Goodbye Georgia.

5.3K 72 1
                                    

Amy's synsvinkel:
Vi var alle trætte eftersom der havde været total stress i går. I dag skulle Georgia hjem, og Paul tog med hende fordi hun kun er 14. Jeg havde valgt at tage med til lufthavnen for at sige farvel til hende sammen med Louis selvfølgelig. ''Det har været så dejligt at se dig igen'' sagde Georgia til Louis og krammede ham. ''I lige måde sødeste'' svarede han og gengældte hendes kram. Han kyssede hende i håret. ''Hils far'' sagde han til Georgia og trak hende lidt væk. ''Skal jeg nok'' sagde hun og vippede en tåre væk fra hendes kind. ''Hey ikke græd'' sagde han til hende og sendte hende et stort smil. Hun grinte en smule. Jeg smillede lidt over dem. Louis er i den grad en god storebror. Hun vendte sig hen mod mig. ''Tak for at være det bedste idol i verden'' sagde hun og krammede mig. ''Aww sødeste! Tak for at være en god veninde'' svarede jeg, og trak hende tæt indtil mig. ''Vi ses snart'' lovede jeg. Hun nikkede. ''Du kan finde alle vores Selfies på min instagram'' hviskede jeg i hendes øre. Hun fniste lidt. ''Okay'' hviskede hun tilbage. Hun tog sin kuffert og gik hen til Paul. Hun vinkede til os og selvfølgelig gengældte vi det. Louis sukkede lidt. ''Det er altid svære for mig at sige farvel til hende, fordi jeg ved der går 100 år før jeg ser hende igen'' sagde han. ''Kom her'' sagde jeg og åbnede mine arme. Han tog imod mit kram. Vi stod lidt da folk begyndte at tage deres telefoner op. ''Louis vi bør nok gå før alle på hele Twitter kommer'' hviskede jeg. Han grinte lidt. ''Du har nok ret'' svarede han. Vi trak os væk fra hinanden og gik ud i bilen. ''Hvornår skal jeg så møde Eleanor?'' spurgte jeg. Han trak på skulderne. ''Nok engang efter vi har haft vores pause'' svarede han. Jeg nikkede. ''Fino'' svarede jeg. Vi havde en uges pause fra på fredag af og det er tirsdag i dag, jeg forstod ikke helt hvorfor Georgia ikke bare tog med hjem på fredag, men der var åbenbart en grænse for hvor længe de måtte have besøg. Men denne her gang tager jeg hjem, Simon og jeg skal arbejde en smule videre på mit 2 album + jeg også har en masse venner jeg ikke har set i flere måneder. ''Hvordan går det med dig og Nialler?'' spurgte Louis. ''Fint tror jeg'' svarede jeg undrende. Han nikkede og fokuserede på vejen. Det kan godt være drenge ikke forstår piger, men vi forstår heller ikke drenge. Louis grinte lidt for sig selv. ''Stop dig selv'' sagde jeg og slog ham på skulderen. ''Av! Hvad har jeg nu gjort?'' spurgte han fornærmet. ''Hvor er den nærmest Starbucks?'' spurgte jeg og ignorerede ham. ''Du lyder ligesom El lige nu'' grinte han. ''Det er fint, men jeg kunne godt bruge noget Starbucks'' klagede jeg. Han trykkede på GPS'en og fandt den nærmeste Starbucks. ''Starbucks til fruen'' sagde han og smillede til mig. ''Taaaak Lou'' sagde jeg. ''Så lidt da'' svarede han. Det var 100 år siden jeg havde fået en Starbucks så det skulle fejres ved er tweet dedikeret til Lou Boo.

@AmyGreen92: @Louis_Tomlinson you are the best! Seriously! I haven't got a Starbucks in 6 months :O xx

Jeg fulgte et par fans da Harry svarede på mit tweet. Jeg føler mig speciel.

@Harry_Styles: @AmyGreen92 Louis_Tomlinson lucky shit...

@AmyGreen92: @Harry_Styles @Louis_Tomlinson i know <3
Oh btw love u too Haz Baz ;) xx

''Hvem skriver du med?'' spurgte Louis pludseligt. ''Hazza'' svarede jeg. ''Arhhhh! Din bolleven'' grinte Louis. Jeg kunne mærke mine kinder bliver røde. ''Fuck dig Louis'' mumlede jeg. ''Slap af, jeg driller bare'' grinte han. Jeg åndede lettet ud. ''Men jeg ved godt i har bollet'' sagde han så. ''Find nu bare den skide Starbucks'' sagde jeg fornærmet. ''Som de ønsker'' svarede han. Louis din barnlige skid.

♬She said I'm so bored out of my mind
Need a Starbucks and a wifi♬

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now