My Nigga.

5.2K 71 4
                                    

Amy's synsvinkel:
Niall og jeg havde taget højtalerne udenfor og bare skruede ekstremt højt op. Vi havde hørt My Nigga 16 gange i træk nu, den er virkelig også ekstrem Nice. Nå men til sagen, Niall og jeg havde kørt på Pennyboards hele morgnen og forskellige fans havde dokumenterede det. Vi havde leget fange leg, og hvad man nu kan lege med pennyboards. Harry havde også nakket mit på et tidspunkt men jeg fik den (med mine ninja skills) ret hurtigt tilbage igen. ''Niall" hvinede jeg og steg af pennyboradtet for at løbe efter ham. Han grinte lidt. ''Ni-all'' surmulede jeg. Han sukkede stille men kørte så tilbage til mig. Han rykkede sig lidt, og jeg stillede mig op ved siden af ham. Det havde vi også gjort en million gange da vi var yngre. ''Det her tager mig helt tilbage til da vi var små'' Sagde jeg og placerede mine hænder på skulderen af ham. Han nikkede. ''Og vejret fejler ingentingen'' sagde han. Jeg gjorde mig hurtig enig da Dellan kom ud fra stadionet. ''I har kørt på de der i 3 timer nu'' sukkede han. Jeg rakte tunge til ham. ''Vi hygger os bare'' svarede jeg. Marcus kom ud bag Dellan. ''Det han prøver at sige er at der er soundcheck nu'' sagde Marcus. Jeg nikkede og hoppede af Niall's Pennyboard for at hente mit eget. Niall tog hans under armen og gik med mig ind. Vi stillede dem i mit omklædningsrum og gik ud på scenen. Det var stadig helt surrealistisk at vi spillede sådan nogle store steder for så mange mennesker. Jeg blev pludselig løftede op i luften. Jeg hvinede højt, de velkendte krøller, selvfølgelig. ''Harry'' hvinede jeg og sparkede med benene. Han grinte lidt, men satte mig så ned. ''I elsker virkelig at løfte mig op i luften, var?'' sagde jeg og rettede på mit hår. Jeg tog mine hippie solbriller af. ''Yeees'' sagde han på en ekstremt mærkelig måde. Jeg lavede 'wauw' bevægelsen med min mund. Fans der havde billetter til at komme ind til Soundcheck styrtede hen til scenen. ''Harry'' hvinede nogen. Andre hvinede på Niall osv. Jeg satte mig hen på kanten af scenen. ''Amy'' sagde pigen lige foran mig og vinkede til mig. Jeg smillede til hende. ''Hej love'' sagde jeg. Hun filmede mig med sin telefon. Jeg rakte ud efter den og filmede mig selv. ''Harry'' råbte jeg for at overdøve alle pige skrigene. Han kiggede over på mig, jeg vinkede ham hen til mig. Han satte sig ved siden af mig. ''Hvad hedder du?'' spurgte jeg pigen om. ''Melanie'' svarede hun. ''Smukt navn'' sagde jeg med et smil på læben. Jeg kiggede tilbage ind i kameraet den her gang var Harry også med. ''Hej Melanie, håber du nyder koncerten i aften'' sagde jeg. ''Og vores soundcheck'' sagde Harry. ''Vi elsker dig, og tusind tak for at komme'' sagde jeg med et smil. Harry kyssede min kind. ''Harry'' hvinede jeg og dækkede min kind med min skulder. Han grinte lidt og prikkede mig i siden. Jeg stoppede videoen og rakte hende mobilen igen. Vi rejste os begge op og fik en mikrofon i hånden. ''I starter'' sagde Louis ind i hans mikrofon. Jeg trak på skulderne og bandet begyndte at spille. Jeg havde et smil på læben. Min og Harrys sang betød alt for mig især efter, ja alt det med Justin er afklaret og at der ikke bliver snakket mere om det i medierne. Jeg er ikke nogen player og har aldrig været det. Jeg giver bare alle en chance for hvem ved om den person ikke kunne være den eneste ene? Justin gik måske bare for hurtigt frem med at kysse mig på kinden i offentligheden efter et par dage. Men på den anden siden så handler sangen om at give slip inden det hele går galt på grund af et hemmeligt forhold som bare ikke kan finde sted. Jeg skulle seriøst lade vær med at tænke så meget og koncentere mig om sangen.

♬I'm still stuck in the moment with you♬

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now