Amy's synsvinkel:
Albummet var færdigt og jeg stod med det her i hånden, efter 10 måneders hårdt arbejde er det endelig færdigt. Det var blevet sat til salg i dag, og jeg var så spændt over det, at jeg næsten glemt alt det med Niall og Tassi, for ja, desværre officelt dattede de nu, og det var noget tis, Harry og jeg havde ikke rigtig snakket om vores plan siden, men jeg var sikker på at jeg skulle fuldstændig ødelægge Tassi, og Niall's 'forhold'. Ohhhh.. Tro mig når jeg skal være ond kan jeg virkelig også være ond. ''Er du glad'' spurgte Simon. Jeg nikkede hurtigt. ''Godt, for vi har lige sendt flere ud til hele UK, de er gået fuldstændig amok, og den er blevet købt på ITunes forgroft'' sagde Michael. Jeg tog mig til munden.'''hvaaaaaaad!'' sagde jeg overrasket. Den havde været til salg i hvad 48 timer. De nikkede, og vi vil gerne skrive pladekontrakt med dig til 2017'' sagde Simon, og lagde en kontrakt foran mig. Jeg kiggede overrasket og glad rundt. Jeg begyndte at læse den, og der så ikke ud til at være nogen ting jeg ikke brød mig om, så jeg skrev under, og Rocky kom ind af døren med forskellig farvet konfetti. Jeg begyndte at grine. Jeg var blevet ret glad for ham, ikke på den måde, men som ven, og heldigvis skulle han Tourné rundt med mig, som min personlige vagt. Luksus. Simon tog kontrakten, og gav mig et kram. ''Velkommen til et partnerskab med Syco Records'' sagde han, og trak sig ud af krammet. ''Tak'' svarede jeg. Rocky løftede mig op over hans skulder. ''Jeg er stolt af dig prinsesse'' sagde han. ''Tak'' sagde jeg, og grinte helt vildt. Min telefon ringede, han satte mig ned, og jeg gik ud af rummet. ''Hvad vil du'' sagde jeg en smule irriteret. ''Jeg ville bare sige tillykke med dit første Album'' sagde Niall en smule overrasket. ''Tak, andet?'' spurgte jeg koldt. ''N-nej'' stammede han. ''Okay, hils din falske kæreste, fra din og hendes ex bedste veninde'' sagde jeg, og lagde på. Jeg ved ikke hvorfor jeg lige gjorde det, men jeg var så sur på dem begge, hvad har jeg nogensinde gjort Tassi, og Niall kender min følelser for ham, og for det andet plejeder vi ALTID at fortælle hinanden alt. Jeg gik ind i rummet igen. ''Skal vi komme afsted til det pressemøde'' spurgte Rocky glad. Jeg klaskede mit falske smil på. ''Ja'' sagde jeg glad, og vi gik ned mod bilen. ''Jeg kan se alt ikke skal være som det er, hvad er der sket?'' spurgte Rocky. Jeg sukkede, han fortjente at få det af vide, for han var den eneste jeg kunne stole på. ''Niall, og Tassi'' sukkede jeg. ''Jeg tænkte det nok. Hør prinsesse der er venner her i livet der vælger at stikke sine venner i ryggen for penge, og tro mig Tassi er kun sammen med Niall for Fame eller penge, for jeg kan se når kendtes kærester er forelsket i dem, for tro mig jeg har arbejdet med kendte i laaaaaaang tid'' sagde han. Jeg nikkede. ''Hun ved godt at jeg er forelsket i ham, jeg har været det siden 3 klasse'' sukkede jeg. ''Op med humøret, du er godt på vej til at blive kendt, hvis han var din sande kærlighed, ville han ikke gøre sådan noget'' sagde Rocky. Jeg nikkede, og smillede et lidt mindre falsk smil. Han havde ret, jeg havde en Tour der ventede, pressemøder, Awards shows, og jeg var en ny født kendis, jeg burde smile. ''Tak Rocky''
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...