Niall's synsvinkel:
Jeg bankede på døren til Amy's omklædning. ''Der er åbent!'' råbte hun. Jeg åbnede døren og gik ind. ''Hej'' sagde jeg forsigtigt. Hun lavede et nik med hovedet, og blev provokerende ved med kigge ned i sin telefon. Jeg sukkede indvendigt, den pige er noget helt unikt, uden tvivl. ''Hør Amy, vi bliver nød til at snakke'' startede jeg. Hun nikkede, men gloede videre ned i hendes telefon. Mine god! Det her ville sikkert ende mega godt.
Amy's synsvinkel:
Okay, havde jeg lyst til at være provokerende? Nej, men et eller andet sted fortjente han ikke min opmærksomhed, han havde stukket mig i ryggen. Jeg sukkede indvendigt, og lagde så min telefon i lommen. ''Sid ned'' sagde jeg kort og koldt, og pegede på stolen overfor mig. Han lavede et lille nik med hovedet, og gik hen til stolen og satte sig. ''Amy, vil du være sød at fortælle mig hvad der er galt'' spurgte han. Jeg tænkte mig om, skulle jeg? Fordelen ville være vi kunne blive venner igen, men ulempen ville være at han ville tro han kunne sno sig om min lillefinger. Jeg tog en hurtig beslutning, og satte mig op. ''Okay, fint! Hvis du så gerne vil vide det'' sagde jeg en smule surt. ''Vi var bedste venner Niall, jeg fortalt dig alting, alting, ja det kan godt ske at jeg ikke fortalte dig om at jeg skulle lave en sang med Harry, men jeg fik det af vide samme dag som vi begyndte på sangen'' vrissede jeg. Han satte sig lidt nervøst tilbage i stolen, og var tavs. ''Andet du så vildt gerne vil vide?'' Spurgte jeg. Han kiggede ned i jorden. ''Hvorfor skal det være sådan her?'' mumlede han. Jeg grinte falsk. ''Spørg dig selv'' svarede jeg. ''Du kunne være ærlig overfor mig i starten, du kunne faktisk bare have ladet vær med at date min bedste veninde, og så havde vi ikke siddet her'' sagde jeg en smule mere afslappet. Der var stille i noget tid før Niall rejste sig. ''Hvordan siger man til ens bedste veninde: Hey! Ved du hvad, jeg dater sq lige din bedste veninde fordi jeg føler mig fucking ensom'' sagde han surt ind i hovedet på mig. ''Gå væk fra mig'' vrissede jeg. Han trådte 2 skridt tilbage. Jeg rejste mig. ''Ved du hvor hårdt det er at elske en dreng, som lige pludselig dater ens bedste veninde, også selvom han ved at hun er fuldstændig smask forelsket i ham" Sagde jeg med en svag stemme. Hans ansigts udtryk ændrede sig med det samme. ''Jeg tænkte det nok'' mumlede jeg, og tørrede mine øjne. Jeg tog min Niall halskæde fra bordet. ''Her den får jeg nok ikke brug for mere'' sagde jeg, og lagde den i hans hånd, jeg løb ud af rummet, og hen mod hotellet. Det var mørkt og koldt. Jeg havde igen jakke eller sko, og der var sådan en god kilomet hen til vores hotellet. Fml....
Liam's synsvinkel:
Jeg gav Harry en High-five. ''Mega godt show i aften'' sagde jeg med et smil. ''Ja, og Amy, wow hun klarer det godt'' svarede han. ''Mon ikke'' grinte jeg. Harry tog sin IPhone, som han selvfølgelig havde smidt i sofaen. Han rystede på hovedet. ''Du liam?'' spurgte han. Jeg nikkede bekymrende. ''Du ved godt Niall ville snakke med Amy, ik?''. Jeg nikkede. ''Det gik vist ikke særlig godt''. Han rakte mig telefonen. Jeg så et billede af Amy der rendte rundt på gaden med kun strømper, shorts, og en tyk trøje. Jeg rullede lidt op for at se hvad der var blevet skrevet.@Kamilla1114: I hate to see my idol like this :'( i wants to know what happened! @Amygreen92
''Må jeg svare?'' spurgte jeg. Harry nikkede.
@Harry_Styles: We will find her, and then we will reply to you babe!
-Liam.Jeg rakte Harry hans telefon igen. ''Lad os finde hende'' sagde jeg, og tog mine sko. Harry gjorde sig enig, og fandt også hans.
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...