The right thing to do.

6.7K 80 3
                                    

Amy's synsvinkel:
Jeg grinte lidt. ''Men seriøst, Tom er virkelig virkelig glad for hans guitar'' sagde han med et smil. ''Ja det kan jeg høre'' små grinte jeg. ''Hvor længe har i spillet i band sammen?'' spurgte jeg. ''Puha, siden vi var 8'' svarede han. ''Imponerende'' sagde jeg. Han nikkede. Vi fik betalt regningen og gik hen til parken. ''Er det er her akavet for dig'' spurgte jeg. Han rystede på hovedet. ''Du ved, jeg så dit cover af Wonderwall, og tænkte wauw, jeg begyndte at finde billeder af dig fra din Instagram, og hang dem op på min væg, drengene mente jeg var skør, men jeg var ligeglad, så kom din single med Harry, og jeg gik fuldstændig amok, drengene grinte virkelig meget af mig den dag'' sagde han. Jeg fniste lidt, jeg elskede når Marcus fortalt ting for han fik mig altid til at grine. ''Dit album kom ud, og jeg fandt ud af at du manglede et band til Touren, i starten var drengene ikke helt med på den, men vi endte med at tilmelde os alligevel, jeg husker stadig den dag vi fik en mail om at i godt kunne bruge os, jeg tror jeg fangirlede mere end nogen, nogensinde har gjort'' tilføjede han. Jeg grinte. ''Wauw, du er helt klart min største fan'' sagde jeg og tog hans hånd. ''Haha, ja, jeg har allerede stemt på dig en 10000 gange til VMA'' sagde han. ''Awwww! Sødt'' sagde jeg. Jeg mærkede blitz. Skønt, folk havde set os i restauranten og ringede nogle paparazzier op. Marcus smillede til mig. ''Skal vi tage tilbage til stadionet?'' spurgte han. Jeg nikkede, og vi gik tilbage til bilen.
Niall's synsvinkel:
Jeg krammede Tassi farvel, hun havde været her i 2 uger, og nu var det på tide at sige farvel. ''Hør Tassi'' sukkede jeg. Hun kiggede undrende på mig. ''Det er ikke os 2, beklager men jeg har indset nu at det bare ikke er os'' sagde jeg. ''Nej vel?'' sagde hun panisk. Jeg nikkede, jeg kunne se en tåre glide ned af hendes kind. ''Farvel Niall'' sagde hun med en blanding af skuffelse og vrede. Jeg vinkede til hende, og vente om, det var det eneste rigtige at gøre for mig. Jeg elsker Amy, og ændre sig ikke bare lige sådan. Paul klappede mig på skulderen. ''Det var det eneste rigtige'' sagde han. Jeg nikkede. Det var det eneste rigtige.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now