DAUGTHER of a Bitch.

6.7K 86 13
                                    

Amy's synsvinkel:
Jeg ville gøre noget sjovt ligesom i gamle dag, for det havde der ikke været tid til med alt den rejsen, og shows, og soundcheck, og interviews, men i dag havde vi fri, og der skulle bare slappes af, eller? Det er jo mig vi snakker om, og som sagt jeg vil lave noget sjovt, og hvad gjorde jeg sidste gang? Jeg rev min telefon op af lommen, og satte den til de flotte højtalere der var i stadionet. Jeg fandt sangen Lolly af Justin bieber fordi den er fucking Nice. Jeg spurtede op på tribunerne, og begyndte at danse som en sindssyg. Zayn kom løbende ind i salen, da han fik øje på mig, som opfandt den helt nye Harlem Shake, lol. Han lignede en der var ved at give op, da han løb op af trapperne, jeg skreg, og spurtede hen til den anden ende, og løb ned af trapperne, og rundt under tribunerne. Jeg hørte en pige grine, og gik i mod grinet da jeg så det var Niall der kildede Tassi, jeg blev rasende, som altid, han kyssede hendes kind. ''Vi ses babe, jeg skal lige snakke med Harry'' sagde han, og gik. Hun kom gående den anden vej, hvilket vil sige hen mod mig. Jeg overfaldet hende, jeg var bare så rasende. ''Kælling'' vrissede jeg og gav hende en lussing, og endnu en. Hun kræsede efter mig, og til sidste endte vi med at slås. Jeg rykkede hende i håret mens hun skreg og truede mig. Vil sloges i noget tid før jeg blev taget rundt om maven, og løftet op, og jeg kunne se Zayn tog Tassi. ''Tøser!'' hørte jeg Louis sige bag mig. ''Rolig, vi har fri, hav jeres slås kampe på et andet tidspunkt'' sagde han og slap mig, jeg gav Tassi fingeren, og gik. Jeg løb hen til mim Iphone og gik på Twitter, jeg skulle afreager på en måde.

@Amygreen92: That DAUGHTER of a bitch!

Jeg tweetede det, og skyndte mig ud af stadionet, jeg skulle finde Marcus, for han var den eneste jeg ville snakke med lige nu.

Kort kapitel, i know, jeg følte bare lige jeg ville opdatere hurtigt, så i havde lidt.
~CamillaAndersen3

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now