Amy's synsvinkel:
12 timer i en flyver havde aldrig rigtig været mig, men det var det hele værd, for nu kunne jeg kaste mig i Justins arme. Han grinte kort. ''Hej prinsesse'' sagde han og gengældte mit kram. Han havde fået hans privat chauffør til at hente mig ved lufthavnen, det var faktisk ret cool. ''Jeg har savnet dig'' hviskede jeg. Han trak mg væk fra ham og kiggede mig alvorligt ind i øjnene. ''Hvordan går det?'' spurgte han seriøst. Jeg smillede kort. ''Bedre'' svarede jeg. Han nikkede kort. ''Hvad med dig?'' Spurgte jeg. ''Tjo? Jeg tror jeg flytter til London hvis jeg bliver udvist fra landet, men nu må vi se'' svarede han. ''Virkelig?'' spurgte jeg. Han nikkede. ''Du ved jeg vil heller blive her, men jeg bliver nød til at se muligheder'' sagde han og gik ind i stuen. Jeg fulgte pænt med. ''selvfølgelig'' svarede jeg forstående. Han tog sine solbriller og rakte ud efter min hånd. ''Kom'' sagde han. Jeg kiggede undrende på ham, men tog hans hånd alligevel. Han gik ud i garagen og åbnede døren til en af bilerne for mig. ''Argh, jeg ved ikke helt om jeg tør'' jokkede jeg. ''Sjovt Amy, kom nu'' sagde han. Jeg grinte lidt men satte mig så ind. Han lukkede døren og satte sig ind på den anden side. Jeg tog mine solbriller op af min lille håndtaske. ''Hvad skal vi?'' spurgte jeg. ''Bare lige et hurtigt smut forbi studiet og så ud og spise'' svarede han. Jeg nikkede. ''Uh! Er Scooter der!'' spurgte jeg begejstret. ''Selvfølgelig'' svarede Justin med et smil. ''Yeeeeees!'' sagde jeg. Han rystede på hovedet over mig. Jeg rullede vinduet ned og stak armene ud. ''YOLO'' halv skreg jeg. Den sorte bil bag os som sikkert var fyldt med paparazzier, dyttede, så jeg trak armene ind igen. ''rude'' mumlede jeg. Justin drejede indtil til studiet og holdte på hans parkeringsplads. Han steg ud af bilen og det samme gjorde jeg. Den sorte bil holdte og flere mennesker med kameraer styrtede ud af bilen. JEG VIDSTE DET. Jeg hoppede op på ryggen af Justin. ''Hyp hyp'' sagde jeg. Han tog mim ben så jeg ikke ville falde ned. ''Jeg har aldrig mødt en der er mere ligeglad med paparazzier end dig'' grinte han. ''Ja ved du ved de kan sutte min stortå'' sagde jeg. ''Stortå? Hvorfor?'' spurgte han forvirret og åbnede døren. ''Længere historie'' sagde jeg og hoppede ned fra hans ryg. Jeg løb ind i indspille rummet. ''I'm back bitches'' sagde jeg højlydt. Jaden fløj op af sofaen og Scooter vente sig rundt på stolen mens de fleste andre nærmest smed deres telefoner ind i væggen. ''Oh my god'' sagde Jaden, og tog sig til hjertet. ''Amy'' sagde Scooter glad og trak mig ind i et kram. Justin kom ind i rummet og hilste på alle. ''Jaden mussen'' sang jeg og smed mig oven på ham. ''Amy'' sagde Scooter og rakte mig en guitar. jeg kiggede undrende på ham. ''Last Night? du ved din sidste sang vi fik skrevet inden du tog afsted'' sagde han. Jeg nikkede og begyndte at spille.Oh oh oh oh (x3)
I hold my hands up high
And throw my glass into the sky
When the morning comes
We'll never see the sun
Until the wall close in
Then let's just start it all again
That's when the evening comes
Oh yeah the evening comesWooaah wooaah
No we're not going home tonight
Wake up when the stars are shining
We'll do it all, we'll do it all,
We'll do it againWake up in the morning
With the sunlight in my eyes
But my head don't feel so right
What the hell happened last night
Yeah last night when we were dancing,
Singing all our favourite songs
Think I might have kissed someone
Will tomorrow never comeLet's shut this party down
We'll pull this building to the ground
Yeah girl let's live it up
One night is all we've got
Let's dance until we die
Nobody's going home tonight
This kiss could be our last
C'mon and raise your glassWooaah wooaah
No we're not going home tonight
Wake up when the stars are shining
We'll do it all, we'll do it all,
We'll do it againWake up in the morning
With the sunlight in my eyes
But my head don't feel so right
What the hell happened last night
Yeah last night when we were dancing,
Singing all our favourite songs
Think I might of kissed someone
Will tomorrow never comeDo it all again
Do it all again
So tell your friend to tell a fried
To bring another fried
Do it all again
Do it all again
By the end of tonight
We can't help itOh oh oh oh (x3)
Wake up in the morning
With the sunlight in my eyes
Wooaah wooaah
What the hell happened last night
Yeah last night when we were dancing(we were dancing),
Singing all our favourite songs
Think I might of kissed someone
Will tomorrow never comeWake up in the morning
With the sunlight in my eyes
But my head don't feel so right
What the hell happened last night
Yeah last night when we were dancing,
Singing all our favourite songs
Think I might of kissed someone
Will tomorrow never come''Yo, det kunne blive sommerens største hit'' sagde Alfredo da jeg havde afsluttede sangen. Ryan gjorde sig hurtigt enig. Jeg rakte Scooter guitaren igen. ''Tusind tak drenge det betyder meget'' sagde jeg med et smil. Justin kyssede min kind. ''Du dygtig Amse'' sagde han. ''Amse? Det lyder som baby mad'' grinte jeg. Ryan brød ud i grin. ''Jaja, skal vi smutte igen baby?'' spurgte han. Jeg nikkede. ''Ses booys'' sang jeg og lavede gadedrenge hop hen til døren. Oh yes, den gamle Amy er tilbage.
♬Clap along if you feel like a room without a roof
Because I'm happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I'm happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I'm happy
Clap along if you feel like that's what you wanna do♬
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...