He wants to talk with you.

6.7K 88 1
                                    

Harry's synsvinkel:
Amy og jeg havde brugt det meste af dagen sammen, indtil Dellan kom og hentede hende fordi hun skulle skifte, og have sat hendes hår, og sådan nogle ting. Jeg betragtede Amy fyre den af på scenen, der var dejligt at se hun var begyndt at tage det en smule mere afslappet siden den første koncert. Det var lidt som om at hun havde vendt sig til det stor 'pres'. Louis lagde hans hånd på min skulder, og kom hen ved siden af mig. ''Jeg har set det'' sagde han. Jeg kiggede undrende på ham. ''Hvad?'' spurgte jeg. ''Du er vild med Amy'' svarede han, og pegede på hende. Jeg kiggede lidt ned i jorden, med et skævt smil. ''Hun er bare fantastisk'' indrømmede jeg. ''Go get her'' sagde han. ''Hvad med Niall?'' spurgte jeg. Han trak på skulderne. ''Han har haft hans chance'' sagde han, og gik. Han havde fuldstændig ret. Niall havde haft hans chance. Måske var der en mening med det hele. Jeg kunne ikke fjerne smilet. ''Harry'' sagde en dame, og prikkede mig på ryggen. Jeg vendte mig rundt. ''5'' sagde hum, og viste mig hendes tynde lange fingre. Jeg nikkede. Hun gik videre, og lidt efter kom der en knægt med et håndklæde. Han smillede forsigtigt til mig, og kiggede så hen på Amy, som kom gående imod os. Han gav hende håndklædet, og forsvandt igen. ''Hej'' sagde hun glad, og krammede mig. ''Du klarede det godt'' sagde jeg. ''Taaaaak'' sagde hun lang trukket. Jeg smillede til hende, og gik, jeg måtte nok heller finde de andre. ''Harry? hvor er Amy?'' spurgte Niall. Jeg sank en klump, inderst inde ville jeg ikke fortælle ham det, bare lyve, men jeg valgte at være en god kammerat, og pegede den vej hun gerne skulle være. Han nikkede, og gik den vej. Jeg sukkede, jeg havde ikke en chance mod Niall.
Amy's synsvinkel:
Jeg smed mig i sofaen, jeg havde skiftet tøj, til noget en smule mere afslappende. Det kunne godt være hårdt at optræde når man ikke lige var van til det. Dellan kom ind i omklædningsrummet. ''Hvis du ikke vil snakke med Niall efter showet, burde du overveje at gå op på dit hotelværelse inden det er forbi'' sagde han. Jeg kiggede undrende på ham. ''Ja, han sagde til mig jeg skulle holde dig her så han kunne snakke med dig efter koncerten'' sagde han, og kiggede på mig som om jeg var fat svag. Jeg nikkede. ''Tak for at advare mig, men jeg må nok heller tage det som en 'mand' og snakke med ham'' svarede jeg. Han lukkede make-up tasken. ''Det må du også selv om'' sagde han, og forlod rummet. Jeg tog min telefon op af lommen, og gik på Twitter.

@AmyGreen92: Thank you Brooklyn! You were amazing, can't wait to the second show tomorrow! Love ya!

Jeg gik ind på Subway Surfers, og begyndte at spille lidt, noget skulle jeg have de næste 2 timer til at gå med.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now