Harry's synsvinkel:
Jeg rettede lidt på min blazer, i dag skulle Amy og jeg til Robbie Williams koncert, og jeg glædede mig helt vildt, da det var ret langtid siden at vi havde lavet noget sammen. Mit tøj bestod bare af mine sorte stramme jeans, en hvid V-neck og en sort blazer. Jeg tog mine sko på, og gik hen ad gangen til Amy's værelse. Jeg bankede på. ''Kom ind'' råbte hun. Jeg åbnede stille døren, og betragtede hende i badeværelses spejlet, hun var i gang med at tage læbestift på. Hun kom hen til mig og gav mig et kram. ''Er du klar?'' spurgte jeg. Hun nikkede, og tog sine sorte højhælede på. Jeg holdte døren for hende, og hun gik ud, jeg lukkede døren igen, og vi gik ned af trapperne, ned til bilen. Der stod allerede paparazzier ude foran, og selvfølgelig fans, men de var der hele tiden. Jeg åbnede bil døren, for Amy. ''Tak'' mumlede hun, og satte sig ind. Jeg gik om på den anden side, og steg ind. ''Hvordan har prinsessen det så?'' spurgte jeg. ''Fint, stadig lidt i chok over det i går'' indrømmede hun. Jeg klemte hendes lår. ''Han ville bare være sød'' sagde han. Hun nikkede. ''Jeg ved det, men han ved godt at jeg ikke gider svinges sådan rundt'' sagde hun, og klaskede opgivende hendes hænderne ned på hendes lår. Jeg grinte lidt af hende. ''Det var sikkert heller ikke hans idé'' grinte jeg. For helt ærligt, Niall var sød og sådan, men kommer det til sådan nogle spontane idéer var det sikkert Sophia, eller Louis, men det ville han ikke gøre mod mig, derfor tror jeg det er Sophia, da hun sikkert selv ville elske den opmærksomhed. ''Men der er alligevel ikke noget med Niall, han har jo Tassi'' sukkede Amy. Jeg grinte. ''Det mener du ikke vel?'' grinte jeg. Hun kiggede undrende på mig. ''Hvad?'' spurgte hun dumt. ''Oh.. Du mente det! Øhm.. Niall og Tassi er slået op'' sagde jeg, og holdte blikket på vejen. ''Seriøst'' spurgte hun overrasket. Jeg nikkede. ''De slog op da Tassi skulle tilbage til England'' sagde jeg. ''Typisk Niall, han fortæller heller aldrig noget længere'' sagde hun vredt, og krydset hendes arme. ''Babe, vær nu ikke alt for sur! Vi skal se Robbie Williams! Yay'' sagde jeg ivrigt. Hun fniste ufrivilligt. ''Yay'' grinte hun. Jeg smillede skævt. Hendes latter var bare perfekt, ligesom resten af hende. ''Skulle Liam og Sophia ikke også afsted?'' spurgte hun. Jeg nikkede. ''Og jeg håber at de får mest opmærksomhed'' svarede jeg ærligt. ''Også mig, jeg gider ikke flere rygter om at jeg er sammen med dig og Justin'' sukkede hun. ''Seriøst, medierne nu til dags'' grinte jeg. ''Det er ikke sjovt'' sagde hun med et lille smil, og slog mig på skulderen. ''Av, Amy! Hvad laver du'' sagde jeg, og nussede min skulder. ''Slår dig'' grinte hun. ''Bitch'' mumlede jeg. ''Orgh! Det kan du selv være!'' Halv råbte hun. ''Du ved det var forsjov baby'' grinte jeg. ''Jaja, det skal du sige'' sagde hun, og tog et stykke tyggegummi. Jeg kørte ind på parkeringspladsen til Arenaen. ''Så'' sagde jeg. Hun steg ud af bilen, og rettet lidt på hendes tøj. Jeg rystede på hovedet over hende, og steg så selv ud. Jeg tog hendes hånd, og vi gik op mod køen. ''Vi kan ihvertfald ikke gøre det her uden at blive opdaget'' grinte Amy. ''No shit'' svarede jeg, og prikkede hende i siden.
''Du træls Haz'' grinte hun. ''Uh... Haz, det lød frækt'' sagde jeg. Hun rullede øjen af mig. ''Fordi det er frækt'' hviskede hun. Jeg grinte højlydt. ''Shhh.. Harry vi bliver busted'' grinte hun. ''Det har vi vist klaret godt allerede'' sagde jeg. ''Jaja, whatever'' sagde hun. ''Nu skal vi bare have det sjovt'' tilføjede hun. ''Hvad fanden er du på?'' grinte jeg. ''Harry drugs'' sagde hun. ''Og de er gode'' tilføjede hun. Sexede. ''Du er ude på noget Greeny, og jeg ved ikke om jeg kan lide det eller ej'' indrømmede jeg. Hun grinte. ''Det er godt med dig Styles'' fniste hun. Den pige river snart mit hjerte ud, men jeg bliver nød til bare at nyde øjeblikket, og håbe på det bedste som den naive person som jeg endnu engang er. Hun havde taget sin telefon op af tasken, sikkert for at gå på Twitter som hun plejeder. Jeg gjorde det samme og valgte at skrive et tweet.@Harry_Styles: With the fabulous @AmyGreen92, love you boo! #tourlife #ROBBIEWILLIAMS
Der gik et par sekunder og så kiggede Amy op på mig. Hun sendte mig et sødt smil, og rystede så på hovedet. Jeg trak på skulderne, og tjekkede andre tweets.
@AmyGreen92: With the beautiful @Harry_Styles! Bc i luv him! #Tourlife #TourLove #ROBBIEWILLIAMSCONCERT
Jeg smillede skævt over hendes tweet, hun er seriøst perfekt, jeg kunne ikke ønske mig at dele det her øjeblik med en anden end Amy.
♬You're all I want
So much it's hurting
You're all I want
So much it's hurting♬
KAMU SEDANG MEMBACA
Do you remember {1D}
Fiksi PenggemarHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...