First show.

6.8K 83 7
                                    

Amy's synsvinkel:
Jeg gik rundt ud foran bussen lidt inden jeg skulle på, jeg var så nervøs, så jeg hørte musik for at dulme nerverne lidt. Jeg hørte Justin Bieber - You want me, hvilket fik mig til smile. Jeg kan huske da Justin Bieber blev kendt, og jeg prøvede at overbevise Niall om at jeg ikke var Belieber, fordi vi begyndte at ligne hinanden for meget, men sandenheden var at det var jeg, og jeg har været det siden, jeg har bare prøvet at holde det på et lavt niveau. Jeg dansede lidt for sjov rundt, det gjorde jeg altså når jeg var i min egen lille verden, og jeg havde ikke dansede i et godt stykke tid nu. Jeg kiggede på klokken, og tog så mine høre telefoner ud, for at gå ind.
Dellan kom stormende hen til mig, og rev mig ned i stolen, da jeg kom ind i omklædnings rummet, han tog en hårspray, og lavede mit hår ret rodet på en pæn måde, selvfølgelig. Han fandt en sølv glimmer øjenskygge og puttede lidt på, og lagde så mascara og eyeliner, og optegnede mine øjenbryn, han rettede lidt på sit 'mesterværk' for derefter at putte et tynd lagde lyserød lipgloss på min læber, som stort set bare fik den til at skinne lidt. Han fandt en sød baby blå crop top, hvor stropperne sad nede ved skulderne, med hvid mønster på, og matchende short. ''Tag det på'' sagde han med et smil. Jeg tog bøjlen med det på. ''Med glæde'' svarede jeg, og gik ud på badeværelset hvor jeg skiftet. Jeg kiggede mig selv i spejlet, det var virkelig det sødeste sæt jeg længe havde set. Jeg rettede lidt på det, og gik ud af badeværelset. Han nikkede tilfredst, og rakte mig nogle hvide højhælede sko, og selvfølgelig tog jeg dem på. ''Wauw'' Sagde han, men gik så alligevel hen, og fandt en puder i min hudfarve, og 'klaskede' lidt i hovedet på mig. ''Så'' sagde han. Jeg smillede glad til spejlet i rummet. Jeg fandt en flaske vand og tog en slurk af den. ''Er du nervøs'' spurgte han, og satte sig i sofaen. Jeg nikkede. ''Meget, det er første gang jeg sådan rigtigt skal optræde, og så endda foran 60.000 mennesker'' svarede jeg. Han smillede til mig. ''Det skal nok gå'' sagde han. Jeg nikkede. ''Det håber jeg ihvertfald på'' sagde jeg. Han tog hans cola, og jeg gik ud af omklædningen, og hen til backstagen, folk fiste og farrede rundt, og Harry var ved at få sat last minut hairstyle. Louis kom hen til mig. ''Baby'' sagde han glad. ''Jeg fik slet ikke sagt Hej til dig tidligere'' tilføjede han. Jeg fniste lidt. ''Undskyld, Hej Louis'' sagde jeg, og trak ham ind i et kram. ''Når ja, og forresten jeg har købt dit album på ITunes, og jeg er vild med det'' sagde han, og trak sig stille ud af krammet. ''Tak'' sagde jeg, jeg var ikke den bedste til at tage imod komplimenter, men det blev jeg nok hen af vejen. ''Louis, vær klar'' sagde en dame til ham i farten, men bakkede så igen, hun tog min hånd, og jeg nåede lige at få fat i min flaske vand. Rocky, og nogle andre vagter, lavede en cirkel om mig, og førte mig hen til scenen, så var det nu. Rocky klappede min skulder, og en dame lavede tegn til at jeg godt måtte løbe/gå ind, så det gjorde jeg, jeg løb ud på scenen, jeg kunne mærker adrenalinen pumpe i min krop. ''Hvad så! Er klar!'' råbte jeg. Alle skreg, og jeg stoppede op midt på scenen. ''Okay så, jeg starter lidt stille ud, og jeg håber at en skøn person vil hjælpe mig'' sagde jeg. Harry kom gående ind på scenen og vinkede til dem. Jeg hoppede op på den ene af de højestol, og lidt efter kom Harry op på den anden, han klemte mit lår, og vi begyndte at synge stuck in the moment.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now