Skype.

11.3K 189 18
                                    

Niall's synsvinkel:
Nu var det nu, Skype samtalen der kunne ændre alt, alt ting mellem os, hun kunne sige ja eller nej.
Jeg trykkede på det grønne rør på Skype, så jeg kunne ringe Amy op. Det bippede nogle gange, og så kom Amy's flotte ansigt op på skærmen. ''Hej'' sagde hun med sin søde stemme. ''Hej babe'' svarede jeg en smule nervøst. ''Hvordan går det med Touren?'' Spurgte hun smilende om. ''Angående Touren'' sagde jeg, og kløede mig i nakken. ''Jaer?'' spurgte hun nervøst. ''Øhm? Jeg tænkte på om du ikke ville med?'' Spurgte jeg. Hun smilede stort. ''Selvfølgelig!'' Svarede hun glad. Jeg åndede lettet op. ''Jeg var bange for du ville sige nej'' sagde jeg ærligt. Hun fniste lidt. ''Aldrig i livet" svarede hun. ''Hvordan har man det så'' spurgte jeg. ''Fint, du ved ret meget som det plejeder'' svarede hun. Jeg nikkede. ''De sidste 2-3 år har ikke været det samme uden dig'' tilføjede hun. ''Haha, tro mig, de har helt og adeles heller ikke været det samme uden dig'' sagde jeg. Hun poppede en Sodavand. ''Skal vi dele'' spurgte hun, og tog hendes Cola foran skærmen. Jeg smillede og rystede stille på hovedet af hende. Jeg hentede en i køleskabet, og gik tilbage til køkkenbordet. ''Næh jeg har min egen'' sagde jeg, og tog en ordentlig slurk af den. Hun fniste lidt. ''Javel ja'' svarede hun. Det ringede på døren. ''2 sekunder'' sagde jeg, og gik hen til døren. ''Hey Mate'' sagde jeg. ''Hey'' svarede Zayn. ''Hvad så?'' spurgte jeg. ''Må jeg komme ind?'' spurgte han. ''Selvfølgelig, men jeg snakker lige med Am-'' jeg nåede ikke længere før Zayn, spændede ind i køkkenet. ''Amy!'' Kunne jeg hører ham sige glad. Jeg lukkede døren, og gik ud i køkkenet. ''Wauw Zayn, du har fået mange tatoveringer'' kunne jeg hører Amy sige. ''Ja? Er de ikke flotte'' spurgte han. ''Jo da'' fniste hun. ''Nå Niall, og Zayn vi ses, homework calling'' sagde hun. ''Okay, Nandos på søndag klokken 15'' sagde jeg. ''Javel Sir'' svarede hun, og lagde på.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now