Amy's synsvinkel:
Jeg stod og beundrede min tatovering i spejlet. Der stod nu permanent Music Is My Drug i nakken på mig, eller det havde der stået i et par dage nu, vi var nemlig noget til dagen hvor vi skulle til AMA, mit første award show, og jeg glædede mig. Dellan havde lige tændt for krøllejernet, så lige nu ventede vi egentlig bare på at det blev varmt. Jeg fandt min mobil og gik på Twitter.@AmyGreen92: I just wanna say thanks to all my fans! Your support means the world to me. See ya on Fox at 9 pm #AMA #Amynators
Jeg kunne mærke Dellan tage fat i mit hår, og vikle det ind i krøllejernet. Jeg gik på Instagram, og lagde så mine fødder op på det lille bord foran spejlet. Dellan sukkede, og jeg var ved at dø af grin. ''Sid lige lidt stille ellers så brænder jeg dig altså'' sagde han med en halv irriteret undertone. Jeg pressede læberne sammen til en smal streg. Hvem havde mon tisset på hans sukkermad? Jeg tog et billede af vores spejlbillede, og man kunne se hvor koncentreret Dellan var. Jeg valgte et filter og skrev teksten.
AmyHannahGreen: Bby, i know you love me, specially today @DellanStyle
Jeg kunne ikke lade vær med at fnise lidt over mig selv. Jeg kiggede ind i spejlet igen, og så HAM, han havde givet mig mareridt de sidste par dage, han havde fået mig til at smile falsk stort set hele tiden, HAN havde givet mig et ar i sjælen. Et skrig forlod ufrivilligt min mund. Dellan sprang tilbage med krøllejernet, heldigvis var det ikke i mit hår på det tidspunkt. ''Amy? Hvad sker der?'' spurgte han. Jeg kiggede ned i mit skød, og tog mine hænder op til ansigtet. Jeg kunne mærke tårerne lande i min håndflade og blive til en lille vandpyt. Jeg kunne mærke han betryggende lagde en hånd på min ryg. Harry, Niall, og en Louis med halv sat hår kom stormende ind af døren. Jeg rystede på hovedet, og lagde mit hovede tilbage i mine hænder. ''Hvad skete der?'' kunne jeg høre Louis spørge om. Jeg kendte Dellan alt for godt efterhånden, han var sikkert i chok, han var godt klar over jeg var tæt på at blive voldtaget, men ingen har fået alt af vide. Jeg slog på ham, han misshandlede mig, efter slaget i skridtet ville han ikke kun have sex, men også hævn. Han havde skåret i min hofte, han havde givet mig utallige lussinger, og værst af alt, han holdte mig vågen om natten. Jeg kunne mærke nogle arme trække mig op af stolen, og tage mig med hen til sofaen, han tyssede beroligende på mig. Niall.
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...