Truth or dare.

5.7K 82 3
                                    

Amy's synsvinkel:
Vi sad i sofaerne i bussen, ingen havde sagt noget om showet eller andre af de random ting vi plejede at snakke om. Jeg var egentlig stadig nede over at have sagt farvel til Justin, og så var jeg ret sur på Harry. ''Skal vi ikke lege en leg'' spurgte Liam, og klappede akavet i hænderne en gang. ''Det kan vi vel godt'' svarede Harry og satte sig ordentligt op. ''Er du med Amy?'' spurgte Niall. ''Ja, hvorfor ikke'' svarede jeg sukkende og satte mig ordentligt op. ''Okay, jeg starter'' sagde Harry. ''Vent'' mumlede Niall og gik hen til køleskabet for at finde sodavand og Chokolade. Han åbnede et skab, hvor han fandt en masse chips og smed dem på bordet. ''Så'' sagde han. Liam grinte lidt af ham. ''Er vi klar nu?'' spurgte Harry. ''Ja'' sagde Niall ret over glad. Jeg smillede skævt til ham. ''Okay, Liam, truth or dare'' sagde han. ''Øhmm.. Truth'' svarede han. ''Yes'' mumlede han lavt. ''Hvis du kunne vælge mellem Amy, Sophia og Danielle hvem ville du så helst have med i seng'' spurgte han. Perverst. Liam fik lidt røde kinder, og jeg brød ud i grin. Alle overgloede mig. ''Oh.. Du mente det'' mumlede jeg. ''Den var led Styles'' mumlede Liam. ''Jeg skal jo være ærlig..... Uden nogen følelser må det nok være Amy'' mumlede han og kiggede ned i bordet. ''Hvorfor mig?'' spurgte. ''Amy du er jo fucking lækker'' grinte Louis. ''Så lækker er jeg altså heller ikke'' mumlede jeg og trak min cardigan rundt om mig. ''Så siger vi det'' mumlede Zayn. ''Videre'' skyndte jeg mig at sige, eftersom jeg ikke rigtig havde lyst til den her samtale længere. ''Okay, truth or dare Zayn'' grinte Liam. ''Jeg er ikke kedelig så jeg tager Dare'' svarede han. ''Du skal tage Amy på babedudderne i 20 sekund'' grinte han lidt for højt. Umodne unger. ''Hvorfor mig?!'' udbrød jeg. ''Fordi du er den eneste med babedudder'' grinte Niall. Zayn sagde ingenting men kiggede bare undskyldende på mig. Nu skulle de satme have en lærestreg. ''Okay'' sagde jeg og tog min top og cardigan af. Drengene lavede store øjne og jeg kravlede over til Zayn. Jeg pladserede mig på hans skød, og stak mine bryster frem. Man kunne se han sank en klump, og bed sig selv i læben. ''Liam tager du tid?'' spurgte jeg. Han nikkede. ''Kom så Zaynie'' fniste jeg. Han pladserede sine hænder, og Liam startede tiden. Okay, det skal lige siges jeg ikke er nogen ludder, men drengene tror bare jeg er så genert når det an går mig selv og min krop, så de havde nok ikke regnet med noget af det her, plus så er det sjovt at se deres ansigts udtrykke. Jeg kørte min hånd igennem mit hår, nu mest fordi mit alt for lange pande hår irriteret mig. ''Så'' mumlede Liam. Zayn skyndte sig at fjerne sine hænder og jeg kravlede tilbage for at tage min trøje på. ''Kan jeg please ikke også få den udfordring'' sagde Louis en smule for begejstret. ''Sjovt'' mumlede jeg. ''Zayn det er dig'' sagde Harry hurtigt. ''Hvad? Ja!'' sagde han halv forvirret. ''Niall truth or dare'' mumlede han så. ''Truth'' svarede han ret hurtigt. ''Marry, fuck, kill'' grinte Zayn. ''Neeeeeeej'' næsten skreg Niall. ''Selena Gomez, Amy Green, Megan Fox'' grinte Zayn. ''Fuck. Dig'' sagde Niall og gav ham fingeren. Jeg sukkede. Jeg var altid involveret. ''Marry: Selena, Fuck: Amy, Kill: Megan'' svarede han med et suk. ''Det er forkert på så mange måder'' mumlede jeg og greb ud efter saltstængerne. Niall trak på skulderne. ''That's life'' sagde han med et skævt smil. Jeg kastede en saltstang efter ham. ''Videre'' sagde jeg. ''Rolig'' grinte han. ''Harry'' sagde han så og opfyldte mit ønske om at komme videre. ''Dare'' mumlede han. Niall smillede et ret ondt smil, der var igen tvivl om at jeg også var involveret i den her. ''Du skal fortælle Amy hvad du virkelig føler'' sagde han. Jeg lavede store øjne. Det her skulle nok blive interessant.
Harrys synsvinkel:
Hvad skulle jeg sige. At jeg savner hende, at jeg tæller hvert minut hun ikke er i mine arme, at hendes smil giver mig gåsehud. Hun er den sjovest person jeg kender, og er så moden men sammentidig så umoden. Hun er ikke en player som alle går og siger, hun er bare ikke van til alt den mandelige opmærksomhed. Hun har ikke noget med Justin eftersom hun har friendzoned ham, jeg er ikke sikker på Niall, men jeg er ret sikker på hun er sur på mig. ''Øhm...'' Mumlede jeg. De kiggede alle afventende på mig. ''Jeg"

♬If you see my girl
Just tell her I miss her smile
Tell her I'm counting the minutes
Gonna see her in a little while♬

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now