Amy's synsvinkel:
"What's up everybody, jeg er Sawyer Hartman, og jeg her med Amy Green, sig hej Amy" Sagde han til kameraet og mig. "Hej" sagdej jeg med et smil og vinkede akavet. Det her var nok 20. gang vi optog det, fordi jeg hele tiden gjorde det akavet. Jeg kunne fornemme at Sawyer var lige ved at grine, men han fortsatte. "Der findes den her app ved navn Hot or Not, som er meget dømmende, så i dag tænkte vi at gøre det med berømtheder" forklarede han, mens jeg bare sad akavet ved siden af og nikkede. Typisk miiiig. Jeg tænkte lidt for meget på Harry, jeg havde nok været lidt for hård ved ham, men han havde også såret mig vanvidigt meget. Han kiggede ned i sin telefon. "De første er Kim Kardashian og Justin Bieber" Sagde han og løftede drillende hans øjenbryn. Jeg grinte kort. "Hvem er Hot og hvem er not" spurgte Sawyer. "Justin hot, Kim not" sagde jeg og blev helt rød i hovedet, nå ja, ved ikke om jeg har sagt det, men Justin og jeg er blevet gode venner igen. Jeg skyndte mig at tage hænderne op foran hovedet. Sawyer grinte ad mig. "Jeg må nok sige jeg er enig med hende" sagde han. Jeg gav ham et lille dask. "Det er det jeg siger, han er dejlig!" sagde jeg bestemt. "Næste" skyndte Sawyer at sige. Jeg grinte kort. "Louis Tomlinson eller Harry Styles" sagde han. Jeg rystede på hovedet over ham. "Det er faktisk Zoe du skal være irriteret på, hun har fundet på dem" sagde han forsvarende. "Uhmm.. Louis Hot, Harry not" endte jeg med at sige. "Hvaaaaad?" sagde Sawyer langtrukket. Jeg grinte kort. "Louis er da meget fræk" sagde jeg grinende. "Okay, jeg siger det omvendte" svarede Sawyer. "Ha! Gaaaaaaaay" drillede jeg. Sawyer rullede øjne og jeg fniste kort.
Flashback.
Jeg satte mig ved klarveret, fansne ville gerne have en sang inden jeg gik. Intet problem der, jeg elsker jo at synge. Jeg havde taget en hurtig beslutning og valgt at synge All of me af John Legend. Jeg startede, introen er cirka 8 sekunder vil jeg tro. Jeg kunne fornemme at nogle piger tog hænderne op for munden, sikkert fordi det er deres yndlings sang eller sådan noget. Jeg sang som jeg aldrig havde synget før. Mest fordi jeg kom til at tænke på Harry, min dejligste Harry. De begyndte alle at synge med, og jeg smilte kort. Jeg havde unden tvivl de bedste fans. Jeg spillede den sidste tone. De skreg og klappede, jeg var faktisk glad for at de havde ventede med det til sidst, eftersom det er en stille sang, men meget smuk. "Tusind tak, uhm, ja i morgen der kan i se mig på mainstaget, til en Q&A" sagde jeg. 4 timers meet-up, det var sku hårdere end man skulle tro, men det var det hele værd.
Flashback slut.
Harrys synsvinkel:
Jeg havde lagt i min seng hele dagen. Det var min egen skyld, men hun kan heller ikke bare blive sur over at Kendall var der, der var mere i det og det var jeg sikker på. Jeg var knust. Jeg havde hørt alt for meget deprimerende musik. Niall var den sidste der tog hjem i går. Han havde sagt til mig at jeg nok skulle regne med at det var slemt, eftersom at Amy normalt aldrig reagere på den måde. Men på den anden side må det jo også betyde at hun er forelsket i mig eller i hvert fald rigtig glad for mig, for ellers ville hun være ligeglad, men hun er sku også en pige, de er aldrig til at finde ud af. Jeg gik på Twitter, måske ville nogle af fansne opmundre mig. Jeg så Niall havde reetweetede et link.
Amy Green - All of me (full)
Det var titlen. Hendes smukke stemme flød ud gennem de dårlige telefon højtaler. Hvor jeg dog savner den skøre pige. Hun er bare fantastisk, men alt for kompliceret, hvilket tiltrækker mig, jeg har lyst til at løse hende, som om hun var en gåde.
@HarryStyles: 'Cause all of me, Loves all of you....
Folk er ikke dumme. Om nogle timer ville nettet flyde med historier, men de kender ikke sandheden, ingen kender sandheden, udover os. Os, det lød så godt i min verden, men i virkelighede var det nok mere Amy og jeg. Adskilt, se det lyder knap så godt.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heey guys, jeg er skide dårlig til at opdatere, sorry, overvejer at laver en 2'er, eftersom der er ret mange kapitler efterhånden, men på den anden side, hvis der kommer en 2'er ved jeg bare at jeg bliver værre til at opdatere...
Nå ja, skal nok opdatere hvis jeg kan, men der kommer nok ikke så meget i den her uge eftersom jeg skal konfirmeres på søndag, yayyy! (Ligegyldig viden Milla!)
-CamillaAndersen3 <3
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...