Dress looking.

6.5K 74 0
                                    

Sophia's synsvinkel:
Niall havde ønsket at være lidt alene, så jeg valgte at gå tilbage til Liam igen. Jeg åbnede døren ind til vores værelse. ''Hej babe'' sagde Liam henne fra sofaen. Jeg satte mig ned ved siden af ham. ''Niall er knust'' mumlede jeg. Liam lagde sin telefon og kiggede alvorligt på mig. ''Ja'' sagde han. ''Og jeg hader at se han har det sådan, men jeg kan heller ikke klare alt det han har gjort mod Amy'' mumlede han. Jeg kiggede undrende på ham. ''Hvad?'' spurgte jeg. ''Ja, foreksempel at date hendes bedste veninde'' svarede han. Jeg tog mig til mund. ''Og han vidste godt hun var forelsket i ham eller hvad?'' Spurgte jeg chokeret. Han nikkede. ''Liam vi må gøre noget!'' sagde jeg. ''Ja, men hvad?'' spurgte han. ''Jeg henter Niall, om han vil eller ej!'' Svarede jeg, og løb tilbage på hans værelse. Jeg åbnede døren, og så en grædende Niall sidde med benene helt ind til sin krop, og sine arme viklet rundt om dem. Jeg lagde hovedet lidt på skrå, man fik helt ondt af ham. Jeg sendte en SMS til Liam om at han skulle kom her hen. Jeg tog niall, og fik viklet ham ud af hans greb om ham selv, og krammede ham. ''Det skal nok gå'' hviskede jeg, og fik næsten selv tåre i øjnene. Drengen var jo knust, og vi skulle have rettet op på det.
Amy's synsvinkel:
Jeg trådte ud af prøverummet i den 5 kjole i dag. ''Amy, du er smuk'' sukkede Justin. ''Mhh.. Du lyder så overbevisende'' grinte jeg, og kiggede mig selv i spejlet. I tænker sikkert hvorfor i alverden jeg gør det her selv når jeg har en stylist, og svaret er simpelt, Dellan har fri, og jeg har lovet ham at gøre det selv, hvis han bare stod for make-uppen, og det han plejeder. Jeg kunne egentlig godt lide den her kjole, den var sort med nogle Cut out med flere forskellig farver. ''Den tager jeg til den rødeløber'' sagde jeg, og gik ind i prøverummet igen, for at skifte, da mine tanker gled hen på Niall, og alle minderne. Jeg kunne ikke lade vær med at smile. Den dreng havde altid været perfekt for mig, for alle andre drenge har jeg altid kunne finde fejl, endda Justin, og Harry, og specielt Marcus, han er en god ven og sådan, men ikke min normale type. Irlandske drenge har altid haft det der sexede look efter min mening, og så er Niall bare så barnlig, og det elsker jeg, for alligevel er der noget seriøst over ham. Jeg tog kjolen, og gik ud. Justin smillede til mig, og rejste sig fra sofaen. ''Skal vi finde et andet outfit?'' spurgte han. ''Nej, det gør jeg senere'' svarede jeg. Han nikkede. Vi bevægede os op til kassen, og jeg fik betalt. Justin tog min hånd, og som alle andre gange har jeg ikke rigtig følt noget bort set fra et lille stød fordi mit idol holder min hånd. ''Jeg kører dig hjem'' sagde han. Jeg smillede til ham. ''Tusind tak'' svarede jeg, og smillede til ham. ''Så lidt da'' grinte ham, og kyssede min kind igen.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now