Niall's synsvinkel:
Vi sad alle 6 i bilen på vej til AMA. Amy havde smørret sit falske smil på igen, jeg kunne sagtens se på hende at hun ikke havde det optimalt, men det var typisk Amy at skjule det. Hun havde klamrede sig ind til mig i dag da hun græd, og ærlig talt var det ikke rart, jeg holder jo af hende, og jeg hader at se hun skulle have det sådan. Men der var dog en ting der undrede mig, hun trak hele tiden sin kjole op i den ene side, lidt som om der var noget vi ikke skulle se, jeg prøvede at ignorer det, men det var en smule svært. ''Så? Hvem vil du gerne møde i dag?'' spurgte Louis hende om. ''Justin bieber'' svarede jeg for hende, man kunne se hun fik røde kinder. ''Vil gider jeg da ej'' løj hun. ''Nej nej slet ikke'' drillede jeg, og prikkede hende i siden, hun skar et ansigt, og fjernede så min hånd. Jeg kiggede undrende på hende men hun ignorerede mig bare. ''Og hvad så hvis jeg gerne vil?'' spurgte hun provokerende. ''Så ender det nok på Twitter at du har et crush på Justin Bieber'' drillede Liam. Hun rakte tunge af ham, og krydsede armene. ''Ikke for at forstyrre men vi er der lige om lidt'' sagde chaufføren. ''Fino'' sagde Harry, og lugtede sig under armhulerne. ''Ad hvor klamt Haz'' grinede Amy. ''Det er normalt'' svarede Zayn. Hun nikkede og lavede hendes læber til en smal streg. Gad egentlig vide om hun overhovedet har lyst til det her.
Amy's synsvinkel:
Vi steg ud af bilen. Jeg var helt klart nervøs, jeg skulle jo ligesom klare mig selv. Drengene havde jo hinanden, og jeg havde Rocky, som alligevel skulle stå væk fra mig. Han stillede sig bag mig, og drengene blev ført hen til den røde løber af Paul. Jeg skulle stå her en smule længere. Jeg sank en klump da Rocky forsigtigt skubbede mig fremad. Jeg valgte bare at gøre hvad jeg havde set de kendte gøre. De tog nogle billeder, mens jeg bare smillede, og poserede lidt. Lidt skal man jo kunne når man har været model i sin fritid. Jeg gik lidt længere hen da jeg så Sophia og Rosie. ''Hej'' sagde jeg glad, og gik hen til dem. De vinkede på livet løs. ''Se Ellen det er Amy!'' hvinede Sophia. Jeg grinede lidt. ''Omg Ellen se det er Sophia og Rosie'' efterlignede jeg. ''Vil du ikke synge en af mine sange?'' spurgte jeg om, og satte mig ned på hug. Hun nikkede ivrigt. Hun begyndte at synge min og Harry's sang. ''Yay'' sagde jeg og klappede i hænderne da hun var færdig. ''Vil du være med til at tage et selfie?'' spurgte hun om. Jeg nikkede. ''Selvfølgelig'' svarede jeg. Vi tog et billede, og de hvinede begge 2 helt vildt. ''I er virkelig det sødeste jeg har set længe'' sagde jeg, og krammede dem begge. ''Fortsat god aften'' sagde jeg med et smil, og rejste mig. Hun klappede i hænderne. ''I lige måde'' sagde Rosie. Jeg vinkede til dem, og gik lidt videre. Harry kom hen til mig. ''Det klarede du godt'' hviskede han i mit øre. Jeg fniste lidt. ''Det var heller ikke fordi de stillede de sværeste spørgsmål'' svarede jeg. Han smillede til mig, og lagde en hånd rundt om min hofte. Han gav mig en varm følelse i kroppen, jeg følte mig helt tryg igen, jeg lagde min hånd på hans skulder, og blitzene fortsatte, vi bevægede os langsomt indenfor. ''Skulle du møde Justin'' grinte Harry. Jeg trak på skulderne. ''Godt for han er lige der'' sagde han. Mit hjerte stoppede et sekund. Justin. Fucking. Bieber. Han skubbede lidt til mig, og vi endte så med at stå lige foran ham. JUSTIN BIEBER! ''Hey Mate'' sagde Harry, og mandekrammede ham. ''Hey'' svarede han. ''Jeg har en du skal møde'' sagde Harry, og førte mig lidt frem. ''Oh Hej, du er Amy, ik?'' spurgte han. Jeg nikkede, han kan mit navn. MINE GOD. ''Hyggeligt at møde dig'' sagde han, og trak mig ind i et kram. Mit lille fangirl hjerte var ved at eksplodere. ''Så er du Belieber?'' spurgte han. ''Ja'' fik jeg fremstammet. Harry grinede lidt. ''Skal jeg ikke tage et billede af jer'' grinte Harry. Justin kyssede min kind, og der kunne jeg ikke mere. JUSTIN BIEBER KYSSER MIG PÅ KINDEN, MENS HARRY FUCKING STYLES TAGER BILLEDET! NIV. MIG. I. ARMEN. ''Så'' sagde Harry, og rakte mig min telefon igen. ''Hey, vil du ikke med over til mig at sidde?'' spurgte Justin. Jeg nikkede ivrigt. Harry grinede. ''Så ses vi da bare senere'' sagde han, og gik over til de andre drenge. Justin tog min hånd og vi gik med mod hans plads.
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...