Amy's synsvinkel:
Jeg havde skåret noget frugt og fundet noget is. Jeg satte mig ind i sofaen og tændte tv'et. Jeg havde lige uploadet coveret af Tell me a lie. Det havde været hyggeligt at snakke med drengene, men nu må Justin fandeme godt komme hjem. Hvad kan tage så langtid? ''Justin bieber blev i aftes spottet med Selena Gomez og Alfredo Flores på en café, det siges at de senere tog hen til Scooter Brauns studie, og er ikke blevet spottet siden'' sagde damen i nyhederne. Jeg skiftede hurigt kanal. Hvorfor i alverden måtte jeg ikke vide det? Hvorfor skulle han pakke det ind overfor mig? Jeg var lidt indebrændt på ham, jeg forstod ikke hvorfor jeg skulle sidde her hjemme mens han bare rendte rundt sammen med sin kæreste? Jeg tog min laptop og skruede en smule ned for tv'et@AmyGreen92: I'm disappointed...
Jeg overdriver måske, men på mange måder havde jeg lyst til at pakke min ting, skrive en seddel og tage hjem til Harry, for jeg vidste hvor han gemte en ekstra nøgle, men man kan også sige at der er pænt langt til Los Angels her fra. 31 timer. Spørg mig ikke hvorfor jeg ved det. Min telefon ringede. Jaden. ''Hello'' sagde jeg med min mest engelske accent. ''Hey'' sagde han ekstremt amerikansk. ''Jeg hører du er alene hjemme'' sagde han. ''Tja, det har jeg været de sidste 3 timer, jeg tror Justin får den lidt for hårdt af Alfredo'' sagde jeg. Jeg var pisse sur, og når jeg er pisse sur siger jeg nogle ting. Han grinte højlydt. ''Jeg er der om 5'' sagde han. ''Ja, du må heller være her præcis eller før, for ellers er det anden gang i dag jeg bliver svigtet'' sagde jeg sarkastisk. ''Javel'' sagde han. ''See ya'' sagde jeg og lagde på. I det mindste findes der søde mennesker på jorden.
Justins synsvinkel:
Jeg var godt klar over hvem Amy var skuffet over, og jeg vidste også godt jeg ikke slap nemt for den. Derfor havde jeg spurgte Jaden om han ikke ville prøve at bløde hende op, for jeg vidste han godt kunne lide hende.Jaden: Du skal nok regne med at få losset et par gode diss i hovedet når du kommer hjem ;) xx
Skønt, jeg tror hun havde hørt hvad jeg egentlig laver. ''Yo Justin'' sagde Fredo og knipsede. ''Hvad?'' spurgte jeg og kiggede på ham. ''Hvad sker der?'' spurgte han. ''Amy'' mumlede jeg så lavt jeg kunne, jeg håbede virkelig ikke at Selena hørte det, for jeg viste hun ikke var vild med mit venskab med Amy. Men Fredo var sikker på at Amy var bedst for mig. Selena krydset armene og kiggede en smule fornærmet. ''Jeg tror virkelig jeg har jokket i den, den her gang'' sagde jeg. ''Mon ikke'' sagde han. ''Ærlig talt Justin så syntes jeg du skal bestemme dig'' sagde Selena. ''Hør baby'' sagde jeg og trak hende indtil mig. ''Amy er ekstremt sød, men hun stikker aldrig dig'' sagde jeg og kyssede hendes kind. Løgn, men jeg fik alligevel det smil frem jeg gerne ville have. Da Selena kiggede på mig kunne jeg fornemme at Alfredo rullede øjne. ''Nå, jeg tager hjem og joiner Jaden og Amy, så kan i bolle i skabet eller noget'' sagde han og rejste sig fra stolen. Jeg gav ham dræber blikket men han ignorerede mig. ''Hyg dig'' sagde jeg.
Amy's synsvinkel:
Jeg havde ikke lyst til at fyre min pige problemer i fjæset på Jaden, så jeg skjulte min vrede. Klokken var ved at være mange, da Alfredo kom ind af døren. ''Må jeg joine?'' spurgte han. ''Selvfølgelig'' råbte jeg. "Yeeees'' sagde han glad og smed sig i en af sofaerne. Jeg grinte kort. ''Sjovt'' mumlede jeg. ''Hvor er Justin?'' spurgte jeg. ''For at være ærlig med dig, er han i studiet med Selena'' svarede Alfredo. ''Så det i nyhederne var sandt'' sukkede jeg. ''Sikkert'' sagde han. Vi snakkede videre om alt muligt random og efter en times tid eller noget, tjekkede Jaden på sit ur. ''Wauw, Uhm.. Jeg må nok heller komme hjemme'' sagde han. Jeg gabte højt og trak min cardigan om mig. ''Okay, vi ses vel en anden dag'' sagde jeg til ham. ''Selvfølgelig, håber du finder ud af det med Justin'' sagde han og kyssede min kind. ''Ja, nu må vi se'' sagde jeg. Jeg var godt klar over at Jaden kyssede min kind venskabligt, fordi vi var rigtig gode venner så derfor sagde jeg ikke rigtig noget til ham. Han var desuden også godt klar over hvad der foregik mellem Harry og jeg, og alt det andet shit. ''Ja vi ses Ems'' sagde Alfredo og krammede mig. ''Ja fandeme ja om vi gør'' sagde jeg. Han kiggede undrende på mig. ''Jeg du sagde vi ses'' grinte jeg. Han smilte og rystede på hovedet. ''Typisk dig Amy'' sagde han og gik ud i gangen. Jeg vinkede til dem lige før de gik ud af døren.Amy: Jeg går i seng nu, så når du kommer hjem skal du slet ikke overveje at snakke til mig!!
Jeg sendte beskeden til Justin og gik i seng. Han skulle slet ikke snakke til mig, før i morgen.
♬That it's too late to apologize.
It's too late...
I said it's too late to apologize.
It's too late, too late, oh, oh♬
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...