Do you want to sleep here.

6.1K 79 5
                                    

Amy's synsvinkel:
Jeg smed mig udmatte på sengen, jeg kunne virkelig ikke mærke mine fødder. Liam havde helt seriøst været nød til at bare mig op på værelset, for Harry skulle ikke rør ved mig, da jeg egentlig var pænt sikker på han ville voldtage mig eller noget. Jeg tog mine højhælede, og kylede dem hen i kufferten. Ikke flere Awards shows i et godt stykke tid, Thank God! Ikke at Awards shows var noget lort, men så mange af dem kunne jeg heller ikke klare, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få min award med hjem, for det er jo et surfboard. Jeg havde ikke tid til at tænke på det nu, for jeg skulle finde en måde at få den her skide kjole af på. Jeg overvejede Zayn, men jeg viste ikke om Perrie var taget med ham her tilbage på hotellet. Liam var bare no go, det samme med Harry, men så var der jo kun Niall tilbage, eftersom jeg ikke magtede at gå hele vejen ned af gangen, for at få lynet min kjole op af Dellan. Jeg gik ud på gangen og fandt værelse nummer 47, som var Niall's. Jeg bankede forsigtigt på, og en træt Niall i boxers åbnede døren. ''Amy'' sagde han en smule overrasket. ''Jeg tænkte på om du gider at lyne min kjole op'' spurgte jeg. Han nikkede, og gabte. Jeg vendte siden til ham, og han lynede den op. ''Tak'' mumlede jeg. ''Vil du ikke sove her?'' spurgte han. Jeg kiggede undrende på ham. Ahvad sagde den blonde dreng. ''Som i gamle dage'' tilføjede han. Jeg blev en smule mere rolig i kroppen, og nikkede så. Han åbnede døren helt, og jeg gik ind. ''T-shirt'' spurgte jeg. Han smillede til mig. ''Typisk'' sagde han, og kastede en rød V-neck til mig. ''Taaaak skat'' jokkede jeg. ''No problemo'' svarede han, og lagde sig under dynen. Man kunne godt se han havde lagt der før, for dynen lagde hulder til bulder. Jeg trak kjolen ned, og tog t-shirten over hovedet. ''Du er sexede i mit tøj babe'' grinte han. Jeg rystede lidt med røven, og satte så mit hår op i en elastik. Han tændte fjernsynet, og jeg smed mig ved siden af ham. ''Hvad ser vi?'' spurgte jeg. ''Storage War, tror jeg der hedder'' svarede babsen, det vil så sige Niall, lol. Jeg nikkede. ''I wanna cuddle'' mumlede jeg utilfreds. Niall rystede på hovedet over mig med et smil på læben. ''Så kom'' sagde han, og åbnede hans dyne, så jeg kunne lægge mig ind til ham. ''Ved du hvad?'' spurgte jeg efter lidt tid. Niall rystede på hovedet. ''Jeg har savnet det her'' mumlede jeg. ''Du er ikke den eneste'' indrømmede han. Jeg kyssede ham på hans veltrænede mave. ''Du er skør'' drillede han. ''Nej! I don't care, i love Niall'' sang jeg hæst, fordi jeg var helt udkørt. ''Fuck'' mumlede han. ''Hvaaaad?'' spurgte jeg langtrukket. ''Nu er du sku begyndte på det pis igen'' sagde han irriteret. Jeg brød ud i grin. ''And you can't stop me'' grinte jeg. ''Vi for at se'' sagde han mystisk. ''Oh fuck'' sagde jeg halv bange. Niall slukkede fjernsynet, og vi lagde os ordentligt ned. ''Godnat Amy-Damy'' sagde han. ''Godnat Nialler'' sagde jeg med et smil, og kiggede på hans søvnige ansigt.
Harry's synsvinkel:
Jeg havde hørt Amy grine højlydt inde ved siden af, hvilket nok betyder at hun er sammen med Niall, for Niall har nemlig værelse inde ved siden af mig. Jeg viste ikke om jeg skulle være ligeglad eller bekymret, eftersom jeg var ret sikker på at de havde et bror-søster forhold, men jeg havde dog også hørt Niall kalde Amy 'babe' et par gange. Jeg havde nok ærligtalt ødelagt alle mine chancer ved Amy, jeg skulle nok ikke have leget mystisk i dag, men jeg ville ikke stoppe nu, for man kunne se på hendes kropsprog at tændte hende en smule. Jeg lagde mig til rette under dynen. Der var vist ikke noget at bekymre sig over, for hvis der skete noget ville han fortælle det til os andre, for generelt er Niall en loyal ven.

♬You're way too beautiful girl
That's why it'll never work
You'll have me suicidal, suicidal
When you say it's over♬

Do you remember {1D}Onde histórias criam vida. Descubra agora