One Less Only Girl.

6.6K 80 7
                                    

Amy's synsvinkel:
Jeg var nu lige så stille kommet over min fangirl mode, og kunne nu snakke nogenlunde normalt med Justin, jeg havde siddet på hans skød det meste af aftenen. ''Og årets mandlige artist er'' der blev helt stille i salen. ''JUSTIN BIEBER'' råbte jeg. Lige pludselig var der 100 øjne på mig. Justin grinte lidt. ''Du er skør'' sagde han, og nussede min ryg. ''JUSTIN BIEBER'' sagde de 2 mennesker der præsenterede awarden. Jeg trak på skulderne og rejste mig fra hans skød. Jeg krammede ham, jeg satte mig tilbage i hans stol. Han gik op 'stien' hen til scenen. ''Yo! tusind tak! Jeg vil takke alle mine fans, især dig Amy, du har gjort aftenen helt fantastisk. Så vil jeg også Scooter, min mor og min far. TUSIND TAK!'' sagde/råbte han. Han fik awarden, og kom ned til os igen. Jeg rejste mig fra stolen så han kunne sætte sig igen. ''Hvad sagde jeg'' pralede jeg. ''Rettelse råbte'' grinte han. ''Whatever'' sagde jeg. ''Hvad er du nominerede til. ''Best new, og Best Summer Hit, sammen med Harry'' svarede jeg. ''Det sjove er at jeg faktisk stemte på dig til Best New'' grinte han. ''Seriøst?'' spurgte jeg overrasket. Han nikkede. ''Yup'' svarede han. ''Wauw, den her aften bliver nok ikke bedre'' sagde han. ''Little mix'' hørte jeg værten råbe. Jeg kiggede op på scenen. ''Oh shit'' mumlede jeg. ''Hvad så?'' spurgte Justin. ''Tjoo, altså Perrie hader mig fordi hun tror jeg prøver på at stjæle Zayn'' sagde jeg. Justin grinte lidt. ''Sjovt'' mumlede han. ''Mega'' svarede jeg sarkastisk. Jeg brugte lejeligheden til at gå på Twitter.

@Amygreen92: i just met THE guy of my life ;) @justinbieber

Jeg tilføjede billede, og tweetede det. Han lagde hans hovede på min skulder. ''Nurgh, er bieber træt'' spurgte jeg. Han nikkede. ''Meget'' svarede han, og kyssede min arm. Jeg fniste lidt over ham. ''Sødt'' mumlede jeg. Little mix gik af scenen, og best new skulle præsenteres. Justin klappede mig på ryggen. De nominerede kom op på skærmen, og jeg syntes det var lidt akavet da Madhouse kom op på skærmen. ''Og best new er'' der blev helt stille i salen. Jeg kunne høre nogle enkle råbe. ''AMY!'' mit hjerte slog et slag over. Jeg rejste mig, og der kom en kameramand hen til vores bord. Justin rejste sig også og krammede mig. Jeg krammede Scooter og de andre. For uden at lyve var Scooter og jeg allerede begyndt at snakke om mit 2 album, ikke at jeg tror Simon ville gå med til det, men nu fik vi at se. Jeg gik op af 'stien' eller hvad i alverden man ville kalde det. Jeg fik Awarden i hånden. ''Wauw! Tusind tak, det er min første Award nogensinde, det har virkelig været et godt år! Jeg vil gerne takke mine Fans, Simon, og Justin, love you babe'' sagde jeg, jeg rakte microfonen til dem, og gik ned mod dem igen. ''Du ved godt hvor mange rygter det kommer til at give'' grinte han. ''Whatever'' sagde jeg, og satte mig på hans skød igen. ''Det har du vist allerede klarede godt ved at have mig til at sidde her'' grinte jeg. Han trak på skulderne. ''Whatever'' efterlignede han mig. Jeg stillede awarden på bordet. ''Tro mig, det er ikke din sidste award for i aften'' sagde han. Jeg rullede med øjene. ''Har du fået Amy Fever?'' spurgte jeg. ''Ja da'' grinte han. Jeg rystede på hovedet over ham. Weirdo. ''Justin du må nok heller gå om bag i du skal snart optræde'' sagde Scooter. Justin nikkede, og jeg rejste mig fra hans skød. Jeg klaskede ham i røven. ''Hyg dig'' sagde jeg, og satte mig. Han blinkede frækt til mig, jeg rystede smilende på hovedet over ham. ''Hvornår skal Best Summer Hit præsenteres?'' spurgte jeg Scooter om. ''15 minutter cirka'' svarede han. Jeg nikkede. ''Jeg går lige over til Harry så'' sagde jeg. Scooter nikkede. Jeg listede forbi nogen af de kendte, og hen til drengenes bord. ''Amy'' sagde Zayn glad. Han sad med Perrie. Fuck. Jeg lavede et nik med hovedet, og satte mig på min rigtige plads ved siden af Harry. ''Er du klar til at vinde din anden award" spurgte Harry. Jeg nikkede. Katy Perry kom hen til vores bord, men jeg regnede bare med hun skulle være sammen med Niall, jeg havde skam set deres forlovelse over Twitter, meget sødt alligevel. ''Hej Amy'' sagde hun. ''Oh Hej'' svarede jeg nervøst. ''Jeg tænkte på om vi ikke kunne tage et billede sammen?'' spurgte hun. Jeg kiggede undrende på hende. ''Øhm... Jo da'' svarede jeg. Hun rakte Harry hendes telefon. Vi lagde armene om hinanden og Harry tog billedet. ''Tak, jeg syntes din stemme er fantastisk, keep on going'' sagde hun, og fik telefonen, for derefter at sætte sig om til Niall. Wauw. ''Harry og Amy med Stuck in a moment'' sagde de højt. Shit, jeg havde slet ikke hørt efter. Alle fra bordet rejste sig. Vi fik krammede alle sammen, Harry tog min hånd, og vi gik op for at modtage vores award. ''Wauw! Tusind tak den er vi meget glade for'' sagde Harry, og rakte mig microfonen. ''Vi vil gerne takke alle der har stemt på os, det betyder meget'' sagde jeg, og rakte microfonen, til award uddelerne igen. Jeg blev lige pludselig løftede op på skulderen af en eller anden. Jeg hvinede lidt, men blev så sat på en stol. Jeg kunne se Harry gå med Awarden ned på pladsen. Jeg kiggede forvirret rundt. Så startede musikken til One Less Only Girl. Justin kom med det søde han altid starter med at sige, jeg har aldrig fået fat i hvad han egentlig siger, men det lyder sødt. Nej vel, han var ikke gang med det jeg troede. Han kom gående ind på scenen med nogle lilla rose. Jeg tog mine hænder op for munden. Han rakte mig roserne, og begyndte at danse rundt om mig, og krammede mig, og gøre hvad Justin nu plejeder. Jeg kunne mærke en tåre glide ned af min kind. Han blev ved med at tage min hænder, og synge for mig. Han gik rejst mig fra stolen, og tog min hånd. Vi gik ud på enden af scenen, og Justin afsluttede sangen. Jeg smillede stort til ham, og vi gik ud bagved sammen. ''Justin'' sagde jeg glad, og krammede ham. Der kom en dame med en fin vase, og puttede min blomster i den. ''Alt for prinsessen'' grinte han, og kyssede min kind. Den her aften var officelt den bedste aften nogensinde.

Do you remember {1D}Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon