Harrys synsvinkel:
"Amy" hviskede jeg. Jeg stod i et stort mørkt rum. Jeg ved ikke hvorfor jeg lige valgte at hviske Amys navn? Måske fordi jeg kan høre hende grine, og se alle minderne for mig. Jeg så Amys ansigt for mig. Hendes øjne var blodsprængte. Jeg huskede ikke det her øjeblik? Hun lå helt stille på sengen, bevægede sig ikke overhovedet. Niall lagde ved siden af hende? Lige pludselig begyndte billede at bevæge sig. Niall grinede som en sindssyg. Man kunne se de begge var unge. Jeg kan godt huske at Niall fortalte om det her. "Hør, jeg ved det hårdt for dig, men jeg er her, det ved du" sagde han til hende, og blev en smule mere seriøs."Tak Niall" sagde hun helt grådkvalt. Det var samme dag som hendes far døde. Niall havde sagt til mig at det var der han indså at han egentlig altid havde elsket den pige, men han var sprunget fra fordi han ikke viste hvad det indebærerede. "HARRRRRREH" hvinede Amy. Jeg havde hende over skulderen og hun grinede helt vildt. Oh, hvor jeg dog savner den skøre pige. Hun er noget af det mest fantastiske i hele verden. Det hele blev lyst op og alle minderne forsvandt. Jeg faldt nærmest ind i en ny verden. Amy kom gående hen ad gaden med en sød sommerkjole på, jeg ville gætte på at hun var omtrent 16 år. ''Nej Niall, jeg er i Italien, jeg kan ikke bare lige komme hjem og være sammen med dig'' grinte hun. Oh, så jeg kunne godt tillade mig selv at snakke med hende. Jeg gik ud på stien og fulgte efter hende. Jeg prøvede på ikke at virke creepy, så jeg tog mine høretelefoner i og lod som om jeg bare var ude og gå. ''Vi ses'' sagde hun og lagde på. Perfekt, nu skulle jeg bare regne mig frem til hvordan jeg skulle tale til hende. Jeg gik op på siden af hende. ''Undskyld mig'' sagde jeg. Hun kiggede forskrækket på mig. ''Er du her fra?'' spurgte jeg. Hum rystede på hovedet. ''Oh, jeg beklager meget, jeg er Harry'' sagde jeg høfligt. ''Amy'' svarede hun. Jeg nikkede med mit skæve smil, for jeg viste at ældre Amy elskede det. Hun virkede ikke helt så bange mere, måske lidt mere tiltrukket. ''Men jeg vil ikke forstyrre sig længere så'' sagde jeg og smilede til hende. ''Det gør skam ikke noget'' sagde hun frækt. Okay, sådan ville hun nok ikke reagere i virkeligheden, men nu er det lige min drøm! "HAZ" blev der råbt. Fuck.... Jeg tog fat i puden der lagde ved siden af mig og tog den over hovedet. Døren til soveværelset gik op. ''HARRY'' råbte Niall. ''Slap af'' mumlede jeg og tog puden væk igen. ''Amy kommer hjem i dag'' sagde han glad. ''Yaaaay'' mumlede jeg. ''Er du ikke glad?'' spurgte han. ''Selvfølgelig er jeg det, men hun hader mig'' sukkede jeg. ''Listen up'' sagde han. ''Jeg er ikke meget for at indrømme det, men hun elsker sig af hele sit hjerte'' indrømmede han.
Amy's synsvinkel:
Jeg smed kufferten i gangen. Jeg har udmattede, mit jetlack havde overtaget mig. Jeg gik med tunge skrid ud i køkkenet. Jeg tog en cola fra køleskabet. Typisk mig.@Amygreen92: Playlist live was amazing!
Mine fans var de bedste. De hjalp mig igennem så meget, og holdte et smil på min læbe. Ringklokken afbrød den dejlige stilhed i min lejlighed. Jeg sukkede dybt. Jeg gik ud i gangen og åbnede døren. ''Hey'' sagde Niall. Jeg lavede et nik med hovedet og åbnede døren. Jeg gik tilbage til køkkenet. ''Hvordan var Playlist?'' råbte han ude fra gangen. ''Godt, men jeg er ekstremt træt'' svarede jeg. Han trådte ind i køkkenet. ''Det tror jeg gerne'' grinte han. ''Hvordan er det at have ferie?'' spurgte jeg. Han trak på skulderne. ''Det er meget fint, men man begynder at savne drengene efter et stykke tid, vi snakker ikke så meget sammen'' svarede han. Jeg nikkede og gabte. Det ringede på døren igen. ''KOM IND'' råbte jeg. Jeg havde ikke rigtig kræfter til at bevæge mig ud til døren. I næste sekund fyldtes hele lejligheden med et højlydt grin. ''Hvaaaaaad?'' Kunne jeg høre Liam spurgte. ''My god Liam'' sagde Louis. De kom ind i køkkenet efterfulgt af Zayn og Harry. ''Hvad så min pige'' sagde Louis og trak mig ind i et kram. ''Uhm? Hej Louis'' svarede jeg forvirret og gengældte hans kram. Han trak sig ud af krammet og gik hen til køleskabet. ''Hvad er han på?'' Spurgte jeg Liam om. Liam trak på skulderne. ''Var det godt til Playlist?'' spurgte Zayn. Jeg nikkede. ''Helt bestemt'' svarede jeg. Han lagde armen om min skulder. ''Hvordan går det med Perrie?'' spurgte jeg. ''Oh... Jeg har ikke snakket med hende i 7 måneder'' svarede han. Jeg løftede forvirret øjenbrynene. ''Wutt?'' spurgte jeg. ''Jaer vi er ikke forlovet længere, jeg brød forlovelsen, men det tager vi en anden gang'' svarede han og nakkede en Cola. Skønt, flere kæreste problemer, og Zayn virkede ikke helt vild glad..
♬You find you find all of my secrets
Locked up deep inside of me
I know your always right
Always right♬
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...