Boys...

8.2K 123 4
                                    

*ikke rettet*

Amy's synsvinkel:
Vi var inde i indhegningen der var rundt om busserne, vi ventede på de andre drengene. Det havde været en lang flyve tur til Australien. Pigerne skreg om ørne på en, og råbte efter Niall, men han observerede bare mig. ''Hvaaaad?'' spurgte jeg lang trukket. ''Du er bare langt flottere end jeg husker dig'' sagde han, med et skævt smil på læben. ''Jeg er også blevet 3 år ældre'' sagde jeg. Han slog en latter op. ''Det kan der være noget om'' sagde han. ''Amy!'' Lød det fra Zayn. Sandheden er vist nok at Zayn, og jeg blev ret så gode venner under X-factor. ''Handsome!'' efterlignede jeg ham, og gik hen imod ham. Han trak mig ind i et kram. ''Længe siden'' mumlede han. ''Alt for længe'' mumlede jeg tilbage. Vi trak os fra hinanden igen, nok mest på grund af rygter for jeg magtede det ærlig talt ikke. Jeg smillede forsigtigt til ham, og han sendte mig et stort smil. Han gik hen til fansne sammen med de andre drenge. Jeg kiggede rundt, der var pænt mange. ''Amy'' jeg kiggede hen i retningen af Niall. Han lavede tegn til jeg skulle komme. Han lagde en arm om min hofte. ''Det her er så min bedste veninde, som jeg ikke har set i evigheder'' sagde han til fansne. Jeg smillede til dem. ''Hun er flot Niall'' sagde en af dem. Han smillede til hende. ''Hvor længe skal hun Tournér med jer?'' spurgte en anden. ''3 ugers tid'' svarede han. ''Er du model?'' Spurgte en tredje om. ''Som fritids job, ja, men ellers læser jeg på London universitet'' svarede jeg. Han slap grebet om mig, og begyndte at skrive autografer igen. Jeg gik tilbage til busserne, og lænede mig op af den ene.

@Amy_Green: Exited for the tour! @NiallOfficial, I missed you bro!<3

Jeg lagde min telefon tilbage i lommen, og skrev til Tassi.

Tassi: Det er vildt snyd! Mig savner niall!

Mig: Srry, jeg lover at hilse!

Tassi: Det hjælper virkelig meget.

Mig: Jeg sender en video hvor han siger Hej, et eller andet.

Tassi: Tjaaaa? Det var en smule bedre.

Mig: HAHAHAHA!

Tassi: I still hate you!

Mig: alright then...

Tassi: mongol...

Mig: har i endelig fundet ud af hvad du fejler! OMG!

Tassi: Morsomt.

Mig: det var ikke forsjov....

''Amy'' lød det fra Niall. ''Vi skal snart videre'' tilføjede han. Jeg lagde min telefon i lommen, og hoppede op på hans ryg. ''Hyp hyp'' sagde jeg. ''Javel ja'' sagde han. ''HAHAHAHA!'' Blitz og shit røg rundt over alt. But i don't care, i love Niall!

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now