Get control over your sick love life.

2.8K 73 8
                                    

Amy's synsvinkel:
Jeg lagde nede ved poolen, jeg havde mødt nogle mennekser og fans, men jeg kendte ikke rigtig nogen. Jeg havde min lille bog på skødet og skrev lidt på lyricsen til min næste sang. ''If i'm just a friend then you must just be crazy baby, if i'm just a friend, then you must just be crazy baby'' sang jeg lavt. Det lød fint med mig, men jeg skulle nok have Simon eller Scooter til at tjekke den igennem på et tidspunkt. Jeg lukkede bogen sammen da jeg ikke rigtig havde flere idéer. Jeg puttede den ned i min taske. Nu skulle der bare afslappes. ''Må jeg godt ligge her'' jeg kiggede op og så et velkendt ansigt. ''Du ligger dig bare'' svarede jeg venligt. ''Tak'' mumlede han og lagde sig ned på liggestolen ved siden af mig. ''Hey? Er du egentlig ikke Sawyer Hartman?'' spurgte jeg efter nogle minutter. ''Jo, det er mig'' svarede han. ''Hvem er du?'' spurgte han. Det ramte mig lidt, ikke at jeg forventede alle skulle kende mig, men du kunne være mega awesome hvis Sawyer viste hvem jeg var. ''Amy Green'' svarede jeg med et smil. ''Det er løgn'' sagde han. Jeg løftede mine øjenbryn. ''Jeg kunne slet ikke kende dig'' fangirlede han. Jeg grinte kort. ''Du er da ret nuttet'' smillede jeg. ''Joey'' råbte han. Da han fik hans opmærksomhed viftede han ham her hen. ''Hvad så'' spurgte Joey. ''Vil du ikke tage et billede af Amy og jeg?'' Spurgte Sawyer og rakte Joey kameraet. ''Jo da'' svarede han. Jeg rejste mig op sammen med Sawyer og lagde armen om hans ryg, mens han lagde hans arm over min skulder. Jeg smillede sødt til kameraet. ''Så'' sagde Joey og rakte kameraet til Sawyer. ''Tak bro'' sagde han. Jeg fniste kort. ''Hvad?'' spurgte Sawyer. ''Oh, jeg er bare en typisk brite'' svarede jeg. Han smillede til mig. ''Hvad bringer dig så til Playlist?'' spurgte han. ''Tjo? De spurgte om jeg ikke ville komme, såå'' svarede jeg. ''Fedt, vi skal da helt klart lave en video sammen'' sagde han. ''Jaaaaa'' sagde jeg spændt. ''Fedt, så ses vi vel'' sagde han. ''Yup'' svarede jeg. Han gik hen til de andre youtubers. Jeg tog min taske, nu ville jeg ud og finde mennesker jeg kender.

***

Jeg var smadret, og jeg havde brug for søvn hvis jeg skulle overleve meet-uppet i morgen. Jeg børstede mine tænder og smed mig i seng. Kort efter vibrerede min telefon, henne fra natbordet. Skøøøønt, lige hvad jeg havde brug for. 'Haz Baz' stod der på skærmen. Great. ''Amy her'' mumlede jeg træt. ''Hey baby'' grinte han. ''Hvad vil du?'' spurgte jeg halv irriteret. Han grinte lidt. ''Høre hvordan du havde det, men det er du vist lidt for træt til at svare på'' sagde han. Jeg gabte kort. ''Jeg har det helt fint, er næsten færdig med de sidste sange til mit andet album'' svarede jeg. ''Det lyder godt'' sagde han. Hvordan kunne han altid bare lade som ingenting? Som intet havde hent? Jeg var godt klar over at han ikke viste at jeg viste. Men hvorfor har han så ikke fortalt at han heller vil have hende? Jeg var virkelig sur. ''Amy?'' spurgte han. Jeg sukkede dybt og lagde på.

Amy: Kontakt mig når du har fået styr på dit syge kærligheds liv, jeg er træt af at være i dit lille spil..

Jeg lagde mobilen på bordet for derefter at ligge mig under dynen. Fuck drenge altså.
Harry's synsvinkel:
''Niall, styr dig'' grinte Louis sygt. ''Hvaaaaaad?'' spurgte han og proppede munden med nogle chips. Jeg smed mig i sofaen, og alle øjne blev rettet spørgende på mig. ''Hun har det fint'' sagde jeg og prøvede at lyde glad. ''Hvad går dig på Hazza?'' spurgte Louis. Jeg rakte ham telefonen. Jeg kunne ikke klare det, var hun sur over at Kendall havde været med på Tour? Jeg maserede mine tændninger, det gjorde jeg altid når jeg var ked af det, eller bare ikke kunne forstå det. Jeg kunne fornemme Louis' øjne blev større. Jeg mærkede en tåre falde ned ad min kind. ''Jeg sagde jo det var en dum idé Haz'' sagde Liam og klappede mig på skulderen. Jeg hørte skridt der gik ud i gangen. Louis som den eneste krammede mig. ''Haz, du er en kæmpe lort'' mumlede han. ''Jeg ved det'' svarede jeg. Jeg kunne hører Zayn sukke. ''Mate, du må selv klare den her'' sagde han. Jeg nikkede kort. Jeg kiggede op og så at Liam havde forladt os. Niall's øjne var lige ved at flyde over med tårer, mens Zayn bare stirrede på telefonen. ''Jeg tager hjem'' mumlede jeg. Zayn rakte mig telefonen. Jeg tog mine sko på og rykkede min jakke ned af knagen. Jeg tog i håndtaget til døren. ''Gør nu ikke noget dumt'' råbte Louis. Jeg smækkede hovededøren i det han sagde dumt, og gik ned til min bil. Jeg skulle ihvertfald have en øl eller to.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now