Just a friend?

3.4K 83 35
                                    

Amy's synsvinkel:
Justin var stadig ikke kommet hjem endnu og der var endda gået 2 dage, men jeg gad ikke bruge min tid på at være sur, så jeg havde lagt en plan for i dag. Jeg lagde et sidste lag mascara mens jeg skrålede med på Truly, Madly, Deeply. Jeg tog 50 Selfies og lagde en af dem på Instagram, #JustAGirlThing. Jeg smillede kort til spejlet og gik nedenunder. Jeg tog et æble og gik ud til en af bilerne. Han havde selv sagt at jeg endelig bare skulle låne en, så længe jeg ikke snadret den, så det gjorde jeg. Jeg havde mine mega nice solbriller, jeg følte mig total sej. Jeg viste drengene havde et show i nærheden så jeg ville overraske dem, hvis jeg overhovedet kunne komme ind. Da jeg havde kørt i 2 timer eller noget kom jeg til stedet. Jeg kørte hen til låge tingen da Paul stoppede mig, hvilket var klart, men han kunne heller ikke se det var mig. Jeg rullede vinduet ned. ''Hvad så Paul'' sagde jeg med et smil. ''Amy, for den da'' grinte han. ''Hvorfor sagde du ikke bare at det var dig?'' spurgte han med et smil. ''Jeg skulle jo lige godkendes'' svarede jeg. Han grinte kort. ''Bare parkere derover'' pegede han. Jeg nikkede og kørte der hen. Jeg parkerede hurtigt, for nu magtede jeg ikke at vente længere! Jeg gik med faste skrid tilbage til Paul og trak ham ind i et kram. ''Jeg må nok heller lukke dig ind'' grinte han og åbnede døren. ''Takker'' sagde jeg med et smil. Nogle af fansne havde spottet mig tror jeg. De hvinede ihvertfald. Jeg hvinkede til dem, men gik så ind i arenaen. Jeg kunne høre at der var soundcheck, så jeg fik en Amy idé. Jeg løb ind på scenen og begyndte at synge en mega random sang. Alt musikken stoppede og drengene kiggede undrende, før det egentlig gik op for dem at det var mig. Niall var den første til at bryde ud i grin. ''Apple bottom jeans, jeans, boots with fur, FUUUUUR!'' skrålede jeg. Jeg smillede stort til dem. ''Surprise'' grinte jeg. Harry så ud til at han allerhelst ville løbe skrigende væk. Han skjulte noget for mig, jeg kunne se det på ham.... Jeg gik hen til Niall og krammede ham. ''Savnet mig?'' spurgte jeg. ''Mon ikke'' svarede han. Jeg smillede stort. Videre til Zayn, så Louis, og lige Liam med selvfølgelig. Jeg gik akavet hen til Harry og krammede ham. ''Du skjuler noget'' sagde jeg kort og trak mig ud af krammet igen. ''Vil du være med?'' spurgte Niall. ''Jaer man'' sagde jeg glad og tog en akustisk guitar. Jeg begyndte at spille I'm Yours. Drengene satte sig i en rundkreds og begyndte at synge. Fansne hvinede højt. Jeg vidste ikke hvad i alverden jeg skulle tro eller tænke om Harrys opførsel. Jeg kunne mærke min mobil vibrerede i lommen men jeg ignorerede den, for det var sikkert bare Justin. Jeg kiggede rundt i den store sal og fik til sidst øje på Kendall der sad med sin telefon op på tribunen. Jeg sukkede stille. Jeg havde set den komme. Vi sang den side linje og jeg afsluttede sangen. Drengene takkede fansne og gik ud af scenen. Jeg fulgte bare med, men jeg skulle sku tilbringe hele min dag med Niall, jeg gider ikke kigge på Harry. ''Kom Amy-Damy'' sagde Niall og gik ind i hans lille omklædningsrum, der stod ihvertfald hans navn på. Det var småt, men det er ligemeget. Jeg satte mig i stolen, og studerede Niall der skiftede trøje, mums. Det skulle tweets!

@AmyGreen92: Shirtless Niall in front of me, be jealous girls!

''Hvad laver du?'' spurgte han. ''Tjekker Twitter'' svarede jeg. Jeg han nikkede kort. ''Godt at se dig igen'' sagde han og tog en anden stol. Jeg lagde min mobil tilbage i lommen. ''I lige måde Nialler'' sagde jeg. ''Hvordan går det?'' spurgte han. ''Meget fint, jeg har lært nogle forskellig ting om mig selv'' svarede jeg. ''Hvad med dig?'' tilføjede jeg. ''Meget godt, vi er snart færdige'' sagde han. ''Ja, så er der os andre der skal i studiet'' sagde jeg. ''Har du fået skrevet nogle flere sange?'' spurgte han. ''Altså vi har 2 vi allerede har indspillet, og så arbejder vi på en, den skal lige rettes til, så der er lang vej endnu'' svarede jeg. Jeg fandt min sangbog, altså det vil sige den jeg skriver idéer ned til sange. ''En jeg arbejder på, den hedder Paint a smile, men den er ikke blevet godkendt'' sagde jeg og rakte ham noget af teksten. ''Den er god, men'' sagde han og lavede nogle små ændringer. Han rakte mig den igen. jeg læste det igennem og prøvede at synge det. ''Det lyder bedre'' sagde jeg og smillede til ham. ''High-five'' sagde jeg og slog til hans hånd. ''Jeg smutter lige i 5 minutter'' sagde Niall og gik ud af døren. Jeg rettede lidt på teksten. ''Kendall, please'' kunne jeg hører Harry sige. ''Nej Harry, har du noget med hende eller ej, for jeg gider ikke stå at se dum ud'' kunne jeg hører hun sagde. ''Vi er bare venner, tag det helt roligt'' sagde han. Jeg kunne høre hun snøftede. ''Amy er bare en ven'' gentog han sig selv. Jeg kunne mærke vreden boble. Jeg tog min telefon op af lommen og optog det. Han skulle ikke slippe godt fra det her.

♬ If I'm just a friend, if I'm just a friend
Then why do I know what your lips feel like?
If I'm just a friend, if I'm just a friend
Then my camera must be tellin lies.
If I'm just a friend, then you must just be crazy baby.
If I'm just a friend, then you must just be crazy baby♬

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okay, så jeg bliver vist nød til at fortælle jer hvad der sker i mit liv, eftersom der godt kan gå et stykke tid mellem min opdateringer, jeg har det svært lige for tiden, jeg for nogen psykisk 'anfald' af en art, hvor alt bare er lort ifølge mig selv, jeg er begyndt at skære i mig selv, og det er ligegyldig viden for jer, men det er derfor jeg nok ikke opdatere så ofte som jeg har gjort.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now