New song.

7.1K 101 7
                                    

Amy's synsvinkel:
Jeg skyndte mig ned i bilen, Simon havde lige ringet og sagt at jeg skulle være der hurtigst muligt, da han lige havde fået en stor nyhed til mig. Nå ja btw så har vi indspillet lidt flere covers, ikke noget der var blevet udgivet, det var vare nogle test ting. Jeg havde været i England i like, 2 uger eller sådan noget, ha. Jeg skruede op for radioen som jeg plejeder, og kørte mod Syco Records, da min sang kom i radioen, jeg havde hørt den et par gange før, og jeg blev altid glad når den kom. Jeg steg ud af bilen, og gik med faste skrid ind i bygningen, og videre hen til mødelokalet. "Amy, godt du kom" sagde Simon glad. Jeg kiggede en smule forvirret på Harry der sad på en stol ved det runde bord. Jeg nikkede, og satte mig ned. "Okay Amy, vi har en stor opgave til dig" sagde en mand jeg ikke havde set før. Jeg nikkede endnu en gang, da jeg var i total chok. "Du skal opvarme for One Direction til deres Where we are tour" afsluttede han. "Seriøst" spurgte jeg, og lavede store øjne. Simon nikkede. "Yay" hvinede jeg, og sprang op af stolen, hen til Harry. "Det ser ud til at du ikke slipper for mig alligevel" sagde jeg. "Nej, men jeg overlever nok" sagde han, med et smil. Jeg kunne høre nogle små grin. "Hvaaaaad?" sagde jeg lang trukket. "Ikke noget" svarede Simon og var ved at dø af grin. "Jeg har bare savnet Harry-Berry, er det nu forkert" sagde jeg. De rystede på hovedet. "Hvorfor griner i så" spurgte jeg. De pegede på min fødder, og jeg opdagede at jeg ingen sko havde på. "Hallo, det er bare min stil, mennesker" sukkede jeg. "Nå men din 'Harry-Berry' skal hjælpe dig med en, sang i skal synge sammen" sagde Simon. "Wutttt" sagde jeg. "Yay" hvinede Harry. Jeg styrtede ud af døren, hen ad gangen, ned til studiet. Jeg tog min guitar og noget parpir, og selvfølgelig en blyant. Lidt efter kom Harry. "Wauw du er godt nok glad i dag" sagde han. Jeg nikkede, og stillede guitaren op af sofaen. "Jeg syntes vi skal synge en kærligheds sang, du ved ikke sådan som at vi er forelsket, men du ved" sagde han. Jeg nikkede. "Rolig Harry" fniste jeg. Han begyndte at skrive nogle stikord ned som det kunne handle om, og jeg pegede lidt fjoget på de idéer jeg kunne lide. Vi kom frem til at det skulle være noget med et kærestepar, som havde noget, men hele verden havde noget i mod dem, så de blev nød til at gemme sig, eller noget i den stil art. Ja, fuck det lyder lamt når jeg forklarer det, men det skulle nok blive fedt. Harry skrev første linje, og vi virkede meget enige i det, vi prøvede at finde en melodi til det og spille en masse forskellig instrumenter, og jeg skal love for at der blev grinet.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now