Amy's synsvinkel:
Det er helt vildt hvor mange Amynators der egentlig er i Japan. Jeg kunne virkelig ikke lade vær med at smile. Jeg vinkede til dem, og stillede min vogn med kufferterne. ''Amy'' mumlede Rocky. ''Nej, jeg siger Hej til dem'' sagde jeg bestemt, og gik hen til dem. Jeg gik hen og skrev den første autograf da de begyndte at synge wonderwall, jeg tog min hænder op for munden. Jeg tvang Rocky til at filme det. Jeg kunne mærke en tåre glide ned af min kind. De bedste fans i verden. De afsluttede sangen. ''Lad os tage et gruppebillede!'' Sagde jeg højt, og stillede mig hen til hegnet. Rocky tog et billede af os, og bagefter fik jeg taget nogle enkelt billeder. Mere fik jeg ikke noget før jeg skulle videre. Jeg vinkede farvel til dem, og forsvandt ud til bilen. Nogle mennesker overtog min vogn, og jeg blev skubbet ind i bilen. Nok på grund af Twitter rygter om vores ankomst, og så havde jeg også brugt lidt for langtid i lufthavnen, hæ. ''Louis'' råbte Harry udefra, de var nok allerede omringet af fans, loooooosers! Døren blev åbnet, og en Harry med total bollehår kom ind i bilen, efterfulgt af Niall. ''Hvor er de andre?'' spurgte jeg. ''Der ude'' mumlede Niall forpustet. Det var en total slagsmark der ude, og vi manglede stadig 3 drenge, skønt. Jeg valgte at bruge tiden på at gå på Twitter eftersom jeg var ret afhængig af den hjemmeside, sorry not sorry.
@AmyGreen92: Japan! Love youuu! #AmynatorsAreTheBest
Jeg postede videoen til Instagram, og skrev nogenlunde det samme der. Harry løftede mig og satte mig oven på ham. Altså på hans skød. ''3-2-1'' mumlede han og resten af drengene kom forpustet styrtende ind i bilen. ''Det kan godt være at de er de bedste fans på planeten, men shit de kan krasse'' mumlede Liam forpustet. Jeg hostede, og alle kiggede mærkeligt på mig. ''De næst bedste fans'' protesterede jeg. ''Det er vi flere om at bestemme'' sagde Louis, og kildede mig. ''Neeeeeeeeej'' hvinede jeg. Niall sendte ham dræber blikket, og han slap grebet om mig. Hvad fanden skete der lige for det. Jeg satte mig ret akavet til rette på Harrys skød og bilen kørte os til hotellet. Vi havde første show i morgen, og så var Touren officelt i gang igen.
♬Oh no, I didn't want to hurt you
I'm just a jealous guy♬
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...