Back to England.

4.8K 92 150
                                    

Amy's synsvinkel:
Jeg stod i lufthavnene og græd snot, jeg ville ikke hjem, jeg ville blive sammen med mine bedste venner i hele verden, jeg ville savne Marcus, og resten af bandet som så også skulle hjem, bare ikke lige nu. Jeg ville savne hele One direction. Jeg havde ikke set Harry siden i går da han skred fra Hospitalet, og det så heller ikke ud som om han ville dukke op. ''Farvel Niall'' han var den sidste i køen til et kram. ''Farvel love'' sagde han og snøftede. ''Vi ses snart'' forsikrede jeg ham om. Han nikkede straks. ''Selvfølgelig'' sagde han. Han kyssede min kind, da jeg kunne høre Louis råbe. ''Det kan du ikke mene!'' Råbte han. Jeg kiggede mystisk på ham da jeg indså hvem han snakkede med. ''Hør her! Du aner ikke hvor svinsk det er af dig, hun står her og græd snot'' råbte han. Jeg kiggede bedrøvet på Niall. ''Jeg må nok heller gå'' sagde jeg og tog min kuffert, jeg gik mod 'check-in' skiltet. Jeg ville helst ikke tænke på Harry for at være helt ærlig. Jeg viste damen mit pas, ID og hvad hun ellers skulle have. Jeg kiggede tilbage på de andre. Niall vinkede til mig imens Louis og Zayn stod med armene om hinanden? Jeg smillede til Niall og vinkede tilbage til ham. Damen rakte mig min billet og jeg stillede kufferten op på båndet. Det forgik åbenbart lidt anderledes på den her lufthavn end andre steder. ''God tur'' sagde hun til mig med et smil. ''Tak'' svarede jeg og smillede halv hjertet til hende. Jeg vendte mig rundt en sidste gang og vinkede til dem alle. Jeg kunne se at de første mennesker med kameraer var noget frem. Jeg sukkede dybt, da det jeg hørte en velkendt stemme. ''STOOOOP!'' råbte Harry. Kort efter løftede han mig op i luften. ''Harreh!'' hvinede jeg. Han grinte kort og satte mig ned på jorden igen. Jeg søgte hurtig ind i favnen på ham. Han lagde armene om mig. ''Jeg kommer sådan til at savne dig'' indrømmede han. ''I lige måde Haz Baz'' sagde jeg. ''Jeg kommer og besøger dig'' lovede han. Jeg nikkede. ''Jeg lover dig du skal ikke være på den klinik længe'' sagde han og kyssede mig i håret. Det var egentlig først nu jeg lagde mærke til blitzen fra mændenes kameraer. ''Vi ses'' sagde jeg og kiggede ham i øjene. ''Vi ses'' sagde han med sit typiske Harry smil. ''Du gør det der med villige'' grinte jeg. ''Hvaaad'' spurgte han forvirret og grinte lidt. Jeg rystede på hovedet over ham. Jeg kyssede ham hurtigt på munden. ''Hyg dig'' sagde jeg og trak mig ud af krammet. Jeg klappede ham på maven og gik mod fly indgangen. Jeg kunne se ud ad øjenkrogen at Harry bakkede tilbage mod de andre. Jeg vente mig rundt og vinkede en aller sidste gang inden jeg gik helt ind. Jeg fandt min plads. Jeg tog min laptop op af min taske. Jeg syntes mine fans havde en god grund til at vide hvordan det stod til.

@AmyGreen92: Uhm.. Yeah, i'm okay again, Coma didn't really become a thing? I'm going back to England, to work some things out, love all of you! xx

Jeg sukkede dybt og lagde mit hovede tilbage i sædet. Jeg havde ingen idé om hvad i alverden der egentlig skal ske. Jeg skal på en klink i England og hvad så? Skal jeg tale med en psykolog? Jeg sukkede endnu en gang. Jeg satte min telefon på plane mode og lagde den tilbage i min taske. Jeg vidste ikke helt hvor glad jeg var for at skulle se min mor igen, det lyder sikkert helt forkert, men hun er bare så overbeskyttende på en helt forskruede måde. Georgia, min yngre søster, har en kæreste der hedder Josh som min mor absolut hader, hun er helt sikker på at han behandler Georgia dårligt og er en dårlig indflydelse fordi han har et par tatoveringer, og det er bare helt modsat. Sidst jeg så hende til jul blev hun ret sur på mig over at jeg blev set med Harry, for han er jo den største player. Fuck af. Han er sød, betænksom og så en smule badass hvilket ikke gør mig spor, men ifølge min mor er han helt forkert. Nej ser du Niall er helt perfekt i hendes øjne, men se dig omkring mor, han føler ikke det samme som jeg gjorde, Jesus. Jeg lagde mig tilbage i sædet, ikke flere negative tanker, jeg skulle tilbage til England og have styr på alle min problemer.

♬The script was written and I could not change a thing.
I want to rip it all to shreds and start again♬

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okay og nu spørger jeg en gang til for jeg aner ikke helt hvad folk 'shipper' her.
Hamy (Harry + Amy)
Namy (Niall + Amy)
Jamy (Justin + Amy)
Please det er rigtig vigtig i svare fordi ellers ender historien bare med det jeg 'shipper'
(Og LineHovendal du behøves ikke svare er udemærket godt klar over hvem du shipper) ;)
~CamillaAndersen3

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now