Hair color.

6.1K 83 4
                                    

Amy's synsvinkel:
Dellan stressede rundt mellem alle hårfarverne, får jeg skulle åbenbart have mange forskellige farvede stripper i håret, så han kunne lave en sildefletning i mit hår, så mit hår matchede kjolen. ''Rolig Dellan'' mumlede jeg. ''Nej'' svarede han stresset og pillede lidt ved mit hår. ''Hvor længe skal det sidde'' spurgte jeg. ''En halv time'' svarede han, og stormede ud af døren. Jamen fint nok bare efter lad mig her da, så skal jeg da nok kede mig ihjel. Jeg sukkede dybt, og fandt min mobil frem.

@AmyGreen92: Stuck here in the dressing room, with color in my hair! Love you lots @DellanStyle

Jeg retweetede nogle forskellige ting, og fulgte nogle mennesker, og gik så på instagram. Jeg tog et billede med alle mine tusind forskellig farver.

Amyhgreen: stuuuuuuck!

Jesus, mit liv nogle gange, seriøst. Dellan kom styrtende ind igen, med et håndklæde, og løb så ud igen, inden jeg kunne nå at sige noget som helst. Niall kom ind af døren. ''Hvad så babe'' spurgte han, og smed sig i sofaen. Jeg trak på skulderne. ''Not much, just chillin'' svarede jeg. Han kiggede op på mig, og lavede store øjne. ''Hvad fanden sker der for dit hår'' spurgte han. ''Dellan er igang med at lave striber i det'' svarede jeg. Han nikkede. ''Men lige nu ser du fucking komisk ud'' grinte han. ''Ligesom dig'' sagde jeg. ''Ohh... Snap'' sagde Zayn henne fra døren. Jeg grinte lidt over hans timing. Niall rystede på hovedet. Dellan skubbede til Zayn, og kom styrtende hen til mig med en shampoo, og håndklædet. ''Bad, om 10 minutter'' sagde han forpustet. Jeg rejste mig fra stolen, og skyndte mig ud på badeværelset.
Zayn's synsvinkel:
Der var genialt sådan som Dellan fiste og farede rundt selvom det egentlig ikke var noget der hastede, vi skulle først være der om 5 timer. ''Dellan tag en slapper'' grinte Niall, og fik ham ned og sidde i 5 sekunder før han igen var ude af døren. Jeg smillede skævt, han var noget af en travl mand, og det var godt ham og Lou kom godt ud af det med hinanden, for seriøst Lou er blevet meget bedre til mange ting siden starten, og det samme med Dellan. Amy var lige gået i bad, og Dellan kunne stadig ikke slappe af, han var næsten altid stresset når der skete noget mere specielt. Jeg kastede mig oven på Niall. Han stønnede utilfreds. ''Zayn'' sagde han, og prøvede at skubbe mig væk. Harry tog et billede af os, sikkert til Instagram eller Twitter. Niall gav han fingeren, og Harry tog forsvarende hænderne op foran sig selv. Jeg begyndte at grine helt vildt, så jeg faldt ned på gulvet, hvilket fik de andre til at grine også. ''Så søde i er'' mumlede jeg, og nussede min mave.

♬Relax, take it easy
For there is nothing that we can do
Relax, take it easy
Blame it on me or blame it on you♬

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now