. Niall lagde hænderne på mine skulder. ''Er du okay?'' hviskede han ind i øret på mig. Hvorfor skulle han altid være så god til at tyde mig. Jeg nikkede og smillede. Han slap mine skuldre og gik hen til de andre. Jeg ved godt jeg ikke har nævnt det så meget men den halve voldtægt sidder stadig fast i min hjerne. Hans hænder der gled op og med af min krop, kulden der overtog mig og hans onde, sexual frustreret ansigts udtryk. Jeg vippede en tåre væk og lagde mikrofonen på scenen for at løbe væk. Jeg kunne ikke klare tankerne, de plagede mig hele tiden, men jeg forsøgte at gemme dem væk. For god sake har vi ikke noget alkohol på stedet? Jeg tog en hurtig beslutning og løb hen til 'de voksnes bus' hvor jeg fandt en flaske vodka, jeg tog alt for hurtigt den første tår. Vodka smagte forfærdeligt men hvis det hjælper vil jeg skide på alt andet. Jeg tog endnu en slurk efterfulgt af den næste. ''Amy'' kunne jeg høre dem råbe. Jeg stak en hånd op i vejret og viste min midter finger, selvom jeg inderst inde godt viste de ikke kun se mig. Efter en del slurks havde jeg tømt flasken, det havde taget mig et par timer ville jeg tro eftersom den grimme smag gav mig lyst til at kaste op. Jeg var fuld, men ikke helt væk. Jeg lagde hovedet tilbage. Hvad havde jeg gjort? I alt vrede smadrede jeg flasken ned i gulvet. Flere stykker satte sig fast i min hånd. Et skrig forlod min mund, man skulle tro at efter jeg havde tømt en flakse med vodka kunne jeg ikke mærke noget. Det kunne jeg egentlig heller ikke, det var mere smerten inden i der fik mig til at skrige. ''Amy!'' sagde 3 stemmer panik slagen, men jeg betragtede bare min blødende hånd som var fyldt med glasskår. Det havde egentlig taget dem langtid at finde mig. En eller anden tog mig op i hans/hendes arme og der efter sortnede alt for mig.

♬Now I see fire
Inside the mountain
I see fire
Burning the trees♬

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now