Meet & greet.

6.3K 77 4
                                    

*Ikke rettet*
Amy's synsvinkel:
Jeg havde klædt om, det var på tide at gemme alle mine følelser, og koncentere mig om grund til at jeg står på toppen af en del hitlister, nemlig mine Amynators. Jeg havde en lang fletning hængende ned af mit bryst, faktisk ned til midt på maven, og min mega seje batman sweatshirt, og et par normale sorte jeans på, og så mine Vans. Jeg gik hen til rummet hvor der var blevet stillet en stor plakat lignende ting op, som var sort, med pink skrift hvor der stod Amy Green. Meget flot, og enkel. ''5 minutter'' sagde en dame til mig. Jeg nikkede, og gjorde mig klar.

@AmyGreen92: 5 minutes, till i'm gonna meet the first fans! Exited! xx

Jeg delte mange ting på Twitter, specielt ting der omhandlede mine fans, og jeg mange andre random ting. Jeg lagde min telefon i lommen, og hørte skrig fra den lille gang der var mellem der hvor jeg var og køen. Der kom 2 piger ind af døren. Jeg vinkede til dem. De tog begge en hånd for munden. ''Hej piger'' sagde jeg med et smil, og gik hen til dem. ''Omg det er virkelig dig'' hvinede en af dem. ''Jep, 100%'' svarede jeg. Jeg kunne se at den ene begyndte at græde. ''Awww! Ikke græd sødeste'' sagde jeg, og trak hende ind i et kram. Hun lagde hurtigt armene rundt om mig. ''Du er da bare fantastisk'' sagde jeg. Jeg kunne mærke hun rystede helt vildt. Jeg trak hende ud af krammet, og tørrede hendes øjne. ''Lad vær med at græde'' sagde jeg til hende. Jeg lavede et lille nik med hovedet, og krammede hende den anden. ''Hvad hedder i?'' spurgte jeg så. Pigen med tåre i øjnene svarede Jess, og hendes veninde svarede Melanie. ''Smukt, jeg hedder Amy'' grinte jeg. De fniste lidt. ''Nå skal vi få taget det billede'' spurgte jeg, og tog deres hænder. De hvinede lidt igen. Jeg holdte dem tæt ind til mig, og vi fik taget op til flere billeder. Vi fik sagt farvel, og jeg fik tilladelse til at lægge billederne på Instagram, og Twitter. Jeg fik hilst på nogle flere fans, nogle lidt mindre, og nogle få på min alder cirka, da Justin kom ind af døren. ''Babe'' hvinede jeg, og krammede ham. ''God koncert, men hvad skete der for det med Niall?'' spurgte han. Jeg trak på skulderne. ''Jeg tror han vil sige undskyld til mig, men jeg forstår ikke hvorfor han altid skal gøre alt så detaljeret, og perfekt'' svarede jeg. Han nikkede. ''Det skal komme fra hjertet'' tilføjede jeg. Justin grinte lidt. ''Det godt prinsesse, nu vil jeg have mit billede'' sagde han, og løftede mig over hans skulder. Jeg hvinede højt. ''Justin'' hvinede jeg. Han grinte lidt igen, men satte mig så ned. Han kyssede min kind. ''Hvordan skal billede være'' spurgte jeg. ''Hmm.... Vi tager da flere end en'' grinte han. ''Ja!'' Sagde jeg. Fotografen sukkede lavt. Nå nå, sure skid altså. Jeg ignorerede ham, og vi taget nogle ret seje billeder.

Jeg har ærlig talt ikke nogen undskyldning for ikke at have opdateret. Har været rigtig syg i dag, og jeg har nogle problemer med at sove og sådan, så jeg er ked ikke at få opdaterer stort set hver dag, men jeg skal håndtere en del ting lige for tiden, undskyld.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now