Amy's synsvinkel:
Jeg havde måske fået lidt for meget at drikke, eftersom at jeg var begyndt at danse med random drenge. Men hey det er sjovt så jeg klager ikke. Den lyshårede dreng havde plantet hans hænder på min hofte, mens de andre bare prøvede at komme til. Lige pludselig forsvandt hans hænder, og jeg blev skubbet til siden. ''Hvad laver du?!'' blev der halv råbt ind i øret på mig. ''Hygger mig'' grinte jeg. ''Du er en svinsk lille pige'' mumlede personen vredt. ''Hvem har tisset på din sukkermad'' fniste jeg. I næste sekundt slap personen mig, jeg genkendte krøllerne. Det var Harry. Hvor vovede han at sige sådan til mig. Jeg gik klodset tilbage til bordet og så at Harry sad der med Louis, Liam og Niall. Jeg gik direkte hen til Harry og gav ham en lussing. ''Hvor vover du'' vrissede jeg, og tog min jakke. ''Hvad skal du?'' spurgte Louis. ''Hjem'' mumlede jeg mellem sammenbidte tænder. Jeg stormede ud af klubben, og ringede til Justin.
Louis' synsvinkel:
''Hvad gik det ud på?'' spurgte Niall. Harry tog sig til kinden. Man kunne godt mærke Harry var lidt agressiv. ''Jeg sagde vist nogle dumme ting'' svarede Harry og rejste sig. ''Undskyld mig'' mumlede han og gik hen til døren. ''Er jeg den eneste der er en smule forvirret?'' spurgte jeg. Liam rystede på hovedet. ''Nej, jeg er også pænt forvirret'' svarede han. ''Kom, lad os tage hjem'' sagde jeg. De andre nikkede. Vi havde alligevel et show i morgen.
Harry's synsvinkel:
Jeg kiggede rundt efter den stramme, lår korte, sorte kjole Amy havde på. Men intet faldt mig ind. Jeg kiggede til siden, og så en pige med mørke brunt hår, og lyse dip dye spidser. Hun havde en cigaret i hånden og kiggede ned i sin telefon. Jeg gav hende elevator blikket og indså så at det var Amy. Hun opdagede mig ikke, så jeg gik hen til hende og tog cigaretten, for at slukke den. ''Hvad er dit problem'' mumlede hun vredt. ''Vi bliver nød til at snakke'' sagde jeg, og trådte et skidt tættere på hende. Hun lagde hænderne på min brystkasse, og prøvede at skubbe mig væk. Lidt efter holdte der en sort Rang Rover på parkeringspladsen. På en eller anden måde slap hun fri, og løb hen til Rang Roveren. Det var uden tvivl Justin. Jeg sukkede, og gik ind i klubben igen, jeg skulle drikkes i gulvet nu.
♬I talk a lot of shit when I'm drinking, baby,
I'm known to go a little too fast♬
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...