I want my Amy back.

6.8K 89 2
                                    

Niall's synsvinkel:
Harry, og jeg sad og så Amy's pressemøde på youtube, da Harry lige pludselig tog et screenshot, og gik ind på billede, og zoomed in på billede. ''Fuck'' mumlede han, og slettede billedet igen. ''Hvad?'' spurgte jeg. ''Ikke noget'' mumlede han, og gik ind på youtube igen. Jeg spurgte ikke mere ind til det da jeg tror det var noget han ikke havde lyst til at snakke om. ''Vi hører dig og Niall er gode venner'' spurgte en. ''Mhm.. Altså lige nu er der nogle ting vi skal have snakket om, da jeg føler mig stukket i ryggen, men jeg er sikker på det nok skal ordne sig'' svarede hun med et falsk smil, for sandenheden er at jeg nok har mistet hende denne her gang. Først vælger jeg at ignorere hendes forelskelses erklæring, så glemmer jeg hende i næsten to et halvt år, og så begynder jeg at date hendes bedste veninde uden at sige noget, og det værste er at jeg ikke rigtig føler Tassi er min type, men hun er som et stykke tape, eller et klistermærker, og jeg bliver ved med at sige til mig selv at hun skal have en chance, men jeg kommer til at tænke på Amy hver gang jeg ser på hende. Harry kiggede væk. ''Harry?'' spurgte jeg bekymret. Han svarede ikke, før der kom et spørgsmål der tog min opmærksomhed. ''Er der noget mellem dig og Harry'' spurgte en anden. ''Interessant spørgsmål, Harry er en dejlig dreng, og jeg har helt sikkert et kendis crush på ham, men jeg tror ikke der er noget'' svarede hun. Jeg kiggede på Harry. ''Hvad fuck handlede det om'' spurgte jeg vredt. ''Hør Niall, der er ikke noget jeg svæver, og hendes kendis crush kan du ikke bestemme'' svarede han forsvarende. Jeg kiggede på hendes hals. Det var fucking bare løgn. Hun havde skiftet hendes Niall halskæde ud med Harry. ''Hvad er det der så!'' spurgte jeg og pegede på hendes hals. ''En halskæde med mit navn, og det er ikke min skyld DU har fucked jeres forhold op, DU dater hendes bedste veninde'' svarede han en smule irriteret, og gik ud af bussen. Jeg lukkede computeren, og kiggede op i løftet. I want my Amy back.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now