Overgrebet.

6.6K 75 3
                                    

Amy's synsvinkel:
Efter er par timer på gaden i nærmest nattøj, besluttede jeg mig for at tage hjem. Harry havde haft ringet til mig 30 gange mindst, og Niall havde skrevet deprimerende tweets. Jeg blev trukket til side, men jeg lagde ikke mærke til hvem det var, jeg var træt, jeg følte mig svag, og jeg frøs. Det var først da jeg kunne lugtede alkohol at jeg vågnede op. Der stod en mand, og ravede på mig. Jeg stak ham en lussing. ''Hvad fanden laver du!?'' råbte jeg. Han grinte en ond latter. ''Nu ikke så beskeden'' Sagde han, og og hans hånd under min bluse, jeg stod hel frossen. Hvad skulle jeg gøre? Jeg havde aldrig prøver noget lignende. Jeg gav ham et knæ i skridtet. Jeg kunne lige nå at ringe op til Harry før han rejste sig op igen, man kunne se vreden i hans øjne, han var færdig med at være 'sød'. ''Nå så det er sådan vi leger'' sagde han ækelt. Han tog fat i min kæbe. Jeg begyndte at skrige. ''Lad mig være'' hviskede jeg. Han grinte endnu engang. ''Aldrig i livet'' sagde han alvorligt.
Harry's synsvinkel:
Jeg stod helt stille, jeg kunne høre hvordan manden gjorde Amy fortræd. Drengene var gået, men jeg kunne ikke rykke mig ud af flækken.
Amy. Var. Ved. At. Blive. Voldtaget.
Det var lidt som om at da min hjerne skar det ud i pap, forstod jeg hvad der var ved at ske. Vreden boblede i mig. Jeg rykkede min jakke ned af knagen, og tog mine badesandaler på. Jeg løb ned ad trapperne, og hen ad gaden, da jeg hørte et skrig. Jeg løb i den retning. Da jeg nåede en rimelig mørk ende af byen, ingen gadelygter, eller biler. Bare nogle gamle huse, og en masse gyder. Der lød endnu et skrig som jeg fulgte. Jeg styrtede, bogstavligtalt, hen af gyden. ''Slip hende'' hvæsede jeg. Manden vente sig om. ''Hvem fanden er du?'' spurgte han. Jeg svarede ikke, men gav ham en knytnæve lige i smasken. Jeg samlede Amy op fra jorden, og hendes trøje, hun var svag, man kunne se det på hende. Jeg satte stille i løb med en kold Amy i armene, jeg løb tilbage til hvor der var gadelygter, da jeg hørte skridt bag mig, jeg fik sat Amy op af muren, og vendte mig om. Han kom tættere og tættere på, man kunne se at blodet kom strømmende ned af næsen på ham. Han så uden tvivl vred ud. ''Hør, din lille møg unge! Nu gir du mig pigen, så kommer du ikke til skade'' sagde han. ''Du kan fandeme tro nej'' sagde jeg og gav ham fingeren. Han pustede af vrede. ''Fint, så beder du selv om det'' sagde han, og slog efter mig, men han var for fuld, og den knytnæve jeg havde givet ham lige i smasken gjorde ham sq ikke strækker. Jeg rystede på hovedet over ham, men skubbede så til ham. ''Nu skrider du kraftedme'' sagde jeg og skubbede lidt til ham igen. ''Ellers bliver det værst for dig selv'' sagde jeg. Han prustede lidt, men vendte så om. Jeg gik hen til Amy, og tog hende op. Jeg bevægede mig hen mod hotellet, nu skulle hun virkelig bare hjem, og få varmen, så kunne vi snakke om det senere.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now