Pennyboards.

5.2K 74 2
                                    

Amy's synsvinkel:
Niall og jeg havde altid haft det sjovt med vores pennyboards da vi var yngre men min gik i stykker efter 4 år. Niall var opsat på at vi skulle have nogle igen, og jeg var helt enig så vi var kørt ud for at købe pennyboards lige inden koncerten. Måske ikke den bedste idé men Yolo du ved. ''Jeg kan ikke vente'' indrømmede jeg og klappede begejstret i hænderne. Niall grinte lidt. ''Skal du så have en lilla med gule hjul igen?'' Spurgte han. Jeg rystede på hovedet. ''Jeg vil have en tyrkis blå'' sagde jeg bestemt. Han nikkede langsomt. ''Du lidt sær'' sagde han. ''Ligesom dig skaaaaat'' drillede jeg. Han grinte og rystede på hovedet. ''Du er nu egentlig helt dejlig'' sagde han. ''Awww! Stop dog'' grinte jeg. ''Amy! Amy! Dit grise grin er tilbage'' grinte Niall og jeg gryntede endnu engang. ''Niall koncentere dig nu om vejen'' sagde jeg og prøvede at lyde en smule seriøs. Niall fandt ret kort efter en sportsforretning som heldigt nok solgte pennyboards. Jeg fandt en tyrkis blå med gule hjul, mens Niall valgte en grøn med blå hjul. Tro det eller ej men den var ekstremt sød. Vi fik betalt og gik ud af forretningen. ''Det er træls vi har er show, så kan vi ikke køre på dem før i morgen'' sukkede jeg. Han smillede lidt. ''Det går nok Amy-Damy'' drillede han. Jeg skulle lige til at åbne munden da en parparhzzi sprang op på forruden. Jeg tog mig til hjertet. ''Kør ham over'' halv skreg jeg i panik. Niall brød ud i grin, men bakkede så langsomt. ''Du blev vist en smule bange'' grinte han. ''Kun lidt'' mumlede jeg surt og krydsede armene. Idiot. ''Jeg elsker når du bliver sur'' grinte han med et skævt smil på læben. Jeg sukkede. ''Du træææææls'' klagede jeg. Han begyndte at synge Jason Derulo - It Girl, en af mine yndlingssange og det var han godt klar over. Han tog min hånd. Han grinte lidt og stoppede så med at synge lige efter han var færdig med omkvædet. Han strammede grebet om min hånd. ''You & I Amy'' sagde han og løsnede grebet lidt. ''Forever & Always'' sagde jeg og et smil voksede sig bredt på mit ansigt. Det havde Niall og jeg altid sagt til hinanden i svære tider, og når vi havde været splittet i et stykke tid, det gjorde altid det hele stærkere. Jeg slap Niall's hånd og lavede store øjne. ''Fuck'' mumlede Niall. ''I dont care! I love Niall'' skreg jeg. Niall sukkede dybt. ''Selvfølgelig'' sukkede han.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now